Tuesday, July 29, 2014

ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္း အေရးေပၚ ၀န္ေဆာင္မႈ စတင္ျပဳလုပ္ေန

ေမစစ္ပိုင္

ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီး တေလွ်ာက္ အေရးေပၚကိစၥမ်ားျဖစ္ပြားပါက ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္ အစီအစဥ္ ကုိ အစိုးရႏွင့္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီ ၂ ခု ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အျမန္လမ္းမႀကီးတေလွ်ာက္ မေတာ္တဆမႈမ်ား အပါအဝင္ ကားပ်က္ျခင္း စသည့္ အေရးေပၚကိစၥမ်ား ႀကဳံေတြ႕လာပါက ဖုန္းနံပါတ္ “၁၈၈၀” သို႔ အလြယ္တကူ ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းၾကားရုံျဖင့္ ျဖစ္ပြားရာ ေနရာသို႔ ၅ မိနစ္အတြင္း အေရာက္သြား၍ အကူအညီ ေပးမည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္သည္ဟု အျမန္လမ္း ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ေျပာသည္။

ယင္းအစီအစဥ္ကို ယေန႔စတင္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး အျမန္လမ္းအဖဲြ႕အစည္းမ်ား အပါအဝင္ BlueOcean Operation Management ကုမၸဏီ ႏွင့္ Forever Group တို႔ ပူးေပါင္းလုပ္ ေဆာင္ ၾကမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယေန႔ ညေနပိုင္းက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ Orchid Hotel ၌ ျပဳလုပ္ သည့္ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပဲြတြင္ ေျပာၾကား ျခင္း ျဖစ္သည္။

“တည္ေဆာက္မႈပိုင္းကိုခ်ည္း စဥ္းစားခဲဲ့ၾကၿပီး Operation ပ္ိုင္းကို မစဥ္းစားမိခဲ့ၾကဘူး၊ အခုလုပ္မယ့္ အေရးေပၚဖုန္းနံပါတ္ အစီ အစဥ္ က ပထမဆုံးေျခလွမ္းလို႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္၊ သိပ္မၾကာခင္မွာ အေဝးေျပးကားေတြကို ေစာင့္ၾကည့္ႏုိင္မယ့္ စနစ္တခု လုပ္ဖို႔ လည္း ရွိလာမယ္”ဟုလည္း သူက ရွင္းျပသည္။

ယေန႔ စတင္ေနၿပီျဖစ္သည့္ အေရးေပၚေခၚဆိုမႈ နံပါတ္ ၁၈၈၀ သို႔ ဆက္သြယ္လာပါက ဝန္ေဆာင္မႈ ေနရာမွ ေခၚဆိုသူ၏ အမည္ ကို ေမးျမန္းထားၿပီး ဆက္သြယ္လာသည့္ ဖုန္းနံပါတ္ကို မွတ္သားထားမည္ ျဖစ္သည္ဟု ဆုိသည္။

ထုိ႔ေနာက္ ျဖစ္ပြားသည့္ ကိစၥ ေခါင္းစဥ္အလုိက္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ဖုန္းနံပါတ္ေနရာမွ တဆင့္ သက္ဆုိင္ရာ ရဲ ဌာန၊ လူနာတင္ ယာဥ္၊ အေရးေပၚအေျခအေန ကြပ္ကဲမႈအဖဲြ႕ စသည္တို႔ကို တာဝန္ခံ ေခၚဆိုေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“ကိစၥႀကဳံလာတဲ့သူက ဖုန္း တခါ ေခၚဆိုေပးရင္ လုံေလာက္ၿပီ၊ ေနာက္ပိုင္းက ရဲ၊ လူနာတင္ယာဥ္ စတဲ့ေခၚဆိုမႈ ကိစၥ၊ ခ်ိတ္ဆက္ဖို႔ေတြကို တာဝန္ယူသြားဖုိ႔က ၁၈၈၀ က လုပ္မယ္၊ အားလုံး ခ်ိတ္ဆက္ၿပီးရင္ ဖုန္းေခၚဆိုခဲ့သူကုိ စိတ္မပူဖို႔အတြက္နဲ႔ အျမန္ဆုံးလာေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္အေၾကာင္း ၾကားေပးမယ္”ဟု အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ ေခၚဆိုမႈကို ဝန္ေဆာင္မႈေပးမည့္ BlueOcean Operation Management မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးတင္ကိုကိုဝင္း က ေျပာသည္။

အေရးေပၚ မေတာ္တဆ ထိခို္က္မႈမ်ားအျပင္ ကား တစုံတရာျဖစ္ျခင္း၊ လမ္းတြင္ စက္ပ်က္သြားျခင္းမ်ား အတြက္လည္း သက္ဆုိင္္ ရာ ကားျပင္ဆင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားသို႔ ခ်ိတ္ဆက္ေပးမည္ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။

အေရးေပၚေခၚဆိုမႈ နံပါတ္ ၁၈၈၀ ဝန္ေဆာင္မႈ စခန္းမ်ားကို မေတာ္တဆ ထိခို္က္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားမႈမ်ားသည့္ ပဲခူးတိုင္း ေဒသႀကီး တေလွ်ာက္တြင္ အမ်ားဆုံး ထားရွိသြားမည္ျဖစ္ၿပီး လတ္တေလာ စခန္း ၅ ခု ရွိေၾကာင္း၊ စခန္း ၁၀ ခုအထိ တိုးခ်ဲ႕ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပး သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အေရးေပၚ ကိစၥမ်ား ျဖစ္ပြားလာပါက ၅ မိနစ္အတြင္း ျဖစ္ပြားရာေနရာသို႔ေရာက္ရွိႏိုင္ရန္ အဖဲြ႕အစည္းအခ်င္းခ်င္း ခ်ိတ္ဆက္ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳထားသကဲ့သို႔ သက္ဆုိင္ရာ ေဒသအလုိက္ ေဆး႐ုံႀကီးမ်ားတြင္လည္း ၂၄ နာရီ အသင့္ အေနအထား ေဆာင္ရြက္ ထားေၾကာင္း အျမန္လမ္း ၀န္ေဆာင္မႈ ျပဳလုပ္သည့္ အဖြဲ႕မ်ားက ေျပာသည္။

ယခုစနစ္တြင္ အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖဲြ႕၊ အျမန္လမ္း ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုုပ္ငန္း၊ သက္ဆုိင္ရာ ၿမိဳ႕နယ္အလုိက္ ေဆး႐ုံမ်ား၊ ျမန္မာႏုိင္ငံ ၾကက္ေျခနီအသင္း၊ လူမႈႈ အဖဲြ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ အျမန္လမ္း အေရးေပၚ အေျခအေန ကြပ္ကဲမႈဌာန တို႔ ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ဟုလည္း ဆိုသည္။

အျမန္လမ္းျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအဖဲြ႕၏ အဆိုအရ ေန႔စဥ္ ယာဥ္ေပါင္း ၁၀၀၀၀ ေက်ာ္ ျဖတ္သန္း သြားလာေနေသာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ နံနက္ ၂ နာရီ မွ ၅ နာရီ ၾကားႏွင့္ ေန႔လယ္ ၂ နာရီမွ ၅ နာရီ အၾကားတြင္ မေတာ္တဆမႈ အမ်ားဆုံး ျဖစ္ပြားေလ့ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment