Friday, October 31, 2014

ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွ ႏိုင္ငံျခား ပံုမွန္ခရီးစဥ္မ်ား ၂၀၁၉ ခုႏွစ္တြင္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သို႔ ေရႊ႕ေျပာင္းမည္

သီဟကိုကို

ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွ ႏိုင္ငံျခားေလေၾကာင္းလိုင္း ပံုမွန္ခရီးစဥ္မ်ားသည္ ဟံသာဝတီ ေလဆိပ္ ဖြင့္ခ်ိန္တြင္ ေရႊ႕ေျပာင္းရမည္ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ မိုင္ ၅၀ သာကြာေ၀းသည့္ တည္ေနရာတြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အသစ္ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အျဖစ္ ဆက္လက္သတ္မွတ္သြားမည္ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ဆိုသည္။

“ႏိုင္ငံတကာအဆင့္ေလဆိပ္တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဆင့္ေလွ်ာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ႏိုင္ငံျခားေလေၾကာင္း ပံုမွန္ခရီးစဥ္ေတြကိုပဲ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ စဖြင့္ခ်ိန္မွာ ေရႊ႕ေျပာင္းမွာပါ” ဟု ၎က ေျပာသည္။

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သည္ အဆင့္ျမႇင့္တင္လွ်င္ပင္ ခရီးသည္ဦးေရ ေျခာက္သန္းခန္႔သာ အျမင့္ဆံုး ဝင္ဆံ့ႏိုင္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ၿမိဳ႕ႏွင့္မိုင္အနည္းငယ္ အကြာအေဝးတြင္ရွိေသာ ပဲခူးၿမိဳ႕အနီး၌ ခရီးသည္ ၁၂ သန္းခန္႔ ဝင္ဆံ့ႏိုင္မည့္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အသစ္ကို တည္ေဆာက္ရန္ ဆံုးျဖတ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

“ရန္ကုန္ေလဆိပ္က ေလယာဥ္မွာပါတဲ့ ခရီးသည္ေတြ၊ ကုန္ေတြေလာက္ပဲ ၀င္ေရာက္ႏိုင္တယ္။ Cargo (ေလယာဥ္ျဖင့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္သည့္ ကုန္စည္) ေလယာဥ္ႀကီးေတြ ဝင္လို႔မရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ေစ်းကြက္က ဘယ္ေလာက္ပဲရွိေန၊ လက္ခံမရဘူးျဖစ္ေနတယ္” ဟု ေျပာသည္။

၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သို႔ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ခရီးသည္ အ၀င္အထြက္ ဦးေရ သံုးသန္းခန္႔ရွိၿပီး ခရီးသည္ လက္ခံႏိုင္သည့္ ပမာဏထက္ ေက်ာ္လြန္ေနၿပီျဖစ္ရာ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို ေကာင္းစြာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ျခင္းမရွိျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ မဖြင့္မီအထိ ႏိုင္ငံျခား ေလေၾကာင္းပံုမွန္ ခရီးစဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွ လက္ခံမည္ဟု ၎က ဆိုသည္။

ရန္ကုန္ေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး စီမံကိန္းကိုPioneer Aerodrome Services က လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိထားၿပီး ခရီးသည္ဦးေရ ေျခာက္သန္း ဝင္ဆံ့သည္အထိ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။

No comments: