Sunday, September 11, 2016

အမ်ားပိုင္ ယာဥ္လိုင္းဖြဲ႕စည္းမႈတြင္ စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဟိုင္းလပ္ အစားထိုးယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားပါဝင္လို

ရဲႏိုင္(ေလာက္ကိုင္)

အမ်ားပိုင္ ယာဥ္လိုင္းဖြဲ႔စည္းမႈတြင္ ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ စတင္ဖြဲ႔စည္းသြားမည္ဟု ဆိုေသာေၾကာင့္ ၂ဝဝ၁/ ၂ဝဝ၂ ေမာ္ဒယ္ျဖစ္ေသာ စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဟိုင္းလပ္ အစားထိုး ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္ အမ်ားပိုင္ယာဥ္ လိုင္းဖြဲ႔ စည္းမႈတြင္ ပါဝင္ရန္အခက္အခဲရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။

စက္တင္ဘာလ ၁ဝရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္၊ ေဘလီမွတ္တိုင္အနီးရွိ Apple Cake and Coffee ဆိုင္ တြင္ ျပဳလုပ္သည့္ အမ်ားပိုင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားဖြဲ႔စည္းမႈတြင္ ပါဝင္လိုေသာ စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဟိုင္းလပ္ အစားထိုး ယာဥ္ပိုင္ ရွင္မ်ား၏ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ၃၁ ႏွင့္ G 2000 ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ ဦးကိုကိုႏိုင္က မဇၥ်ိမကို ေျဖၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ သည္။

"ဦးတို႔ ကားေတြက ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္မွ သြင္းတဲ့ကား၊ အဲဒီ ကန္႔သတ္ခ်က္က ၂ဝဝ၂ ေမာ္ဒယ္ပဲ ရတယ္၊ အခုျပန္သြင္း ရင္ ေတာ့ ၂ဝဝ၆ ရမယ္၊ ႏွစ္အလိုက္ ကန္႔သတ္ခ်က္ျဖစ္သြားတယ္၊ အဲဒီလို ကန္႔သတ္ခ်က္ျဖစ္သြားတဲ့ အခါက်ေတာ့ ၂ဝဝ၂ ေမာ္ဒယ္ကားနဲ႕ ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ကားက တစ္ပံုစံတည္း၊ အင္ဂ်င္လည္း အတူတူပဲ၊ အင္ဂ်င္ပါဝါ ေသာင္းတစ္ ေထာင္ လည္း အတူတူပဲ၊ ပံုစံလည္းတူတဲ့အတြက္ ဦးတို႔ လက္ရွိကားေတြကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့ စတင္ဖြဲ႔စည္းတဲ့ ကုမၸဏီ ထဲကို အစုအဖြဲ႔အေနနဲ႔ပါဝင္ခ်င္တာ၊ အခုမပါရဘူး။ ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ သြင္းမွ ပါရမယ္ဆိုရင္ ဦးတို႔မွာ ပိုက္ဆံမရွိဘူး " ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီဖြဲ႔စည္းရန္ ၾသဂုတ္လ ၁၈ ရက္က ၾသဂုတ္လ ၃၁ ရက္ ေနာက္ဆံုးထား၍ ေလွ်ာက္လႊာတင္သြင္းရန္ ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္မ်ားကို သက္ဆိုင္ရာက ေျပာၾကားခဲ့ေသာ္လည္း အမ်ားစုမွာ စာရင္းသြင္းရန္ႏွင့္ ဥပေဒေရးဆြဲရန္ အ တြက္ သိန္း ၅ဝ ဝန္းက်င္ ကုန္က်မည္ျဖစ္၍ မတတ္ႏိုင္ေၾကာင္း စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဟိုင္းလပ္ အစားထိုးယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား က ဆိုသည္။

အမ်ားပိုင္စနစ္ကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္အမ်ားစု ပါဝင္ႏိုင္ေအာင္ အညင္သာဆံုး ေျပာင္းလဲေပးမည္ဟု ဇြန္လ ၁၉ ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ေျပာဆိုခဲ့ဖူးေၾကာင္းလည္း ေမတၱာလိႈင္း(၂) ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ေဒၚစန္းစန္းေဝက ေျပာသည္။

" ၂ဝဝ၆ေမာ္ဒယ္မွ ဒီ အမ်ားပိုင္ထဲမွာ ဝင္ခြင့္ေပးမယ္ဆိုတဲ့ သတင္းၾကားရေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ထိခိုက္သြားတယ္၊ ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ပဲ ဝင္ခြင့္ျပဳမယ္၊ တစ္ ကေန ငါးထိ မပါဘူးလို႔ ေျပာလာတဲ့အခါမွာ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ၊ ဒီ ၃ ႏွစ္ အ တြင္းမွာ အေၾကြးေတာင္းမေက်ေသးဘူး၊ "ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။

အမ်ားပိုင္တြင္ပါဝင္လိုၾကေသာ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ BM, Dyna, Canter, City Bus ေဟာင္းမ်ားအား အဆင့္လိုက္ လဲလွယ္ ေစၿပီး ဗဟိုအစိုးရႏွင့္ ညိွႏိႈ္င္း၍ အဆင္ေျပေစရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ေပးေစလိုေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာဆိုသည္။

အဆိုပါ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲမႈ အာဏာ ပိုင္အဖြဲ႕ အတြင္း ေရးမွဴး ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က " ကၽြန္ေတာ္တို႕ စဥ္းစားတုန္းက အဲ့ဒီလို မစဥ္းဘူး ၊ အဲယားကြန္းအျပည့္နဲ႔ ဥပဓိရုပ္ ေကာင္းတာတို႔ စဥ္းစားတဲ့အခါမွာ အနည္းဆံုး ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ဆိုၿပီး သတ္မွတ္လိုက္တာပါ၊ သူတို႔ဟာေတြကို ထည့္ မ စဥ္းစားေသးဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြားခ်င္တာက ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ BRT လိုင္းလိုသြားခ်င္တာ ပိုက္ဆံမတတ္ႏိုင္မွာ စိုးလို႔။ ၂ဝဝ၆ ေမာ္ဒယ္ေလာက္ကို ေလွ်ာ့လိုက္တာ။ သူတို႔ကားေတြက ၂ဝဝ၁၊ ၂တို႔ ၃၊ ၄ ေပါ့။ အဲယားကြန္း အျပည့္တပ္ဆင္တာကို အာမခံႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လုပ္ေပးမွာ။ အာမမခံ ႏိုင္ဘူးဆိုရင္ ခဏပဲ ပ်က္သြားမယ္ဆိုရင္ ၾကာရင္ ျပန္ေျပာင္းရခက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕က အမ်ားနဲ႔ပဲစဥ္းစားလိုက္တာပါ " ဟု ေျပာသည္။

အမ်ားပိုင္ယာဥ္လိုင္းစနစ္တြင္ CCTV မ်ားတပ္ဆင္ျခင္း၊ ေရွ႕ေပါက္မွ လူတက္၍ ေနာက္ေပါက္မွ လူဆင္းေစျခင္း၊ စပါယ္ ယာမပါဘဲ ကဒ္စနစ္ျဖင့္ ေငြေပးေခ်ျခင္းႏွင့္ အဲယားကြန္းမ်ား တပ္ဆင္၍ ေျပးဆြဲရမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

No comments: