Monday, June 30, 2014

ဒဂုံတကၠသုိလ္ေက်ာင္းသား ေသဆံုးမႈတြင္ ယာဥ္ေမာင္းကို ရမန္ယူ၍ စြဲခ်က္တင္မည္

ေက်ာ္စိုးမိုး

ဒဂံုတကၠသိုလ္ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း ေက်ာင္းသားတစ္ဦး ယာဥ္တိုက္ခံကာ ေသဆံုးသြားသည့္ အမႈတြင္ ဘီအမ္ယာဥ္ ေမာင္းႏွင္သည့္ ယာဥ္ေမာင္းကို ဒုတိယရမန္ ထပ္ယူ၍ စြဲခ်က္တင္သြားမည္ဟု ေျမာက္ဒဂံုၿမိဳ႕နယ္၊ အမွတ္(၃၉) ယာဥ္ထိန္း တပ္ဖြဲ႔စုမွဴး႐ံုးမွ ရဲအုပ္တစ္ဦးက ေျပာသည္။

“ဒီေန႔ တရားမစြဲျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒုတိယ ရမန္ထပ္ယူမွာပါ။ အတိုက္ခံရတဲ့ ေက်ာင္းသား မိဘက ေက်ေအး ေပးမယ္ ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္ကေတာ့ ဥပေဒနဲ႔အညီ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ”ဟု အဆို ပါ ရဲအုပ္က ဇြန္လ ၂၆ ရက္တြင္ ေျပာသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ဇြန္လ ၁၂ ရက္၊ ညေန ၃ နာရီက်ာ္ခန္႔တြင္ ဒဂံုတကၠသိုလ္မွ အသက္ ၂၀ ၀န္းက်င္ရွိ ဒုတိယႏွစ္ ဥပေဒေက်ာင္းသားတစ္ဦးသည္ ခ်စ္သူႏွင့္စကားမ်ားရန္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းပရ၀ဏ္အတြင္းရွိ အ၀ိုင္း မွတ္တိုင္ အနီးတြင္ အေနာက္မွအေရွ႕သို႔ ေမာင္းႏွင္လာေသာ ဘီအမ္ကားေရွ႕သို႔ ျဖတ္ေျပးကာ မိမိကိုယ္မိမိ အဆံုး စီရင္ခဲ့သည္။

“ေသဆံုးသူေကာင္ေလးရဲ႕ ခ်စ္သူအပါအ၀င္ မ်က္ျမင္သက္ေသေျခာက္ဦးရဲ႕ ထြက္ဆိုခ်က္အရေတာ့ ယာဥ္ ေမာင္းမွာ အျပစ္မရွိဘူးလို႔ တြက္ဆိုထားပါတယ္။ လက္ရွိစြဲခ်က္တင္ထားတဲ့ ပုဒ္မေျပာင္း သြားႏိုင္ပါတယ္” ဟု အဆိုပါရဲအုပ္က ဆိုသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ဘီအမ္ယာဥ္ေမာင္း ကိုညီညီေအာင္ကို ဒဂံုေျမာက္ၿမိဳ႕မရဲစခန္းမွ ျပစ္မႈပုဒ္မ ၃၀၄(က) ျဖင့္ အမႈဖြင့္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။

ဒဂံုတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား သမဂၢမွ ဒု-ဥကၠ႒ျဖစ္သူ ကိုထြန္းမင္းခန္႔က “ယာဥ္ေမာင္းအျပစ္က လြတ္ဖို႔ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔က အစြမ္းကုန္ ကူညီေပးသြားမွာပါ။ ေသဆံုးသူရဲ႕ မိဘေတြကလည္း ေက်ေအး ေပးမယ္ ေျပာပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။

အမႈကို ကိုင္တြယ္စစ္ေဆးမည့္ တရားသူႀကီးအေနျဖင့္ ေသေၾကာင္းႀကံစည္ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သက္ေသ အေထာက္အထား ခိုင္လံုေအာင္ တင္ျပႏိုင္ပါက အမႈကိုေက်ေအးေပးေစလိုသည္ဟု ကိုထြန္းမင္းခန္႔က ဆိုသည္။

အသက္ ၂၆ႏွစ္အရြယ္ ကေလးႏွစ္ေယာက္ဖခင္ျဖစ္သူ ဘီအမ္ယာဥ္ေမာင္း ကိုညီညီေအာင္က“ကြၽန္ေတာ္ က ကားကို ေျဖးေျဖးခ်င္းပဲ ေမာင္းလာတာပါ။ ကားနဲ႔ ႏွစ္ေပအကြာေလာက္က်မွ အဲ့ဒီေကာင္ေလးက ေျပး ထြက္လာတာပါ။ ဘရိတ္ကို အျမန္ဆံုးအုပ္လိုက္ေပမယ့္ သူ႔ကို တိုက္မိ သြားခဲ့ပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။

မိမိတြင္ အျပစ္မရွိ၍ အမႈကိုအျမန္ဆံုးႏွင့္ အမွန္ကန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးေစလိုၿပီး ေက်ာင္းမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားႏွင့္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားကလည္း ၀ိုင္း၀န္းကူညီအားေပးၾကသည္ဟု ကိုညီညီ ေအာင္က ဆိုသည္။

No comments:

Post a Comment