Sunday, October 30, 2016

ေမာင္ေတာေဒသ ဌာေနတိုင္းရင္းသားမ်ားအတြက္ အေ၀းသင္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားလႈပ္ရွားမႈ က်ပ္သိန္း ၃၀ ေက်ာ္ စုေဆာင္းေကာက္ခံရရွိ

စံေမာင္သန္း၊ စစ္ေတြ


ရခိုင္ျပည္နယ္ ၁၇ ၿမိဳ႕နယ္မွ စစ္ေတြတကၠသိုလ္ (အေ၀းသင္) ေက်ာင္းသား/ ေက်ာင္းသူမ်ားက ဘူးသီးေတာင္ႏွင့္ ေမာင္ေတာ ေဒသရွိ ဌာေနတိုင္းရင္းသားမ်ားအတြက္ အလွဴေငြစုေဆာင္းေကာက္ခံသည့္ လႈပ္ရွားမႈတစ္ရပ္ကို ျပဳလုပ္ေနရာ ေအာက္တိုဘာလ ၂၇ ရက္ေန႔ထိ က်ပ္ေငြ သိန္း ၃၀ ေက်ာ္ ရရွိခဲ့သည္ဟု သတင္းရရွိသည္။

အေ၀းသင္ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားထဲမွ တက္သစ္စအဆိုေတာ္ႏွစ္ဦးက သီခ်င္း သီဆို၍ လည္းေကာင္း၊ အက ၀ါသနာရွင္ ေက်ာင္းသူတစ္ဦးက ရခိုင္ရိုးရာအကမ်ားျဖင့္ ကျပ ေျဖေဖ်ာ္၍လည္းေကာင္း စစ္ေတြျမိဳ႕ကို ပတ္ျပီး လူပ္ရွားမႈ ျပဳလုပ္ရာ ေအာက္တိုဘာလ ၂၇ ရက္ေန႕ေနထိ က်ပ္ေငြ ၃၇၇၇၄၅၀ စုေဆာင္း ေကာက္ခံရရွိထားေၾကာင္း သိရသည္။

လႈပ္ရွားမႈ ျပဳလုပ္ရတြင္ ပါ၀င္သူ သမိုင္းေမဂ်ာ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ ေက်ာင္းသူ စိုးရတနာထြန္းက “ ဘူးသီးေတာင္နဲ႕ ေမာင္ေတာဘက္မွာ ပိတ္မိေနတဲ့ ဌာေနတိုင္းရင္းသားေတြဟာ အစားအေသာက္ အေနအထိုင္ အခက္အခဲေတြ ႀကံဳေနၾကရပါတယ္။ အဲ့ဒါနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္က အကူအညီေပးႏိုင္ဖို႔အတြက္ ရခိုင္ျပည္နယ္ ၁၇ ၿမိဳ႕နယ္က အေ၀းသင္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေတြဟာ ေအာက္တိုဘာလ ၂၆ ရက္ေန႔က ေလာကနႏၵာမွာ စုရံုးၿပီး အစည္းအေ၀းတစ္ရပ္ျပဳလုပ္ခဲ့ျပီးေတာ့ ဒီအလွဴေငြ ေကာက္ခံတဲ့ လႈပ္ရွားမႈကို လုပ္ေဆာင္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မတို႔ ၁၇ ၿမိဳ႕နယ္က အေ၀းသင္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေတြ ဆံုတယ္ဆိုတာလည္း ဒီတစ္လပဲ ရွိတယ္ဆိုေတာ့ ဆံုတဲ့လမွာပဲ သင့္ေတာ္တဲ့ လႈပ္ရွားမႈေတြကို စုေပါင္းေဆာင္ရြက္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္” ဟု နိရဥၥရာသတင္းဌာနသို႔ေျပာသည္။

အေ၀းသင္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား ေနာက္ဆံုးအျဖတ္ စတက္ရမည့္ ႏို၀င္ဘာလ ၃ ရက္ေန႔တြင္လည္း စစ္ေတြတကၠသိုလ္ေရွ႕တြင္ အလွဴေငြ ေကာက္ခံမႈမ်ားကို ထပ္မံျပဳလုပ္သြားမည္ဟု သိရသည္။

ေကာက္ခံရရွိေသာ ေငြေၾကးမ်ားကို ကိုယ္တိုင္တိုက္ရိုက္ သြားေရာက္ၿပီး လွဴဒါန္းမည္လား၊ လူမႈအဖြဲ႕အစည္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ လွဴဒါန္းမည္လားဆိုသည္ကို အစည္းအေ၀းတစ္ရပ္ ျပဳလုပ္ၿပီးမွ ဆံုးျဖတ္သြားမည္ဟု ဆိုသည္။

ရခိုင္ျပည္နယ္ ၁၇ ၿမိဳ႕နယ္မွ အေ၀းသင္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ စစ္ေတြသို႕ အေ၀းသင္ တကၠသိုလ္ တက္ေရာက္ရန္လာသည့္ ႏွစ္တိုင္း လူမႈေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ေလ့ရွိျပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ကလည္း ေလး၀တီ Logo ကို အသံုးျပဳၿပီး စစ္ေတြ ၀ကၤဘာကြင္းတြင္ စုေပါင္းအမႈိက္ေကာက္သည့္ လႈပ္ရွားမႈ တစ္ခုကို ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟု ေလ့လာသိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment