Saturday, December 21, 2013

မြန္၊ ကရင္ႏွင့္ တနသၤာရီေဒသရွိ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းတည္ေဆာက္

ေကအိုင္စီ

မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္းေဒသတို႔မွ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္၍ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာသိပၸံေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းကို မြန္ျပည္နယ္၊ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕နယ္၊ ေမာ္လၿမိဳင္-က်ဳိက္မေရာ ကားလမ္းေဘး ေျခာက္မိုင္ေက်းရြာအုပ္စုတြင္ စတင္တည္ေဆာက္လွ်က္ရွိသည္။

အလယ္တန္းအဆင့္ ၈တန္းအထိ တက္ခြင့္ရွိသည့္ ၎ေက်ာင္းကို ေျခာက္မိုင္ေက်းရြာအုပ္စုရွိ စက္မႈဝန္ႀကီး ဌာနပိုင္ ေျမဧက ၄၅ ဧကေက်ာ္ေပၚတြင္ ယခုလ ဒီဇင္ဘာမွစ၍ စတည္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု မြန္ျပည္နယ္ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။

မြန္ျပည္နယ္ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာဦးစီးဌာနမႉး ဦးခင္ေဇာ္က “၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွာ အၿပီးတည္ ေဆာက္မယ္။ လာမယ့္ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဇြန္လကေနစၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြကို စတင္သင္ၾကားပို႔ခ်ေပးသြား မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။

အားကစားႏွင့္ ကာယပညာသိပၸံေက်ာင္းတည္ေဆာက္ေရးကို U H M Family Co., Ltd.၊ စိုးပရားသားကုမၸဏီ ႏွင့္ ဦးမိုးေက်ာ္ကုမၸဏီတို႔မွ လုပ္ငန္းပိုင္းဆိုင္ရာ ၂၃ ခုကို ခြဲေဝတာဝန္ယူတည္ေဆာက္သြားမည္ဟု ၎က ဆက္ေျပာသည္။

လာမည့္ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ ေဘာလုံး၊ ေဘာ္လီေဘာ၊ ဘတ္စကက္ေဘာ၊ ေျပးခုန္ပစ္၊ ပိုက္ေက်ာ္ျခင္း၊ သိုင္း၊ ကရာေတးဒို၊ တိုက္ကြမ္ဒို၊ ဂ်ဴဒို၊ စားပြဲတင္ႏွင့္ တင္းနစ္ကစားနည္း (၁၀) မ်ဳိးျဖင့္ မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္းတို႔မွ ေက်ာင္းသား/ ေက်ာင္းသူ ၁၅၀ ကို စတင္သင္ၾကားပို႔ခ်ေပးသြားမည္ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။

၎အားကစားႏွင့္ ကာယပညာသိပၸံေက်ာင္းတည္ေဆာက္ရာတြင္ ေဘာလံုးကြင္း (၂) ကြင္း၊ စာသင္ေဆာင္ (၂) ေဆာင္၊ အိပ္ေဆာင္ (၂) ေဆာင္၊ ထမင္းစားေဆာင္ (၂) ေဆာင္၊ အားကစား႐ုံး (၂)႐ံုး၊ အဝီစိတြင္း၊ ေရကန္၊ ႐ုံးခန္းႏွင့္ ဝန္ထမ္းအိမ္ရာမ်ားကို တည္ေဆာက္သြားရန္ ရွိသည္ဟုလည္း မြန္ျပည္နယ္ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာဦးစီးဌာနက ဆိုသည္။

လက္ရွိ တည္ေဆာက္ေနသည့္ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာသိပၸံေက်ာင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁,၅၀၀ ကို အသံုးျပဳရန္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရရွိထားသည္ဟု မြန္ျပည္နယ္ စည္ပင္သာယာေရးဝန္ႀကီး ေဒါက္တာတိုးတိုးေအာင္ကလည္း ေျပာသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အားကစားႏွင့္ ကာယပညာသိပၸံေက်ာင္းကို ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလးတြင္သာတည္ရွိၿပီး ယခု မြန္ျပည္နယ္တြင္ ထပ္မံတည္ေဆာက္ေနသလို သွ်မ္းျပည္နယ္၊ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕၌လည္း ယခုဘ႑ာေရးႏွစ္ အတြင္းမွာပင္ တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားခ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။

No comments: