ေမာင္မန္း
ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း (MPT) က ဖုန္းေခၚဆိုခ ေလွ်ာ့ခ်ေပးမည့္ ေဆြသဟာ ဝန္ေဆာင္မႈ အစီအစဥ္ကို ဇန္နဝါရီ ၁၂ ရက္တြင္ စတင္ဝန္ေဆာင္မႈေပးခဲ့ၿပီး ေဝဖန္မႈမ်ား ရွိခဲ့ေသာ္လည္း အသံုးျပဳသူ သံုးသန္း ေက်ာ္အထိ ရွိေနၿပီဟု ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ နည္းပညာဌာနမွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးမ်ဳိးေဆြက ေျပာသည္။
''ဇန္နဝါရီ ၂၅ ရက္အထိ စာရင္းေတြအရ ေဆြသဟာအသံုးျပဳသူ သံုးသန္းေက်ာ္အထိ ရွိေနပါတယ္'' ဟု ၎က ဆုိသည္။
ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ေဆြသဟာ အစီအစဥ္မွ ျပန္လည္ထြက္ခြာပါက အင္တာနက္ ဝန္ေဆာင္မႈ ပိတ္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ခဲ့သျဖင့္ အသံုးျပဳသူမ်ားက မေက်မနပ္ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။
အင္တာနက္ဝန္ေဆာင္မႈ ပိတ္သြားျခင္းအတြက္ ေအာ္ပေရတာနံပါတ္ ၁ဝ၆ သို႔ ဆက္သြယ္ၿပီး ဝန္ေဆာင္မႈ ျပန္ဖြင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုႏိုင္သည္ဟု ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ တာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာသည္။
ေဆြသဟာ အစီအစဥ္တြင္ ဖုန္းေျပာဆိုခ တစ္မိနစ္ ၃၅ က်ပ္ႏွင့္ မက္ေဆ့ခ်္ တစ္ေစာင္လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ႏႈန္းသို႔ ေလွ်ာ့ခ်ထားေသာ္လည္း အင္တာနက္အသံုးျပဳမႈ ပမာဏအလိုက္ ေကာက္ခံေတာ့သည့္ ပံုစံသို႔ ေျပာင္းလဲထားၿပီး 1MB လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ႏႈန္း ေကာက္ခံျခင္းအေပၚ ေဝဖန္မႈမ်ား ရွိေနသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး ဖုန္းအသံုးျပဳသူ ကိုေဇာ္ေအးေမာင္က ''ဖုန္းေျပာခ ေလွ်ာ့ေပမယ့္ အင္တာနက္မွာ ျပန္ၿပီးေစ်းႀကီးယူထားတယ္။ ဖုန္းေျပာခ ေလွ်ာ့တယ္ဆိုတာကလည္း ျပည္ပ ေအာ္ပေရတာေတြထက္ ပိုမ်ားေနေသးတယ္။ အဆင္မေျပပါဘူး'' ဟု ဆုိသည္။
ေဆြသဟာ အစီအစဥ္ကို ရယူရန္ "SWE" ၁၃၃၂ သို႔ မက္ေဆ့ခ်္ ေပးပို႔ရမည္ျဖစ္ၿပီး အင္တာနက္ဝန္ေဆာင္မႈကို ယခင္ကဲ့သို႔ က်ပ္တစ္ေသာင္း ေပးေဆာင္ရန္မလိုဘဲ စတင္ရရွိမည္ျဖစ္သည္။ ေဆြသဟာဝန္ေဆာင္ မႈရယူၿပီး မူလအတိုင္း ဝန္ေဆာင္မႈ ျပန္လည္ရယူလိုပါကလည္း ၁၃၃၂ သို႔ "UNSUBSWE" ဟု မက္ေဆ့ခ်္ေပးပို႔ၿပီး မူလအတိုင္း တစ္မိနစ္ေခၚဆိုခ က်ပ္ ၅ဝ ႏွင့္ အင္တာနက္ အသံုးျပဳသည့္အခ်ိန္အလိုက္ ေကာက္ခံသည့္ စနစ္ျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မႈ ျပန္လည္ရယူႏိုင္မည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ ေရးလုပ္ငန္း (MPT) ၏ စီးပြားေရးဌာနမွ တာဝန္ရွိ သူတစ္ဦးက ဇန္နဝါရီ ၉ ရက္က ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ စာနယ္ဇင္းရွင္းလင္းပြဲတြင္ ထည့္သြင္းေျပာၾကားခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment