Friday, May 27, 2016

မႏၱေလးဆိပ္ကမ္းကုိ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းကဲ့သုိ႔ ေျပာင္းလဲမည္

ေအာင္ကိုကိုလတ္


မႏၲေလးဆိပ္ကမ္းကုိ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းလုိ ကုန္ေသတၲာတင္ခ်ႏုိင္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ တည္ေဆာက္သြားမယ္လုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန အဆင့္ျမင့္အရာရွိတဦးက ေျပာပါတယ္။

ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႔ၿဖဳိးတုိးတက္ေရး ဦးစီးဌာန ညႊန္မႉး ဦးထြန္းႏုိင္ဦးက “ရန္ကုန္မွာလုိပဲ ကုန္ေသတၲာတင္ သေဘၤာေတြ မႏၱေလးကုိဆိပ္ကမ္းကုိ လြယ္ကူစြာ သြားလာႏုိင္ေအာင္ ေရလမ္းျပဳျပင္ျခင္းေတြ၊ ဆိပ္ကမ္းကုိလည္း ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းလုိပဲ စက္ယႏၱရားေတြနဲ႔ အတင္အခ်ျပဳလုပ္ႏုိင္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္လုပ္သြားဖု႔ိ ရွိပါတယ္။ အရင္ကေရာ၊ အခုေရာ သြားလာေနတဲ့ ဆိပ္ကမ္းေတြကုိ အဓိကထား အဆင့္ျမႇင့္မယ္။ ရန္ကုန္ကေတာ႔ ရွိေနၿပီးသားျဖစ္တယ္ေလ။” လို႔ ေျပာပါတယ္။

မႏၱေလး၊ ဗန္းေမာ္၊ မုံရြာ၊ မေကြး၊ ပခုကၠဴ၊ ကေလး၀ စတဲ့ၿမဳိ႕ေတြက ဆိပ္ကမ္းေတြကုိ အဆင့္ျမႇင့္ တည္ေဆာက္ႏုိင္ဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ရန္ကုန္ – မႏၱေလးကုိ ကုန္စည္တင္ပုိ႔ေနၾကရာမွာ ကားနဲ႔တင္ပုိ႔ပါက ၁ တန္ကုိ က်ပ္ ၂၂၇၀၀ က်ၿပီး မီးရထားနဲ႔ တင္ပုိ႔ရာမွာေတာ့ က်ပ္ ၁၃၀၀၀ က်ကာ ေရလမ္းခရီးျဖစ္တဲ့ သေဘၤာနဲ႔ တင္ပုိ႔ရာမွာေတာ့ ၁ တန္ကုိ က်ပ္ ၆၀၀၀ သာ ကုန္က်ပါတယ္။

ဧရာ၀တီျမစ္နဲ႔ ခ်င္းတြင္းျမစ္လမ္းေလွ်ာက္ေရလမ္းပုိင္းေတြမွာ ေန႔ညမပ်က္ ကုန္စည္တင္ပုိ႔ သေဘၤာေတြ သြားလာႏုိင္ေအာင္ ေရလမ္းေၾကာင္းျပဳျပင္မႈကုိ ၅ ႏွစ္အတြင္း ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမယ္လုိ႔ ဆိပ္ကမ္းေတြကုိလည္း ကုန္တင္သေဘၤာႀကီးေတြ လြယ္ကူစြာ ဆုိက္ကပ္ ႏိုင္ဖုိ႔ ဆိပ္ကမ္းျပဳျပင္တာေတြကုိပါ ေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

ဧရာ၀တီျမစ္တစ္ေလွ်ာက္က ေရလမ္းပုိင္း ၃၄ ပုိင္းအတြက္ အဆင့္ျမႇင့္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းဖို႔ က်ပ္ သန္း ၂၃ ဘီလီယံ ကုန္က်ႏုိင္ၿပီး ခ်င္းတြင္းျမစ္တစ္ေလွ်ာက္က ေရလမ္းပိုင္း ၂၀ ေနရာ အတြက္ကေတာ့ က်ပ္သန္း ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္ ကုန္က်ႏုိင္တယ္လုိ႔ ခန္႔မွန္းထြက္ခ်က္ထား ေၾကာင္း ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႔ၿဖဳိးတုိးတက္ေရး ဦးစီးဌာနက သိရတာပါ။

စီမံကိန္းထဲမွာ ေရအနက္အျမင့္ တုိးတက္လာေရးအတြက္ ျမစ္ၾကမ္းျပင္ ရွင္းလင္းတာ၊ ေသာင္တူးတာ၊ ေျမထိန္းနံရံေတြ တည္ေဆာက္တာ စတာေတြနဲ႔ ေန႔ည အခ်ိန္မေရြး သြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ ေရလမ္းေၾကာင္း အခ်က္ျပတုိင္ (အခ်က္ျပေဘာ) ေတြကုိလည္း ထားရွိသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေရလမ္းေၾကာင္းအခ်က္ျပတုိင္ေတြကုိ ၁ ကီလုိမီတာအကြာ တခုႏႈန္းနဲ႔ ထားရွိမွာျဖစ္ၿပီး ဧရာ၀တီ ျမစ္တေလွ်ာက္မွာဆုိရင္ အခု ၂၀၀၀ ေက်ာ္နဲ႔ ခ်င္းတြင္းျမစ္တေလွ်ာက္မွာဆုိရင္ေတာ႔ အခု ၁၀၀၀ ေက်ာ္ထားရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။

No comments: