Wednesday, May 26, 2010

သံုးနားညီႀတိဂံႏွင့္ အခ်စ္

မင္းေဆြသစ္

(ဦး) သုေမာင္အား စာေရးဆရာသုေမာင္အေနႏွင့္ ပိုမို၍ က်ေနာ္ စြဲလန္းမိ၏။ ဆရာသည္လည္း အႏုပညာေလာကသို႔ ဝင္ေရာက္ရာတြင္ ‘စာေပ’ မွ စတင္အေျခခ်ဝင္ေရာက္ခဲ့သည္ျဖစ္၍ … စာေပသည္ ဆရာ့၏ အခ်စ္ဦးဟု ဆိုရမည္။ အသက္ ၁၈ ႏွစ္ အရြယ္မွာပင္ …. စာျပင္ဆရာအျဖစ္ႏွင့္ ‘ယုဝတီဂ်ာနယ္’ ၌ ဆရာအလုပ္ဝင္၏။ စာျပင္ဆရာလုပ္ရင္း … ‘ေမာင္ညဳိေအာင္’ အမည္ျဖင့္ ကဗ်ာမ်ားအား ေရး၏။ ကဗ်ာတုိကေလးမ်ား ျဖစ္သည္။ ဆရာက … စာေပခရီးအား ကဗ်ာႏွင့္ စခဲ့ျခင္း …။

စာျပင္ဆရာအျဖစ္ႏွင့္ ၂ ႏွစ္ခန္႔ လုပ္ၿပီးသည့္ေနာက္တြင္ … ‘ဝတ္မႈံ’ မဂၢဇင္းအား ကိုယ္တုိင္ထုတ္ေဝသူ…. ဆရာကိုယ္တုိင္ပင္ အယ္ဒီတာအျဖစ္ႏွင့္ ထုတ္ေဝ၏။ ဆရာ့၏ ဝတ္မႈံက … မဖူးႏုိင္၊ မပြင့္ႏုိင္ခဲ့….။ တၾကိမ္တည္းႏွင့္ပင္ ဝတ္မႈံသည္ ညိႇဳးေျခာက္သြားခဲ့ရ၏။ ဝတ္မႈံတြင္ ‘အုပ္စုိး’ အမည္ႏွင့္ ‘သနပ္ခါးရည္ကက်ဲက်ဲ’ ဝတၳဳတိုအား ဆရာေရး၏။ သနပ္ခါးရည္က်ဲက်ဲက … ဆရာ့၏ ပထမဆံုးပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပသည့္ဝတၳဳတို…။ သို႔ေသာ္… ‘သုေမာင္’ က မျဖစ္ေသး…။

၁၉၇၃ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလထုတ္ ‘ရႈမဝ’ တြင္ ပါရွိသည့္ ‘ငယ္အိပ္မက္’ ဝတၳဳတိုတြင္မွ ဆရာသည္ ‘သုေမာင္’ ျဖစ္လာခဲ့၏။ ဆရာက … ရႈမဝစင္မွထြက္သည့္ ကေလာင္တေခ်ာင္း…။ ထုိစဥ္က … ရႈမဝသည္ စာေပၾသဇာအရွိန္အဝါ ၾကီးမားလြန္းသည့္ မဂၢဇင္းတေစာင္ ျဖစ္၏။ ရႈမဝဦးေက်ာ္သည္ ကေလာင္သစ္အား ေရြး၏။ ေမြး၏။ သူေမြးသည့္ ကေလာင္သစ္မ်ားသည္လည္း …. ျမန္မာ့စာေပအႏုပညာရပ္ဝန္းအတြင္း အႏုပညာခြန္အား ျပည့္ဝစြာႏွင့္ ထင္က်စ္ရစ္ၿမဲ …။

၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ ‘အခ်စ္’ လံုးခ်င္းဝတၳဳရွည္အား ထုတ္ေဝၿပီး … ဝတၳဳရွည္ စာေရးဆရာသုေမာင္ ျဖစ္လာ၏။ ၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ပင္ … ‘ခ်စ္စံနမူ’ ျဖင့္ မင္းသားသုေမာင္ …။ ‘ ပန္းဦးပန္မယ့္သူ’ ႏွင့္ အဆုိေတာ္ သုေမာင္ ဟူ၍ ျဖစ္လာခဲ့၏။


(၂)

ဆရာက စာစံုေရး၏။ ဝတၳဳရွည္၊ ဝတၳဳတို၊ ေဆာင္းပါး၊ ကဗ်ာ … စံုသည္။ အေၾကာင္းအရာသည္လည္း အမ်ဳိးမ်ဳိး …။ ဆရာ့၏ ဝတၳဳတုိ၊ ဝတၳဳရွည္မ်ားအား ဖတ္ရသည္မွာ တခါတရံတြင္ အခန္းအကူးအေျပာင္းက … ဟုိခုန္၊ သည္ခုန္ႏွင့္ ဖတ္ရသည္ကဲ့သုိ႔ရွိ၏။ သို႔ေသာ္ … အဆံုးတြင္မူ ဆရာသည္ ဟုိခုန္၊ သည္ကူးမ်ားအား ငံုမိ၊ ၿခံဳမိေအာင္ ဆြဲစိေပးၿပီး နိဂံုးခ်ဳပ္လုိက္သည္မွာ ဆရာ၏ စကားေျပေရးနည္း အတတ္ပညာဟု ဆုိရမည္။

ဆရာ၏ စာေပအယူအဆက … ‘Art For People ’ ဟု ဆုိရမည္။ ဆရာ့၏ စာေပအယူအဆႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၁၉၈၃ ခုႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာထုတ္ ေငြတာရီမဂၢဇင္းတြင္ ပါရွိသည့္ …. ‘က်ေနာ္ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္၏ ေဖေဖ’ ဝတၳဳတိုတြင္ ေတြ႔ရ၏။

“စာေရးဆရာဟူေသာ ဂုဏ္ပုဒ္ရရွိရန္ ဘာဂုဏ္၊ ဘာရာထူး ဘာေငြေၾကးမွ မရွိအပ္ပါ။ စာေရးဆရာသည္ စာေရးေကာင္းရမည္။ အေတြးေကာင္းရမည္။ ထုိအေတြးသည္လည္း တစံုတေယာက္အတြက္ မဟုတ္ရဘဲ လူအမ်ားစုအတြက္ ျဖစ္ရမည္ဟု က်ေနာ္ေတာ့ျဖင့္ ယံုၾကည္ထားပါသည္”
ဆရာ၏ စာမ်ားအတြင္းမွ ဆရာ၏ ပတ္ဝန္းက်င္အား ျမင္ရ၏။ ေတြ႔ရ၏။ သိရ၏။ ဆရာ၏ ဖခင္က …. ႐ုပ္ရွင္ဒါ႐ိုက္တာ၊ စာေရးဆရာၾကီး သာဓုျဖစ္၏။ ဆရာ့အေဖက အိမ္တြင္ ခုံဖိနပ္သာစီး၏။ တညလံုး အလုပ္လုပ္ၿပီး … တေန႔လံုး အိပ္သည္ဟု ဆို၏။

“အေဖသည္ မုိးဦးက်လွ်င္ အလႉလုပ္သည္။ ညတုိင္း လုပ္သည္။”
“သားေရ၊ ဘဏ္တုိက္ကိုသြား၊ ဒီရာတန္ ငါးရြက္ကို က်ပ္တန္အသစ္ကေလးေတြခ်ည္း လဲလာခဲ့။ ဟုိမွာ ေဒၚျမျမစိမ္းဆုိတာ ရွိတယ္၊ သူ႔ကိုလဲခိုင္း….။”

ညပိုင္းေရာက္ေသာ္ ။
“သားေရ အျပင္သြားရေအာင္…။”
“ဘယ္ကိုေမာင္းရမလဲ ေဖေဖ…၊ ”
“ေျခဦးတည့္ရာေမာင္းကြာ….၊”
က်ေနာ္လည္း ေျခဦးတည္ရာ ေမာင္းခဲ့ရာ တေနရာေရာက္လွ်င္ ရပ္-ရပ္ဟု အေဖက ခုိင္းပါသည္။ ပတၱေရာင္ရဲ သံုးေယာက္။

“ေဟ့ ဘယ္ႏွေယာက္လဲကြ…၊”
“ဘာကိစၥပါလဲ၊ ဘာမွမဟုတ္ပါဘူးကြာ၊ ေရာ့ လက္ဖက္ရည္ဝယ္ေသာက္ၾက၊ တေယာက္တက်ပ္စီ”

ဆက္၍ေမာင္းခဲ့ျပန္၏။ တေနရာေရာက္ေသာ္ …..
ဆုိက္ကား ဂိတ္တဂိတ္၊
“ေဟ့ … ဘယ္ႏွေယာက္ရွိလဲကြ…၊”
“၆ ေယာက္…”
“ဘယ္သြားမလုိ႔လဲ ကားတြန္းဖုိ႔လား၊”
“ဒီေန႔ မိုးေအးတယ္ကြ၊ မင္းတုိ႔ ေန႔တြက္မစီေသးဘူး မဟုတ္လား။ ေရာ့ ၆ က်ပ္”

(၁၉၈၄ ၊ ေမလထုတ္ ႐ုပ္ရွင္မဂၢဇင္း သုေမာင္၏ ‘အေဖ၏ အသုဘအၾကိဳ’ ဝတၳဳတိုမွ)

(၃)
ဆရာ၏ ပထမဆံုးဝတၳဳရွည္က ‘အခ်စ္’ ျဖစ္သည္။ ၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ ထုတ္ေဝခဲ့ျခင္း ျဖစ္၏။ ‘အခ်စ္’ အား အၾကိမ္ၾကိမ္ပင္ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေဝခဲ့ရသည္။ ‘အခ်စ္’ ထုတ္ေဝၿပီး ၁ဝ ႏွစ္အၾကာ …. ၁၉၈၄ ခုႏွစ္တြင္ ‘အခ်စ္’ ဝတၳဳေဝဖန္ေရး ဝတၳဳတိုတပုဒ္အား ဇန္နဝါရီလထုတ္ သဘင္မဂၢဇင္းတြင္ ‘ခ်စ္လုိက္ၾကဦးစုိ႔ကြယ္ ႏွမရယ္’ ဟူ၍ စာအုပ္ေဝဖန္ေရးအား ဝတၳဳတုိဟန္ႏွင့္ ဆရာ ေရး၏။ ဆရာ့အသက္ ၂၃ ႏွစ္အရြယ္က ေရးခဲ့သည့္ ‘အခ်စ္’ အား အသက္ ၃၃ ႏွစ္အရြယ္၌ျပန္၍ ငဲ့ေစာင္းၾကည့္ျခင္း ျဖစ္၏။

(၃း၁)
“အခ်စ္က လွတယ္။
သိတယ္မႈတ္လား”
အထက္ေဖာ္ျပပါစာသားမ်ားမွာ အကၽြႏု္ပ္၏ ပထမဦးဆံုး လံုးခ်င္းဝတၳဳ နိဒါန္းအျဖစ္ ေရးသားေဖာ္ျပထားေသာ လူငယ္ၾကိဳက္ အေရးအသားမ်ား ျဖစ္ေပသည္။ ယေန႔တုိင္ လူငယ္မ်ား ကၽြႏု္ပ္၏ အေရးအသားကို စြဲလမ္းေနၾကေသးေပေခ်၏ဟု ထင္သည္။ အထူးသျဖင့္ ‘သိတယ္မႈတ္လား’ ထိုစကားသည္ လူငယ္မ်ား၏ နား၌ စူးနစ္ဝင္ျမဳပ္ေနေပေခ်ေလ၏တကား…။

“ဘယ္ႏွယ့္ေနသလဲေဖေဖ”
“မင္းဟာ ဘာေတြ ေလွ်ာက္ေရးထားမွန္းမွ မသိတာကြ”
“မင္းေရးတာေတြက စာလိုမဟုတ္ဘဲ စကားလုိျဖစ္ေနတယ္”
“ဦးပုညေတာင္မွ စာေပကို စကားလို ေရးခဲ့ဖူးတာပဲေဖေဖ”
“ကိုင္း ဒါျဖင့္ ငါ တခုေမးမယ္။ မင္းရဲ႕ အလြန္ေက်ာ္ၾကားပါတယ္ဆိုတဲ့ ‘သိတယ္မႈတ္လား’ ဆုိတဲ့စကားစုမွာ အမွန္က ‘သိတယ္မဟုတ္လား’ ျဖစ္ရမယ္။ ဘာေၾကာင့္ မႈတ္ခ်င္ရတာလဲ”

(၃း၂)
“မနက္ျဖန္ေကာ”
အခ်စ္က စာရြက္ကေလးတရြက္နဲ႔ သူ႔အိမ္ရွင္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကုိိ ေရးေပးတယ္။ လူခ်င္းေတာ့ မေတြ႔ၾကဦးနဲ႔ဆိုတဲ့ သေဘာပါ။
“ေနာက္၊ ၄-၅ ရက္ေတာ့ ဆက္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး”
“ဘာ့လုိ႔”
“ခုအျပန္ လွည္တန္းက ဆက္မွာ ”
“ေခြးကေလး”
“အခ်စ္” ရဲ႕ အသံက တုိးတုိးကေလး။

ကၽြႏု္ပ္၏ ဇာတ္လုိက္ႏွင့္ ဇာတ္လိုက္မင္းသမီး တဦးႏွင့္တဦး ခ်စ္သြားၾကစဥ္၊ ေနာက္တေန႔အတြက္ ထပ္မံခ်ိန္းဆုိရာ၌ အျပန္အလွန္ ေျပာၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ကၽြႏု္ပ္သည္ အထက္ပါအတိုင္း ေရးဖဲြ႔ခဲ့ေလသည္။

“ဒီလိုအဖြဲ႔အႏြဲ႔ေလးေတြကိုမွ ခ်ာတိတ္ေတြက ခိုက္တာေဖေဖရဲ႕”
“ဘာ ခိုက္တာလဲ”
“ဘဝင္ခိုက္တာေပါ့”
“ေနစမ္း ပါဦးကြ၊ မင္းဇာတ္ေကာင္ ႏွစ္ေယာက္က ဘယ္သူ အသက္ၾကီးသလဲ”
“ေကာင္မေလးက ၾကီးတယ္ေဖေဖ”
“ ဘာၾကီးၾကီးကြာ၊ မိန္းမတေယာက္က ေယာက်္ားတေယာက္ကို ေခြးနဲ႔ မႏႈိင္းရဘူး”
“ခ်စ္စႏိုးပါ ေဖေဖရာ”
“မင္းတုိ႔ဟာကလဲ ‘ေတာ္သလင္း ခ်စ္စႏုိး’ ၾကီးပါလား။ ၿပီးေတာ့ မင္းခုနေျပာတယ္။ ဘဝင္ခိုက္တယ္ဟုတ္လား၊ ေအး ဘဝင္ခိုက္တယ္ဆုိတာ ရူးတာကို ေျပာတာကြ”

(၃း၃)
ေရခ်ဳိးၿပီးကာစ အခ်စ္ရဲ႕ ေျခသလံုးကေလးနဲ႔ ဖုန္မႈန္႔ေတြ ကပ္ေနတဲ့ အခ်စ္ရဲ႕ ေျခခံုမို႔မို႔ကေလးကို က်ေနာ္ နမ္းတယ္။ ေျခေထာက္ကေလးေတြမွာလည္း ‘အခ်စ္နံ႔’ ကေလးေတြ ရွိေနတာပါပဲလား။

(အခ်စ္၊ စာမ်က္ႏွာ ၈၅ မွ)


ဇာတ္လိုက္ႏွင့္ မင္းသမီးတို႔ သမီးရည္းစားမက လင္မယားမက် အေျခအေနတြင္ ဇာတ္ဝင္ခန္းတခန္းကို အထက္ပါအတုိင္း ကၽြႏု္ပ္ ေရးဖဲြ႔မိပါသည္။ ဇာတ္လိုက္က မင္းသမီးေျခဖမိုးကေလးကို နမ္းသည့္အေၾကာင္း သိမ္ေမြ႔စြာ ဖဲြ႔ႏြဲ႔ထားျခင္း ျဖစ္ေလသည္။

“သိပ္႐ိုင္းတာပဲကြာ”
“ဘာျဖစ္လို႔လဲေဖေဖ”
“မိန္းမ တေယာက္ရဲ႕ ေျခဖမိုးကို ေယာက်္ားတေယာက္က နမ္းရတယ္လုိ႔ မင္းမုိ႔ ေရးရက္တယ္”
“ေဖေဖငယ္ငယ္ကလည္း ဒီလုိပဲ၊ ဒီအေၾကာင္းအရာမ်ဳိးကို ‘ပန္’ ဝတၳဳထဲမွာ ေရးခဲ့ဖူးတာပဲ”
“ဟ၊ ငါ့ဝတၳဳမွာတုန္းက ဇာတ္လုိက္နဲ႔ ဇာတ္လုိက္မင္းသမီးဟာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေပါင္းသင္းလာခဲ့ၾကတဲ့ လင္မယားကြ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူတို႔ဟာ ခ်စ္တာထက္လြန္ၿပီး ျမတ္ႏုိးတဲ့အဆင့္ကို ေရာက္ေနၿပီ။ ေျခေထာက္ကို နမ္း႐ုံတင္မကဘူး၊ ကုန္းကိုက္ႏုိင္ခြင့္ ရွိတယ္ကြ”

(၃း၄)
“ေအးကို … တခုကူညီပါလား”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္တယ္။
“ကားရွိေသးလား”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္တယ္။
“အဲဒီ ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ထဲမွာ ခ်စ္ေဖရဲ႕ လိပ္စာရွိတယ္။ သံၾကိဳး႐ိုက္ေပးပါ”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္တယ္။
“လက္ထပ္စာခ်ဳပ္တခုလည္း ဝင္ဝယ္ခဲ့”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္တယ္။
“ၿပီးေတာ့က်ေတာ့၊ ကက္ဆက္တခုရွာေပးကြယ္၊ မင္းမင္းလတ္သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ခ်င္လို႔”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္ျပတယ္။

(အခ်စ္၊စာမ်က္ႏွာ ၂၁၄-၂၁၅ မွ)

ထုိအခန္းမွာ ကၽြႏ္ုပ္၏ ဝတၳဳထဲမွ ဇာတ္လိုက္မင္းသမီး ေသလုဆဲဆဲတြင္ မင္းသားႏွင့္ အလြမ္းသယ္ေသာ အခန္းကို လိမၼာပါးနပ္စြာ ကယုကယ ေရးထားေသာ အခန္းျဖစ္ပါသည္။

“ခ်စ္ေဖဆိုတာ ဘယ္သူလဲကြ”
“ခ်စ္ေဖဆိုတာ မင္းသမီးရဲ႕ ေဖေဖပါ ေဖေဖ။”
“ကိုယ့္အေဖကို ဒီလုိေခၚရသလားကြ”
“မဟုတ္ဘူးေဖေဖ၊ သူ႔အေဖကို သူ ‘ခ်စ္ေဖေဖ’ လို႔ ေခၚရင္းကေန ‘ေဖ’ တလံုး ေပ်ာက္ဆံုးေတာ့ ‘ခ်စ္ေဖ’ ျဖစ္သြားတာပါ”
“ထားပါေတာ့၊ ေသခါနီး လူမမာက မင္းနာမည္မတဘဲ မင္းမင္းလတ္သီခ်င္းမွ နားေထာင္ခ်င္တယ္ ဆိုတာကေကာကြ”
“ေၾသာ္ သူၾကိဳက္တာကိုး ေဖေဖရဲ႕”
“ဒါလားကြ အခ်စ္”

(၃း၅)
“ ေမာင္ … လက္ထပ္တယ္ဆိုတာ သိရဲ႕လား”
က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္ျပလုိက္တယ္။
‘အခ်စ္’ က ၿပံဳးတယ္။

(အခ်စ္၊စာမ်က္ႏွာ ၂၁၈မွ)

ဇာတ္လိုက္မင္းသမီး ေသအံ့မူးမူးျဖစ္ေနေသာ အခ်ိန္တြင္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဇာတ္လိုက္ႏွင့္ လက္ထပ္ၾကရန္ စီစဥ္ၾကေသာ အခန္းတြင္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္၏ ဝတၳဳထဲတြင္ သူတုိ႔ႏွစ္ဦးသည္ တကယ္ပင္လွ်င္ ေဆး႐ုံကုတင္ေပၚ၌ လက္ကေလးႏွစ္ခုထပ္၍ လက္ထပ္ခဲ့ၾကပါသည္။
“ေဟ၊ လက္ႏွစ္ဖက္ထပ္႐ုံနဲ႔ လက္ထပ္တဲ့ မဂၤလာေျမာက္သလားကြ၊ မင္း ျမန္မာမဟုတ္ဘူးလား။ မင္း အေတြးအေခၚအတိုင္းသာ ဆိုရင္၊ ကေလးေတြ က်ားဗိုလ္ဆြဲတမ္း ကစားတဲ့အခါ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ လက္ခ်င္းယွက္ရတယ္။ ဒီလိုဆို သူတို႔ ညားကုန္က်ေတာ့မွာေပါ့၊ ထြီ…။”
မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ … ဆရာ၏ ‘အခ်စ္’က …. ၆၁ ႏွစ္အရြယ္ ဖုိးဖုိး၊ ဖြားဖြားတုိ႔ နားကေလာ့ၾကေပမယ့္ …. ၁၆ ႏွစ္အရြယ္ သားသား၊ မီးမီးတုိ႔ကမူ …. ‘သိတယ္မႈတ္လား’ …. ‘ခိုက္’ ၾကဆဲပင္ ….။


(၄)

ဆရာမၾကီး ၾကည္ေအး ငယ္ရြယ္စဥ္က ေရးခဲ့သည့္ ‘ဘုန္းသက္တုိင္’ ႏွင့္ ‘ႏြမ္းလ်အိမ္ျပန္’ ဝတၳဳ ၂ ပုဒ္အား တေပါင္းတစည္းတည္း ျပန္လည္၍ထုတ္ရန္ ထုတ္ေဝသူတဦးက ကမ္းလွမ္းသည္ကို ဆရာမၾကီးက ပထမတြင္ ျငင္းဆိုခဲ့သည္ဟု ၾကားသိရဖူး၏။ အေၾကာင္းျပခ်က္က ….
‘ဘုန္းသက္တုိင္’ ႏွင့္ ‘ႏြမ္းလ်အိမ္ျပန္’ ဝတၳဳမ်ားသည္ သူမ ငယ္စဥ္အရြယ္က ေရးသားခဲ့သည့္ ဝတၳဳမ်ားျဖစ္၍ ယခုအရြယ္ၾကီးရင့္လာသည့္အခါတြင္ ျပန္လည္ဖတ္ၾကည့္ရာ၌ ‘ဘဝင္မခိုက္’ ေတာ့သည့္အတြက္ေၾကာင့္ဟု ဆို၏။

ေနာက္ပိုင္းတြင္မူ …. ‘ဘုန္းသက္တုိင္’ ႏွင့္ ‘ႏြမ္းလ်အိမ္ျပန္’ စာအုပ္ ထြက္လာ၏။ ထုတ္ေဝခြင့္ ျပန္လည္၍ ျပဳလုိက္ရသည္ႏွင့္ပတ္သက္၍ စာအုပ္အမွာစာတြင္ ဆရာမၾကီးၾကည္ေအးက ရွင္းခ်က္ေပးထား၏။
“ခု … က်မအသက္ ၄ဝ နား ကပ္ေနၿပီ။ ဒါေပမဲ့ စာဖတ္သူေတြ အားလံုးဟာ ၄ဝ နား ကပ္ေနၾကသူေတြခ်ည္းပဲ မဟုတ္ဘူး။ ဆယ့္ေလးငါးေျခာက္ႏွစ္အရြယ္ အပ်ဳိေပါက္အရြယ္ေတြလည္း ရွိပါေသးလားဆိုတဲ့အသိနဲ႔ ဒီစာအုပ္ကို ထုတ္ခြင့္ေပးလိုက္ပါတယ္”
ဆရာ၏ ‘အခ်စ္’ အား စတုတၳအၾကိမ္အျဖစ္ ၂ဝဝ၄ ခုႏွစ္တြင္ ထပ္မံထုတ္ေဝခဲ့၏။ ထုိစဥ္တြင္ ဆရာ၏ အသက္သည္ ၅ဝ ေက်ာ္၍ ၆ဝ တန္းသို႔ပင္ ဝင္ေရာက္ေနၿပီျဖစ္၏။ ‘အခ်စ္’ အား အၾကိမ္ၾကိမ္ ထုတ္ေဝခြင့္ ျပဳရျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဆရာသည္ ဆရာမၾကီးၾကည္ေအးကဲ့သို႔ပင္ ခံယူထားဟန္ ရွိ၏။

‘အခ်စ္’ က ရွင္သန္ဆဲ ….။ သုေမာင္သည္လည္း မေသ ….။ ဆရာ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ …။

No comments:

Post a Comment