Friday, July 1, 2016

သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းမွ စာအုပ္သစ္မ်ားမိတ္ဆက္ပြဲက်င္းပ

ျမတ္ျမတ္မြန္

သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းမွ ထုတ္ေဝေသာ စာအုပ္သစ္မ်ား မိတ္ဆက္ပြဲကိုရန္ကုန္ျမိဳ႕ စိမ္းလန္းစိုေျပရွိ Zephyr စားေသာက္ဆိုင္တြင္ ဇြန္လ ၃၀ရက္တြင္ က်င္းပခဲ့သည္။

၎ပြဲတြင္ သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္း ႏွင့္ Educasiaတို႔မွ ဦးစီးထုတ္ေဝေသာ ဖတ္စာအုပ္မ်ားႏွင့္ ထုတ္ေဝျဖစ္ခဲ႔ပုံအေၾကာင္းအရင္း၊ အသုံးျပဳပုံမ်ားအေၾကာင္းကို သက္ဆိုင္ရာ ဖတ္စာအုပ္မ်ားအား ေရးဆြဲျပဳစုသူမ်ားမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မိတ္ဆက္ခဲ႔ေသာဖတ္စာအုပ္မ်ားတြင္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာ သိပၸံအေျခခံေက်ာင္းသားလက္စြဲ၊ ဆရာလက္စြဲ၊ အလုပ္ခြင္ဝင္ေရာက္မည္႔ သူမ်ားအတြက္ လိုအပ္ေသာ အရည္အခ်င္းကိုျမႇင့္တင္ ေပးသည့္ ေက်ာင္းသားလက္စြဲ၊ ဆရာလက္စြဲစာအုပ္မ်ား၊ စာသင္ၾကားမႈ အတတ္ပညာဆိုင္ရာ စာအုပ္မ်ား၊ နိုင္ငံေရးအေတြးအေခၚ နွင့္ က်င့္စဥ္ စာအုပ္၊ ကိုယ္တိုင္ေလ႔လာနိုင္သည္႔ အေျခခံအဂၤလိပ္-ျမန္မာ၊ အဂၤလိပ္-ကရင္ စာအုပ္ နွင့္ ျမန္မာ႔သမိုင္းေက်ာင္းသားလက္စြဲ၊ ဆရာလက္စြဲစာအုပ္မ်ားကို မိတ္ဆက္ခဲ႔သည္။

“က်ေနာ္တို႔ သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းကို ထူေထာင္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးမွာ ပညာေရးနယ္ပယ္ကေန ေဆာင္ရြက္ဖို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုေတာ႔ အစိုးရ၊ အရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းေတြ (SCO)၊ အရပ္ဘက္ အေျချပဳ ဖြဲ႕ အစည္းေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ ဘုန္းေတာၾ္ကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္းေတြ၊ ပုဂၢလိကေက်ာင္းေတြ၊ အစိုးရေက်ာင္းေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းဖို႔လည္း ဖိတ္ေခၚပါတယ္။” ဟု သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းမွ အုပ္ခ်ဳပ္မႈဒါ႐ိုက္ တာေစာမ်ိဳးမင္းသူက ေျပာၾကားသည္။

သေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းသည္ ၁၉နွစ္သက္တမ္းရွိျပီး ထိုင္းႏိုင္ငံံခ်င္းမိုင္ျမိဳ႕တြင္ စတင္တည္ေထာင္ျပီး ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္တြင္ ကံ့ေကာ္ပညာေရးစင္တာအျဖစ္ ေျပာင္းေရႊ႕ ဖြင့္လွစ္ကာ ေဖာင္ေဒးရွင္း၏ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ကို ၂၀၁၁ တြင္ ျမန္မာနိုင္ငံငံသိုေျပာင္းေရႊ႕ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။ လက္ရွိသေျပပညာေရးေဖာင္ေဒးရွင္းတြင္ IELTS, TOEFL အဂၤလိပ္စာသင္တန္းမ်ား၊ Community Leadership and Social Studies (CLASS) သင္တန္းမ်ား၊ နိုင္ငံတကာပညာသင္ဆုမ်ားနွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း၊ အြန္လိုင္းမွ တဆင့္ေလ့လာႏိုင္ေသာ အဂၤလိပ္စာသင္တန္းမ်ား(EPOP)၊ ေစတနာ့ဝန္ထမ္း အစီအစဥ္ နွင့္ မၾကာမီ ဂ်ဴလိုင္လတြင္ ဖြင့္လွစ္မည္ျဖစ္ေသာ ကံေကာ္ ဘာသာျပန္ စကားျပန္ေက်ာင္း (Kant Kaw School of Interpretation and Translation- SIT) စသည္႔ ပညာေရးဆိုင္ရာအစီအစဥ္မ်ားရွိသည္။

No comments: