Thursday, February 11, 2010
ဆရာ …. ႏွစ္ေယာက္ ….
(က)
ဦးဘခင္ ၉ တန္းေအာင္ျမင္ၿပီးသည့္ေနာက္….ဆရာျဖစ္သင္ေက်ာင္းသို႔ တက္၏။ ဆရာျဖစ္သင္တန္း ၿပီးသည့္အခါတြင္မူ…ဦးဘခင္ ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ႏွင့္ ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ေလးတၿမိဳ႕တြင္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရ၏။
ဆရာဦးဘခင္….။ ဆရာဦးဘခင္ ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ႏွင့္ ၾကာ…ၾကာ မထမ္းေဆာင္လုိက္ရ…။ ဒုတိယကမၻာစစ္ၾကီး၏ စစ္ရိပ္စစ္ေငြ႔မ်ားက အာရွသို႔ ကူးစက္၍လာေလၿပီ။ ေနမ်ဳိးႏြယ္နီပြန္တို႔က ပုလဲဆိပ္ကမ္းအား ေလေၾကာင္းမွ ထုိးစစ္ဆင္ၿပီး မဟာမိတ္တို႔အား စစ္ေၾကညာလုိက္၏။ အီတလီ၊ ဂ်ာမဏီ၊ ဂ်ပန္တို႔က တဖက္…။ ၿဗိတိန္၊ ျပင္သစ္၊ အေမရိကန္တို႔က တဖက္ႏွင့္ ဒုတိယကမၻာစစ္မီးၾကီးက လွ်ံလွ်ံညီးညီး ေတာက္ေလာင္၍ ေနေတာ့၏။ နီပြန္တပ္မ်ားက ဘီအိုင္ေအ တပ္မ်ားႏွင့္အတူ ယုိးဒယားႏိုင္ငံမွတဆင့္ ျမန္မာျပည္အတြင္းသို႔ ခ်ီတက္လာ၏။ ျမန္မာျပည္သည္လည္း ဒုတိယကမၻာစစ္အတြင္း စစ္တလင္းတခုအျဖစ္ႏွင့္ သက္ေရာက္ခဲ့ရသည္။
စစ္ေၾကာင့္ ေက်ာင္းမ်ားအားလံုး ပိတ္လိုက္ရသည္။ ေက်ာင္းဆရာသက္… တႏွစ္မျပည့္ခင္မွာပင္ ဦးဘခင္၏ ေက်ာင္းေလးသည္လည္း ပိတ္လိုက္ရၿပီး၊ ဆရာဦးဘခင္လည္း ဆရာဘဝမွ အၿငိမ္းစားလိုက္ရ၏။
ေက်ာင္းမ်ား ပိတ္လိုက္သည့္အတြက္ ဆရာဦးဘခင္သူ၏ ဇာတိရြာေလးဆီသို႔ ျပန္၏။ မိဘမ်ားႏွင့္ အတူျပန္၍ေနသည္။ စစ္ေၾကာင့္ အၿငိမ္းစားလိုက္ရသည့္ ေက်ာင္းဆရာလူထြက္ ဦးဘခင္သည္ ရြာသို႔ ျပန္ေရာက္ၿပီးသည့္ေနာက္ ….အသားမက်…။ မိဘမ်ား၏ လက္ငုတ္လက္ရင္း အလုပ္အကိုင္ျဖစ္သည့္ လယ္ယာကိုင္းကၽြန္း လုပ္ငန္းတြင္လည္း မကူညီတတ္..။ မလုပ္တတ္ျဖစ္၍ေနသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္မူ … ရြာရွိ ေက်ာင္းထုိင္ဆရာေတာ္ႏွင့္ တုိင္ပင္၍ စစ္ေၾကာင့္ ေက်ာင္းမေနႏိုင္သည့္ ရြာမွ ကေလးမ်ားအား စာသင္ေပးရန္ ဆရာဦးဘခင္ စီစဥ္ေလသည္။ ရြာရွိဘုန္းေတာ္ၾကီးေက်ာင္း၏ ဆြမ္းစားေဆာင္က ဆရာဦးဘခင္၏ စာသင္ေဆာင္အျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ရွိသြား၏။
ဆြမ္းစားေဆာင္က ဘုန္းၾကီးမ်ား ဆြမ္းစားခ်ိန္တြင္မူ ဆြမ္းစားေဆာင္ျဖစ္၍ ….. က်န္အခ်ိန္မ်ားတြင္မူ ဆရာဦးဘခင္၏ စစ္အတြင္း အလြတ္စာသင္ေက်ာင္းအျဖစ္ႏွင့္ ….။ ဤေက်ာင္းေလးတြင္ကား…. ဆရာဦးဘခင္သည္ သူသည္ပင္… ပညာဝန္၊ သူသည္ပင္…. ပညာအုပ္၊ သူသည္ပင္ …ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး၊ သူသည္ပင္…. ေက်ာင္းဆရာ၊ သူသည္ပင္…. ေက်ာင္းစာေရး… ျဖစ္၍ေန၏။ ဤသို႔ႏွင့္… စစ္အတြင္း၌လည္း ဆရာဦးဘခင္သည္ ေက်ာင္းဆရာတဦး ျဖစ္၍ေနခဲ့၏။
(ခ)
စစ္ၾကီးၿပီး၍ ….ဆင္းမလားေရာက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖြဲ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာ၏။ ဘုရင္ခံ ဆာေဒၚမန္စမစ္သည္ Cas–B အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအား ျမန္မာျပည္တြင္ ခ်၏။ Cas–B အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကာလတြင္ ေက်ာင္းမ်ားအား ျပန္ဖြင့္၏။ ဆရာဦးဘခင္က ယခင္စစ္မျဖစ္မီ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ေလးမွ အလယ္တန္းေက်ာင္းတြင္ပင္ ျပန္၍ အလုပ္ဝင္ရ၏။ အလယ္တန္းျပ ေက်ာင္းဆရာတဦးအျဖစ္ႏွင့္…၊ သတၱမတန္းတြင္ ဂဏန္းသခ်ၤာဘာသာရပ္အား သင္ျပ၏။
လြတ္လပ္ေရးရရွိခဲ့၏။
လြတ္လပ္သည့္ ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္သစ္တြင္လည္း ဆရာဦးဘခင္သည္ ထုိေက်ာင္းေလးတြင္ပင္ ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ႏွင့္ပင္…။
ျပည္တြင္းစစ္ၾကီးအတြင္း ဆရာဦးဘခင္တို႔၏ ေက်ာင္းေလးသည္ ဖြင့္ခ်ည္၊ပိတ္ခ်ည္ႏွင့္…။ ဗိုလ္လင္းထင္၏ တပ္မ်ားက ၿမိဳ႕အား သိမ္းပိုက္ထားလွ်င္ …ဆရာဦးဘခင္တို႔၏ ေက်ာင္းက ပိတ္ထားရ၏။ ေက်ာင္းပိတ္လွ်င္ …. ဆရာဦးဘခင္က မိသားစုရွိရာ တုိက္နယ္ၿမိဳ႕ေလးဆီသို႔ ျပန္၏။ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္လွ်င္မူ ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ရွိ ေက်ာင္းစာသင္ခန္းအတြင္း ေျမျဖဴကိုင္၍ သင္ျပေနျပန္သည္။
(ဂ)
ေမာင္ကိုကိုၾကီးက ဆရာဦးဘခင္ႏွင့္ ေဆြမ်ဳိးမကင္း…၊ စပ္လွ်င္မူ ‘တူ’ ေတာ္ေပလိမ့္မည္။ ေမာင္ကိုကိုၾကီး ၇ တန္းသို႔ တက္သည့္ႏွစ္တြင္ ဆရာဦးဘခင္တို႔၏ ေက်ာင္းသို႔ ေျပာင္းလာၿပီး ဆရာဦးဘခင္ႏွင့္ပင္ အတူေန၍ ေက်ာင္းတက္၏။ ဆရာဦးဘခင္၏ အတန္းတြင္ပင္ တက္ရ၏။ ဤအတြက္ … ေမာင္ကိုကိုၾကီးက ဆရာဦးဘခင္၏ တူသားေနာင္မယ္ တပည့္တဦးဟု ဆိုရမည္။ ေမာင္ကိုကိုၾကီးက အဂၤလိပ္စာတြင္လည္း ညံ့၏။ သခၤ်ာဘာသာတြင္လည္း မေတာ္…။ ျမန္မာစာ၊ သမိုင္း၊ သိပၸံဘာသာတို႔တြင္က သင့္႐ုံ…။ ထုိစဥ္က … ၇ တန္းသည္…. အစုိးရစစ္စာေမးပြဲ ျဖစ္သည္။ ၇ တန္းေအာင္လွ်င္ … စာေရးစာခ်ီလုပ္၍ ရသည္။ မူလတန္းျပ ေက်ာင္းဆရာလုပ္၍ ရသည္။
သခ်ၤာႏွင့္ အဂၤလိပ္စာတြင္ ညံ့သည့္ ေမာင္ကိုကိုၾကီးအား ဆရာဦးဘခင္သည္ အတူေနသည့္အတြက္ အိမ္ျပန္ေရာက္သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္လည္း ဖိ၍သင္ေပး၏။ ၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္ႏွင့္ ေက်ာင္းစာအေပၚ အာ႐ုံစိုက္ရန္ သြန္သင္၏။ မထူး…။ ေမာင္ကိုကိုၾကီးက အဂၤလိပ္စာႏွင့္ သခ်ၤာတြင္ ညံ့ၿမဲ…ညံ့လ်က္ပင္…။ တက္မလာ…။ ဆရာဦးဘခင္က ေမာင္ကိုကိုၾကီးအား ဤႏွစ္ ၇ တန္းစာေမးပြဲအား ဝင္ေျဖလွ်င္လည္း ေအာင္လိမ့္မည္မဟုတ္ဟု ထင္မွတ္ထားလိုက္၏။ သို႔ေသာ္…။
ေမာင္ကိုကိုၾကီး ၇ တန္းစာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္သြားခဲ့၏။
ေမာင္ေမာင္ကိုကိုၾကီး တေယာက္တည္းထူး၍ ေအာင္ျမင္ျခင္းကမဟုတ္ …. ထုိႏွစ္က ၇ တန္းစာေမးပြဲအား ဝင္ေရာက္၍ ေျဖဆုိၾကသည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံတဝွမ္းလံုးရွိ၊ ၇ တန္းေက်ာင္းသားမ်ားအားလံုး ေအာင္ၾက၏။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ‘ဟယ္ရီတန္’ အမည္ရွိ ၇ တန္းေက်ာင္းသားကမူ …. ကြန္လြန္ခဲ့၍သူ ၇ တန္း စာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္သည္ကို မသိႏိုင္ခဲ့….။
၁၉၅၆ ခုႏွစ္….။
ေမာင္ကိုကိုၾကီး ‘ဟယ္ရီတန္’ အေရးႏွင့္ ၁၉၅၆ ခုႏွစ္တြင္ ၇ တန္းစာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္ခဲ့၏။
(ဃ)
၇ တန္းစာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီးသည့္ေနာက္… ေမာင္ကိုကိုၾကီး ဆရာျဖစ္သင္ေက်ာင္းသို႔တက္၍ ဆရာဦးဘခင္ကဲ့သို႔ပင္ ေက်ာင္းဆရာ ဝင္လုပ္၏။ မူလတန္းျပ ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ႏွင့္ နယ္ၿမိဳ႕ေလးတၿမိဳ႕တြင္ ေမာင္ကိုကိုၾကီး တာဝန္က်၏။
ဆရာကိုကိုၾကီး….။
ဆရာဦးဘခင္ … သူ႔တပည့္ဆရာ ကိုကိုၾကီးႏွင့္ ကြဲသြားခဲ့ၾက၏။ မဆံုျဖစ္ၾကေတာ့…။
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေနဝင္းမွ ႏုိင္ငံေတာ္အာဏာ သိမ္းယူခဲ့ၿပီး၊ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီေခတ္တြင္ ဆရာဦးဘခင္… ဆရာကိုကိုၾကီးရွိရာ နယ္ၿမိဳ႕ေလး၏ အထက္တန္းေက်ာင္းသို႔ ေျပာင္းေရႊ႔၍ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရ၏။ ထုိစဥ္က …. ဆရာကိုကိုၾကီးသည္ အလယ္တန္းျပ ေက်ာင္းဆရာတဦး ျဖစ္၍ ေနေလၿပီ။ သူငယ္စဥ္ ေက်ာင္းသားဘဝက ညံ့ခဲ့သည့္ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္အား ပဥၥမတန္းတြင္ သင္ျပေန၏။ ထိုေခတ္ပညာေရးက … အဂၤလိပ္စာ ဘာသာအား ပဥၥတန္းေရာက္မွ စ၍သင္ၾကားရသည္။ ဆရာကိုကိုၾကီးသည္ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီေခတ္ ပညာေရးတြင္ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ အဂၤလိပ္စာဘာသာ၏ လက္ဦးဆရာ….။
ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီသည္ ပုဂၢလိကပိုင္လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္သူပိုင္အျဖစ္ သိမ္း၏။ ျပည္သူပိုင္သိမ္းျခင္းက .. အငယ္စား ကုန္စံုဆုိင္ကေလးမ်ားပင္ မလြတ္…..။ အရင္းရွင္မွန္သမွ် က်ဴငုတ္မက်န္ ႏုတ္မည္ဟူ၍ သေဘာထားေလသည္လားမသိ….။ အကုန္သိမ္းယူ၏။ နယ္ၿမိဳ႕ေလး၏ ျပည္သူပိုင္သိမ္းေရးအဖြဲ႔တြင္ ဆရာကိုကိုၾကီးအား ဆရာဦးဘခင္ ေတြ႔ေနရ၏။ အေပၚအကၤ်ီျပာ မႈိင္းမိႈင္းႏွင့္ ဆရာကိုကိုၾကီးသည္ ျပည္သူပိုင္သိမ္းေရး အဖြဲ႔တြင္ တက္တက္ၾကြၾကြႏွင့္…။
သီအိုရီမရွိ၊ သေဘာတရားမဲ့၊ လုပ္ဟန္မွားယြင္းမႈမ်ားေၾကာင့္ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီ၏ ျပည္သူပိုင္ျပဳေရး လုပ္ငန္းက … ဓားျပတုိက္သကဲ့သို႔ ျဖစ္၍ေနသည္။ ျပည္သူပိုင္သိမ္းေရး အဖြဲ႔ဝင္မ်ားက … ဓားျပဂိုဏ္းသားမ်ားသဖြယ္ ျမင္ေန၊ ေတြ႔ေနရ၏။
ဆရာဦးဘခင္…. ဆရာကိုကိုၾကီးအားၾကည့္ၿပီး ပင့္သက္ခ်မိ၏။
ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီအား အျမဳေတပါတီအျဖစ္ ဖြဲ႔၏။ (မဆလ) ၏ အျမဳေတကာလတြင္ ႏိုင္ငံဝန္ထမ္းမ်ားအား (မဆလ) ပါတီသို႔ အတင္းအက်ပ္ ဝင္ေရာက္ၾကရန္ စီမံမႈမ်ား မရွိေသး…။ အခ်ဳိ႕ ဝင္ၾက၏။ အခ်ဳိ႕က ေစာင့္ၾကည့္ေနဆဲ…။ အခ်ဳိ႕က… ကင္းကင္းရွင္းရွင္း…။ အခ်ဳိ႕က… ရြံရြံရွာရွာႏွင့္ ေက်ာခိုင္းထားၾကသည္။
ဆရာကိုကိုၾကီးက ျမန္မာ့ဆုိရွယ္လစ္လမ္းစဥ္ပါတီ၏ အျမဳေတကာလတြင္ပင္ (မဆလ) ပါတီသို႔ ဝင္၏။ မဆလ၏ အလံေတာ္ေအာက္တြင္ ခိုလႈံေနခဲ့၏။ ဆရာဦးဘခင္က ဆရာကိုကိုၾကီးအား ‘နာ’ သံုး‘နာ’ ႏွင့္ ျပည့္စံုသည့္ ေက်ာင္းဆရာတဦးသာ ျဖစ္ေစခ်င္၏။ သို႔ေသာ္…. ဆရာကိုကိုၾကီးက မျဖစ္…။ ဆရာဦးဘခင္က ဆရာကိုကိုၾကီးအား ‘ပီတိကို စားေစခ်င္၏’ ။ သို႔ေသာ္ ဆရာကိုကိုၾကီးက ‘ပီတိ’ အား ရွာမေတြ႔…။
ဆရာကိုကိုၾကီးက ဆရာဦးဘခင္အား ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီအတြင္းသို႔ ဝင္ေစခ်င္၏။ သို႔ေသာ္ ဆရာဦးဘခင္က မဝင္…။ ပီတိႏွင့္ ေပ်ာ္ေမႊ႔၍ေန၏။
(င)
၁၉၇၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ ၃ ရက္ေန႔တြင္ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီက ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒတရပ္အား အတည္ျပဳ၏။ (မဆလ) အား အျမဳေတပါတီအျဖစ္မွ ျပည္သူ႔ပါတီဟူ၍ ဝိၿဂိဳဟ္ျပဳလုိက္ၾက၏။ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီ ဥကၠ႒ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေနဝင္းမွ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီ ဥကၠ႒ၾကီး ဦးေနဝင္းထံသို႔ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒႏွင့္အညီ အာဏာလဲႊအပ္၏။
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေနဝင္းသည္ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီဥကၠ႒ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေနဝင္းမွ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီ ဥကၠ႒ ဦးေနဝင္း ျဖစ္လာ၏။
နယ္ၿမိဳ႕ေလး၏ ၿမိဳ႕နယ္ပါတီယူနစ္တြင္လည္း ဆရာဦးကိုကိုၾကီးသည္ ကလပ္စီးေခါင္းေဆာင္မွ ပါတီစိတ္မႉး ျဖစ္၍လာခဲ့၏။ ဆရာကိုကိုၾကီးက ေက်ာင္းစာသခၤန္းထက္ ပါတီယူနစ္တြင္ပင္ အခ်ိန္ပို၍ ေပးေနေတာ့၏။ ဆရာကိုကိုၾကီး၏ စာသင္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ဆရာကိုကိုၾကီး၏ အတန္းသည္ အၿမဲလိုလိုပင္ လြတ္၍ေနသည္။ တရက္မဟုတ္….။ တပတ္မဟုတ္…။ တလမဟုတ္….။
စာေမးပြဲမ်ားနီးလွ်င္မူ…. ဆရာကိုကိုၾကီးသည္ စာသင္ခန္းသို႔ တက္သုတ္႐ိုက္ျပန္လာၿပီး…. သူထုတ္ထားသည့္ ေမးခြန္းလႊာတြင္ ပါရွိမည့္ အေၾကာင္းအရာတုိ႔အား သင္ျပေလသည္။ ဆရာကိုကိုၾကီးက ေက်ာင္းသားမ်ားအား စာတတ္ေအာင္သင္သည့္ ဆရာမဟုတ္ဘဲ စာေမးပြဲေအာင္ရန္ ေမးခြန္းသင္သည့္ ဆရာကဲ့သို႔ ျဖစ္ေန၏။
ဆရာကိုကိုၾကီးသည္ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီ၏ ဒုတိယအၾကိမ္ ပါတီညီလာခံ သက္တမ္းတြင္မူ ….. စာသင္ခန္းအား အၿပီးအပိုင္ ေက်ာခိုင္းခဲ့ၿပီး ပါတီယူနစ္တြင္ပင္ လမ္းစဥ္လူငယ္ ဥကၠ႒အျဖစ္ႏွင့္ အခ်ိန္ျပည့္ ေျပာင္းေရႊ႔သြားေတာ့၏။ ထုိႏွစ္မွစ၍… ပါတီယူနစ္ေခါင္းေဆာင္မ်ား၊ အာဏာပိုင္အဖြဲ႔အစည္း ၃ ရပ္မွ ေခါင္းေဆာင္မ်ားအား ႏိုင္ငံေရးခံစားခြင့္မ်ား စတင္၍ေပး၏။ ျပန္တမ္းဝင္အရာရွိမ်ား၏ လစာႏႈန္းထားမ်ားအတုိင္း ေပးျခင္းျဖစ္၏။ ထုိႏွစ္တြင္ပင္ …ဆရာဦးဘခင္သည္လည္း အသက္ ၆ဝ ျပည့္၍ ပညာေရးဝန္ထမ္းဘဝမွ အၿငိမ္းစားယူခဲ့၏။ ဆရာ ၂ ဦးလံုးက တႏွစ္တည္းတြင္ပင္ စာသင္ခန္းအား စြန္႔ခြာခဲ့ၾက၏။
(စ)
ဆရာဦးဘခင္က သူ၏ပင္စင္လစာအား ၂ လ တၾကိမ္၊ ၃ လ တၾကိမ္ ေပါင္း၍ထုတ္၏။ ႏွစ္ေပါင္း ၄ဝ ေက်ာ္ ႏုိင္ငံ့တာဝန္အား ပညာေရးက႑တြင္ ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ ဆရာဦးဘခင္၏ ပင္စင္လစာက … ငစိန္ဆန္ ၈ ျပည္ဖိုးမွ်ပင္ ရ၏။ ဆရာဦးဘခင္ ပင္စင္လစာထုတ္ရန္ သြားသည့္အၾကိမ္တိုင္း…. ၿမိဳ႕နယ္ပါတီယူနစ္႐ုံး အေရွ႕လမ္းမွ ျဖတ္၍သြားရ၏။ ၿမိဳ႕နယ္ပါတီ႐ုံးအတြင္း တခါတရံ ဆရာကိုကိုၾကီးအား ဆရာဦးဘခင္ျမင္၏။ ဝၿဖိဳးေသာ ခႏၶာ……. စူၿဖိဳးေသာ ဝမ္းႏွင့္ တက္ထရက္တိုက္ပံုအား ဝတ္ဆင္ထားသည့္ ဆရာကိုကိုၾကီးက …. လြန္ခဲ့သည့္ ၁၉၅၆ ခုႏွစ္က ၇ တန္းေက်ာင္းသား ေမာင္ကိုကိုၾကီး၏ ႐ုပ္သြင္ႏွင့္မူ လံုးလံုးကြဲျပား၍ ေနေလၿပီဟု ဆရာဦးဘခင္ ေတြးမိ၏။
ၿမိဳ႕နယ္ပါတီယူနစ္႐ုံးသို႔ ဦးတုိက္ရာလမ္း၏ ဝဲယာတြင္က…. က်ယ္ဝန္းေသာ ၿခံဝန္း၊ ေခတ္မီလွပသည့္ တိုက္ပုပုေလးမ်ားႏွင့္ စီစီရီရီ….။ ထိုဝင္းႏွင့္ ထုိအိမ္တို႔ကား …. ၿမိဳ႕နယ္ပါတီယူနစ္ ေကာ္မတီဝင္ ေခါင္းေဆာင္မ်ား၏ ေနအိမ္မ်ား ျဖစ္၏။ ၿမိဳ႕နယ္ေလး၏ AD လမ္း…။ ထုိအိမ္ဝင္းမ်ားအတြင္း၌ ဆရာကိုကိုၾကီး၏ အိမ္လည္း ပါရွိ၏။
ဆရာဦးဘခင္ ပင္စင္လစာထုတ္ရန္ သြားသည့္အခါတုိင္း ထုိလမ္းမွပင္ သြားရ၏။ ဆရာကိုကိုၾကီး၏ အိမ္ၿခံဝင္းအေရွ႕မွ ျဖတ္၍သြားရၿမဲ…။ တပည့္တဦးလည္းျဖစ္… တူသားတေယာက္လည္း ေတာ္စပ္သည့္ ေမာင္ကိုကိုၾကီးအား ေတြ႔ျမင္ေလတိုင္း… ဆရာဦးဘခင္ မုဒိတာ ပြားမ်ားၾကည့္မိ၏။ သို႔ေသာ္….မရ….။
(အလယ္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝမွ သင္ၾကားခဲ့ရသည့္ ဆရာမ်ားသို႔…)
Labels:
ေဆာင္းပါး
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment