ေမာင္သင္တုန္း
ပုိ႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနေအာက္ရွိ ျမန္မာအမ်ဳိးသားေလေၾကာင္း ဝန္ထမ္းမ်ားအား ျမန္မာေလေၾကာင္း နည္းဥပေဒထြက္ရွိလာလွ်င္ ပင္စင္မ်ားေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ကုမၸဏီဝန္ထမ္းလစာျဖင့္ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ေပးသြားမည္ဟု ေမ ၂၉ရက္က သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲအၿပီးတြင္ စီမံခန္႔ခြဲေရး ဘုတ္အဖြဲ႕မွ ကပၸတိန္ဦးထင္လင္းက ေျပာသည္။
“အစုိးရကေန အၿငိမ္းစားေပးမယ္။ ၿပီးရင္ေတာ့ ကုမၸဏီလစာ ျပန္ေပးမယ္ ေလေၾကာင္းဝန္ထမ္းေတြေပါ့”ဟု ကပၸတိန္ ဦးထင္လင္းက ေျပာသည္။
ျမန္မာအမ်ိဳးသားေလေၾကာင္းလုိင္းအား လက္ရွိတြင္ ပုိ႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနေအာက္တြင္ ႏုိင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္ မဟုက္ဘဲ ဝန္ႀကီးဌာန၏ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအျဖစ္ စတင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ သက္မွတ္ထားသည့္ ဝန္ထမ္းလစာ ႏႈန္းထားမ်ားသာ ရရွိလ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။
ျမန္မာအမ်ဳိးသားေလေၾကာင္လုိင္းတြင္ ဝန္ထမ္းေျခာက္ရာေက်ာ္ရွိၿပီး အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ပိုင္းေလာ့မ်ားကုိလည္း ႏုိင္ငံတကာသုိ႔ ပညာသင္မ်ား ေစလႊတ္ထားၿပီး ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ားျဖင့္ ယွဥ္ႏုိင္ရန္အတြက္ လုိအပ္သည့္သင္တန္းမ်ား ေစလႊတ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္ဟု ဆုိသည္။
ျမန္မာအမ်ဳိးသားေလေၾကာင္းအား ကုမၸဏီတစ္ခုအေနျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ ေနာက္တစ္ခ်ိန္တြင္ အမ်ားပုိင္ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခုအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေနသည္။ အဆုိပါေလေၾကာင္းလုိင္းသည္ ျပည္တြင္း၌ ေလယာဥ္ဆယ္စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ေလယာဥ္ကြင္း ၂၆ ခုအထိ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္ဟု သတင္းစားရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေျပာသည္။
“ေနာက္ဆံုးအဆင့္ကေတာ့ အမ်ားပုိင္ျဖစ္တဲ႔အထိေပါ့။ လတ္တစ္ေလာ နည္းဥပေဒက ေရွ႕ေနခ်ဴပ္ရံုးကလည္းက်ၿပီး ႏုိင္ငံေတာ္အစုိးရအဖြဲ႕ဆီကုိ ေရာက္ေနၿပီးလုိ႔သိရတယ္”ဟု ကပၸတိန္ ဦးထင္လင္းက ေျပာသည္။
ျမန္မာအမ်ိဳးသားေလေၾကာင္းလုိင္းအေနျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္းေျခာက္ဆယ္ေက်ာ္ ၾကာသည့္ အေတြ႔အႀကံဳမ်ားရွိၿပီး ျပည္ပေျပးဆြဲမႈကုိ ရပ္နားခဲ့သည့္အခ်ိန္ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ရွိၿပီးဟုဆုိသည္။ ယခုအခါတြင္ စကၤာပူႏုိင္ငံသုိ႔ စတင္ေျပးဆြဲႏုိင္ရန္အတြက္ ေလယာဥ္မ်ားကုိ ငွားရမ္းထားၿပီးျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
No comments:
Post a Comment