မ်ိဳးသန္႔
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံထုတ္ အင္ဂ်င္ပါ၀ါေသးငယ္သည့္ ခရီးသည္ႏွင့္ ကုန္တင္ပစ္ကပ္ယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္ အင္ဂ်င္ပါ၀ါ နိမ့္သည့္ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ကားမ်ား ေစ်းကြက္၌ အေရာင္းအ၀ယ္သြက္လ်က္ရွိသည္ဟု ကားအေရာင္းစင္တာ ပိုင္ရွင္တစ္ဦးက ေျပာသည္။
“အင္ဂ်င္ပါ၀ါနိမ့္ကားေတြကို ေက်ာင္းသုံးနဲ႔ပစၥည္းအေသးေလးေတြ သယ္ပို႔ဖို႔ ၀ယ္ၾကတာမ်ားတယ္။ ဆီစားလည္းသက္သာတာေၾကာင့္ ကုန္စုံဆုိင္ဖြင့္သူေတြ ကုန္သယ္ဖို႔လည္း ၀ယ္ၾကပါတယ္”ဟု ကားအ ေရာင္းစင္တာတစ္ခုမွ တာ၀န္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံထုတ္ အင္ဂ်င္ပါ၀ါ ၆၆၀ စီစီေအာက္ အဲကြန္းပါေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီးလွ်င္ ယာဥ္တန္ဖိုး၊ သေဘၤာတင္စရိတ္၊ စာရြက္စာတမ္းႏွင့္ အခြန္ေငြ အားလုံးေပါင္း က်ပ္သိန္း ၅၀၊ ၆၀ နီးပါး ရွိေနၿပီး ေစ်း ကြက္တြင္ က်ပ္သိန္း ၇၀ ၀န္းက်င္ျဖင့္ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္လ်က္ ရွိသည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းသည့္ ကုမၸဏီမ်ားက အျမတ္နည္းေသာ္လည္း ပစၥည္းေရာင္းခ်ရမႈမ်ားသျဖင့္ အရင္းအႏွီးမ်ားေသာ ဇိမ္ခံဆလြန္းကားမ်ားထက္ ေစ်းႏႈန္းနည္းသည့္ ယင္းကားမ်ားကို ပိုမို၀ယ္ယူ တင္ သြင္းလာၾကျခင္းျဖစ္သည္။
“လက္ရွိ ကားေစ်းကြက္ထဲမွာ အင္ဂ်င္ပါ၀ါျမင့္တဲ့ကားေတြ၊ ဇိမ္ခံဆလြန္းကားေတြ အေရာင္းအ၀ယ္ေအး ေနပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါ၀ါနည္းၿပီး ဆီစားသက္သာတဲ့ ပစ္ကပ္ကုန္တင္ယာဥ္ေတြကေတာ့ လူႀကိဳက္လည္း မ်ားတယ္။ ၀ယ္သူလည္း မ်ားပါတယ္။ အဓိက ေစ်းႏႈန္းနည္းလို႔ အခုလို၀ယ္ေနတာပါ”ဟု ကားပြဲစားတစ္ ဦးက ေျပာသည္။
အင္ဂ်င္ပါ၀ါနိမ့္ ၂၀၀၃ ေမာ္ဒယ္ႏွင့္ေအာက္ ကားမ်ားကို လြတ္လပ္စြာ တင္သြင္းႏုိင္ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံေစ်း ကြက္သို႔ စတင္တင္သြင္းခ်ိန္တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီးလွ်င္ ယန္းေငြတစ္္သိန္းေက်ာ္သာရွိခဲ့ရာမွ ယခု အခါ ယန္းေငြသုံးသိန္းေက်ာ္ ေလးသိန္း၀န္းက်င္အထိ ျမင့္တက္လာခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment