Sunday, November 30, 2014

ေရာင္နီဦး Taxi on call ဝန္ေဆာင္မႈအား ကားအစီးေရ ၁၀၀ ေက်ာ္ျဖင့္ ဇန္နဝရီစတင္မည္

ႏိုင္ႏိုင္ေဇာ္

ေရာင္နီဦး Taxi on call ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းအား ကားအစီးေရ ၁၃၀ ျဖင့္ ၂၀၁၅ ဇန္နဝါရီတြင္ စတင္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေရာင္နီဦး ဆားဗစ္ကုမၸဏီ မန္ေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ ဦးေအာင္၀င္းက ေျပာသည္။

Taxi ဆားဗစ္ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္ရန္ အြန္လိုင္းႏွင့္ ဖုန္းဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းအတြက္ call center တည္ေထာင္ျခင္း၊ ကိုယ္ပိုင္ဆာဗာ တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ကားမ်ားတြင္ မီတာတပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ GPS system အသံုးျပဳႏိုင္ ရန္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။

ဦးေအာင္၀င္းက “တယ္လီဖုန္းျဖင့္ Taxi on call အတြက္စတင္စီစဥ္ေနၿပီ။ ကားအေရအတြက္ ၁၃၀ နဲ႔ စမယ္။ on call system ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ဆာဗာရွိမွ ပဲရမယ္။ လာမယ့္ ဇန္န၀ါရီေလာက္ဆိုရင္ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ပါၿပီ” ဟု ဆိုသည္။

အဆိုပါ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ကားေမာင္းသူႏွင့္ ကားအရည္အေသြးပိုင္းအား စိတ္ခ်မႈရွိေအာင္အေသး စိတ္ျပင္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ယင္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းစဥ္တြင္ပါ၀င္မည့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၊ ကားေမာင္းသမားမ်ားကို customer ဆက္ဆံပံုအျပင္ on call ၀န္ေဆာင္မႈတြင္ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေစရန္ ေလ့က်င္ေရး သင္တန္း ၂ လေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ယင္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ပါက ကားအစီးေရတိုးခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္အျခားေသာခရီးသြားကုမၸဏီမ်ား ႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ကာ ႏုိင္ငံျခားသား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကိုပါ တိုးခ်ဲ႕လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရာင္နီဦး ကုမၸဏီကေျပာသည္။

Taxi on call ၀န္ေဆာင္မႈတြင္ စီးနင္းသူစိတ္ခ်မ္းသာမႈႏွင့္ ေငြေၾကးအရသက္သာမႈရွိေစရန္ စီစဥ္ထားၿပီး ေအာင္ျမင္မႈရွိလာပါက ျပင္ပ တကၠစီမ်ား ကိုအသင္း၀င္အျဖစ္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီမန္ေနဂ်ာက ေျပာသည္။

Taxi ကား၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ကုမၸဏီအမ်ားစုလုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္ကားတင္သြင္းမႈမ်ားရွိေသာ္လည္း လက္ ေတြလုပ္ကိုင္ရန္ ေငြေၾကးစိုက္ ထုတ္မႈ ျမင္မားျခင္းေၾကာင့္ ယင္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား ရွားပါးေနျခင္းဟုလည္း ဦးေအာင္၀င္းက ထပ္မံေျပာဆိုသည္။

ယင္း၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းစဥ္တြင္ ကားက်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ ခရီးသည္အခ်ိန္လင္ဟင္းမႈမရွိေစရန္အ ေသးစိတ္အစီစဥ္မ်ားကိုပါ ထည့္သြင္းစီစဥ္ထား သည္။

No comments:

Post a Comment