Friday, November 25, 2016

ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ရွိ အစိုးရ စာသင္ေက်ာင္း တစ္ခ်ိဳ႕တြက္ ႏွစ္၀က္စာေမးပြဲ စစ္

စံေမာင္သန္း၊ စစ္ေတြ


ရခိုင္ျပည္နယ္ ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ရွိ အစုိးရ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ႏွစ္၀က္စာေမးပြဲမ်ားကို စတင္စစ္ေဆးေနသည္ဟု သိရသည္။

ရခိုင္ျပည္နယ္ရွိ တျခားေက်ာင္းမ်ားထက္ တစ္လေက်ာ္ ေနာက္က်ၿပီးမွ စစ္ေဆးႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴး ဦးခင္ေအာင္က နိရဥၥရာသတင္းဌာနမ်ားသို႔ ေျပာသည္။

ႏို၀င္ဘာလ ၂၁ ရက္ေန႔မွ စတင္ စစ္ေဆးခဲ့ရာတြင္ ေက်ာင္းေပါင္း ၁၈၃ ေက်ာင္းတြင္ ၆၈ ေက်ာင္းကိုသာ စာေမးပြဲစစ္ႏိုင္သည္ဟု ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴးက ေျပာသည္။

“စာေမးပြဲ ေျဖဆိုရာမွာ အၾကမ္းဘက္မႈနဲ႔ နီးစပ္တဲ့ ေက်းရြာေတြ၊ ဥပမာအားျဖင့္ ေယာေတာင္၊ ငန္းေခ်ာင္း၊ ဓါးႀကီးစား၊ ရြက္ညိဳးေတာင္၊ ႀကိမ္ေခ်ာင္းမွာလည္း မစစ္ႏိုင္ဘူး။ ေအာင္သေျပအေပၚပိုင္းက်ေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးျဖစ္ေနၿပီး တိုင္းရင္းသားေက်းရြာေတြ မ်ားတဲ့အတြက္ စာစစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ေတာင္ပိုင္းအဆံုး အင္းဒင္မွာလည္း စစ္ႏိုင္တယ္။ ေက်ာက္ပန္းတူမွာလည္း စစ္ႏိုင္တယ္။ ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္မွာ ၁၈၃ ေက်ာင္းရွိတဲ့အထဲက ၆၈ ေက်ာင္းသာ စစ္ႏိုင္ပါတယ္”ဟု ေျပာသည္။

အၾကမ္းဘက္မႈတြင္ မပါ၀င္သည့္ ဘဂၤလီေက်းရြာမ်ားတြင္လည္း စာေမးပြဲစစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ဘဂၤလီ ေက်ာင္းဆရာမ်ားက တာ၀န္ယူ စစ္ေနသည္ဟု ဆိုသည္။

ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ ေျမာက္ပိုင္းရွိ နံသာေတာင္ပရဟိတေက်ာင္းတြင္ ေက်ာင္းသားစံုစံုညီညီ ရွိေနေသာ္လည္း ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔ျဖင့္ စာေမးပြဲေျဖဆို ေနၾကရသည္ဟု ဆိုသည္။

“နံသာေတာင္ ပရဟိတေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းသားေတြေတာ့ အားလံုးေျဖဆိုေနၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေျခအေနစိတ္မခ်ရေသးတဲ့အတြက္ ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔ စိတ္မခ်မ္းမသာနဲ႔ ေျဖဆိုေနၾကရပါတယ္။ လမ္းေၾကာင္းေတြလည္း အခုထိ အပြင့္ေသးပါဘူး”ဟု နံသာေတာင္ ပရဟိတေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္ ဦးစာရဏက နိရဥၥရာ သတင္းဌာနသို႔ ေျပာသည္။

ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေအာက္တိုဘာလ ၉ ရက္ေန႔က နယ္ျခားေစာင့္စခန္းမ်ား တိုက္ခိုက္ခံခဲ့ရၿပီးေနာက္ပိုင္း အစိုးရစာသင္ေက်ာင္း ၁၈၃ ေက်ာင္းရွိသည့္အနက္ ေက်ာင္းေပါင္း ၁၂၀ ခန္႔ထိ ျပန္လည္ဖြင့္ႏိုင္ခဲ့ေသာ္လည္း ဒုတိယတေက်ာ့ျပန္ အၾကမ္းဘက္မႈမ်ား ျပန္လည္ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီးေနာက္ပိုင္းတြင္မူ ၆၈ ေက်ာင္းသာ ဖြင့္ထားႏိုင္သည္ဟု သိရသည္။

သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းသားမ်ား ႏွစ္၀က္စာေမးပြဲေျဖဆိုေနသည့္ကာလတြင္ စာေမးပြဲေျဖဆိုမႈ ပ်က္ျပားေစရန္ ရည္ရြယ္၍ အၾကမ္းဘက္သမားမ်ားက တစ္စံုတစ္ရာ ေႏွာင့္ယွက္တိုက္ခိုက္မႈ မရွိဟုလည္း ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴးက ေျပာသည္။

No comments:

Post a Comment