ေ႐ြွႊေအာင္
ဒီဇင္ဘာ ၂၃ ရက္ ညေနပိုင္းကေန ဒီဇင္ဘာ ၂၄ ရက္ မနက္ပိုင္းထိ ရန္ကုန္ ျမို့၊ ေ႐ြွႊြွႊတိဂံုဘုရား ေပၚမွာ ဠင္းတငွက္ ၆ ေကာင္ လာေရာက္ နားခိုသြားခဲ့တာ လို့ မ်က္ျမင္ေတြက ေျပာပါတယ္။
ေ႐ြွႊတိဂံုေစတီအထက္ပစၥယံ အဂၤါေထာင့္မွာ ၃ ေကာင္၊ ရာဟုေထာင့္မွာ ၃ ေကာင္ လာေရာက္ခိုနားသြားတာျဖစ္ျပီး၊ ေ႐ြွႊတိဂံုဘုရား ေဂါ ကပအဖြဲ့ရံုး ရံုးအ ဖြဲ့မႉး ဦး၀င္းၾကိုင္ကေတာ့ ဠင္းတငွက္ေတြ လာေရာက္ခုိနားမႈနဲ့ ပတ္သက္ျပီး ေဆာင္းခိုငွက္ေတြ လာနားသြားတာလို့ ဒီဗီြဘီကို ေျပာပါတယ္။
“ငွက္ၾကည့္အသင္းက ဒုတိယဥကၠ႒ကေတာ့ ေဆာင္းခုိငွက္ေတာ့ေျပာတယ္၊ ဠင္းတဟုတ္ မဟုတ္ ေသ ခ်ာမသိပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ့ကေတာ့ ငွက္အမ်ိုးအမည္ မသိပါဘူးဗ်ာ။”
နကၡတေဗဒပညာ႐ွင္ စံဇာဏီဘိုကေတာ့ ျမင့္ျမတ္တဲ့ဘုရားေပၚ ယုတ္ညံ့တဲ့ ငွက္လာနားတာ မေကာင္းဘူးလို့ ေျပာပါတယ္။
“ျမင့္ျမတ္တဲ့ေနရာတခုမွာ ယုတ္ည့ံတဲ့ ဠင္းတ တက္တာ ဒါမေကာင္းဘူး။ ဘုရားမေျပာနဲ့ လြွႊတ္ေတာ္ တုိ့ နန္းေတာ္တုိ့မွာ ဠင္းတနားရင္ ဆုိးတဲ့ အေနအထား႐ွိတယ္။ နံပါတ္ ၁ အခ်က္ ေဗဒင္ပညာအရ ဠင္းတ နားတာသည္ ေကာင္းတယ္လုိ့ ေျပာခြင့္မ႐ွိဘူး။ နံပါတ္ ၂ အေၾကာင္းတုိက္ ဆုိင္တယ္။ အဂၤါေထာင့္မွာ တခါနားတယ္၊ ရာဟုေထာင့္မွာ တခါနားတယ္ဆုိတာ အေၾကာင္း တုိက္ဆုိင္တယ္။ အဂၤါဆုိတာ စစ္ဘက္၊ စစ္မီး ဒါနည္းနည္း ဂ႐ုစိုက္ရမွာေပါ့။ ရာဟုဆိုတာက ရဟန္းသံဃာေတြကိုဆုိတယ္။ စစ္ဘက္စစ္ မီး အနၱရာယ္႐ွိတယ္။ ရဟန္းသံဃာေတြအတြက္ အနၱရာယ္႐ွိတယ္။ ေနာက္ အဂၤါကုိ ေ႐ွးေခတ္ကာလတုန္းက အုပ္ခ်ဳပ္သူ၊ စစ္သည္လုိ့ ယူဆတယ္။ ရာဟုကိုက်ေတာ့ ျပည္သူျပည္သားလုိ့ ယူ ဆတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျပည္သူျပည္သားေတြအေနနဲ့ေတာ့ မေကာင္းလွဘူး ဒီသ ေဘာ ႐ွိတယ္။”
ဘုရားေဂါကပ၀င္အဖြဲ့၀င္တဦးကေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၃ နွစ္ေလာက္ကလည္း အခုလို လာနားဖူးေပမယ့္ ဘုရားေပၚမွာ နားတာမဟုတ္ဘဲ ရင္ ျပင္ ေပၚက သစ္ပင္ေပၚ နားခိုခဲ့တာလို့ ေျပာပါတယ္။
ခုလို ေ႐ြွႊတိဂံုဘုရားေပၚမွာ ဠင္းတငွက္ေတြ လာေရာက္နားခိုေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြနဲ့ အတိတ္ နိမိတ္ေကာက္ယူမႈ၊ ထင္ေၾကးေပးမႈေတြ ရန္ ကုန္ လူ ထုအၾကားမွာေရာ လူမႈေရး ကြန္ရက္ အင္တာနက္ စာမ်က္နွာေတြေပၚမွာ က်ယ္က်ယ္ျပန့္ျပန့္ ထြက္ေပၚေနပါတယ္။
No comments:
Post a Comment