dvb
ျမန္မာနယ္စပ္ကို ထိုင္းႏိုင္ငံဘက္ကေန ေလာင္စာဆီေတြ ေရေၾကာင္းလမ္းက တင္သြင္းခြင့္ ပိတ္ပင္ထားတဲ့အေပၚ တာ့ခ္ခ႐ိုင္ အာဏာပိုင္ေတြဟာ ႏိုဝင္ဘာ ၁၄ ရက္ ညေနပိုင္းက အေရးေပၚအစည္းအေဝးတရပ္ က်င္းပခဲ့ပါတယ္။
ေဆြးေႏြးပြဲဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ ေလာင္စာဆီေတြကို နယ္စပ္ဂိတ္ ၃ ခုကေန ပံုမွန္တင္ပို႔ႏိုင္မွာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ့္ စြမ္းအင္နဲ႔ စီးပြားဝန္ႀကီးဌာနက ခ်မွတ္ထားတဲ့ စည္းကမ္းအတိုင္း ဆီေတြမတင္ပို႔ခင္ စစ္ေဆးမႈအဆင့္ေတြ ျဖတ္ေက်ာ္ရမွာျဖစ္တယ္လို႔ တာ့ခ္ခ႐ိုင္ဝန္ ႏိုင္းက်လြန္းရစ္ ဆငြန္ဆတ္က သတင္းေထာက္ေတြကို ေျပာပါတယ္။
“နယ္စပ္ ကူးတို႔ဆိပ္ ၃ ခုကေန ေလာင္စာဆီတင္ပို႔တာကေတာ့ အရင္လိုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနက ခ်မွတ္ထားတဲ့ မူ၀ါဒအတိုင္း ေဆာင္ရြက္ရမွာျဖစ္လို႔ ေနာက္ထပ္ အလုပ္တခု ျဖည့္စြက္လာတာရွိတယ္။ အဲဒီကိစၥအတြက္ က်ေနာ္တို႔ တာ့ခ္ခ႐ိုင္ စြမ္းအင္ဌာနကလည္း ေလာင္စာဆီကုန္သည္ေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ၿပီးျဖစ္တယ္။ အေကာက္ခြန္ဌာနရဲ႕ စစ္ေဆးမႈအျပင္ တင္ပို႔မယ့္ဆီေတြကို သိုေလွာင္စည္ထဲ အရင္ေျပာင္းထည့္ၿပီးမွ ေနာက္တခါ ျပန္ထုတ္ၿပီး တင္သြင္းရမွာျဖစ္တယ္။”
အရင္လို ေလာင္စာဆီကို တိုက္႐ိုက္မတင္သြင္းတာဟာ လံုၿခံဳေရးနဲ႔ မီးေဘးအႏၲရာယ္ ကာကြယ္တဲ့အေနနဲ႔ေရာ၊ ဆီရဲ႕အရည္အေသြးကို စစ္ေဆးျခင္းနဲ႔ သတ္မွတ္ထားတဲ့ ေနရာကလြဲၿပီး တျခားေနရာေတြဆီ ပို႔ေဆာင္မႈမရွိေအာင္ ကာကြယ္တာျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စက္သံုးဆီေရာင္းဝယ္သူတဦးကလည္း “အခုထြက္လာတဲ့ ဥပေဒသစ္တခုက ေလာင္စာဆီေတြကို သတ္မွတ္ထားတဲ့ေနရာ မသြင္းဘဲ တျခားေနရာ သြားသြင္းမွာကို ကာကြယ္တဲ့အေနနဲ႔ျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္တို႔လည္း သတ္မွတ္ထားတဲ့ ေဘာင္ထဲ၀င္ေအာင္ လုပ္ရတယ္။ အဲဒီဥပေဒအရ ကားေပၚကဆီကို ေနာက္ထပ္ဆီသိုေလွာင္တဲ့ စည္ထဲ အရင္ေျပာင္းထည့္ရတယ္။ ၿပီးေတာ့ အရင္ပိုက္လိုင္းကေနပဲ ျပန္ၿပီးတင္ပို႔ပါတယ္။ အဲဒီဟာကို ျဖည့္စြက္လိုက္တာျဖစ္တယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။
ဒီစည္းကမ္းအရ စက္သံုးဆီသိုေလွာင္ရာေနရာကို ႏိုဝင္ဘာ ၁၆ ရက္ေန႔အၿပီး တည္ေဆာက္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဆီတင္ပို႔မယ့္သူေတြဟာ ေဒသဖြံ႔ၿဖိဳးေရးဦးစီးဌာန၊ အေကာက္ခြန္၊ အာမခံ႐ံုး၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန စသျဖင့္ ေထာက္ခံစာေတြအဆင့္ဆင့္ ယူရမွာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ့္ ေထာက္ခံခ်က္ေတြအားလံုး တေန႔တည္းၿပီးေအာင္ ဝန္ေဆာင္ေပးဖို႔ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
No comments:
Post a Comment