ေအာင္သူရထြန္း
ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ တင္သြင္းသည့္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္မ်ားသည္ ျပည္ပသြင္းကုန္ ပါမစ္ျဖင့္ တရားဝင္တင္ သြင္းလာေသာ အစီးေရထက္ တရားမဝင္တင္သြင္းလာသည့္ ဆိုင္ကယ္အေရအတြက္သည္ အဆမတန္ ပိုမိုမ်ားျပားေနေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ဒု-ဝန္ႀကီးက ဝန္ခံေျပာၾကားလုိက္သည္။
ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးခ်န္ေမာင္က “တရားဝင္ မွတ္ပံုတင္ထားေသာ ဆိုင္ကယ္အစီးေရသည္ ေလးသန္းေက်ာ္ရွိ သည့္ အနက္ျပည္ပမွသြင္းကုန္ ပါမစ္ျဖင့္တင္သြင္းလာၿပီး မွတ္ပံုတင္ထားေသာ ဆိုင္ကယ္ ၇၆၈,၆၀၅ စီးရွိၿပီး တရားမ၀င္ႏိုင္ငံတြင္း ေရာက္ရွိလာေသာ ဆိုင္ကယ္မ်ားကုိ မွတ္ပံုတင္ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ေသာ အစီးေရ သံုးသန္းေက်ာ္ရွိေနျခင္းက တရားမ၀င္ ဆိုင္ကယ္ပိုမိုမ်ားျပားေနပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွအပ က်န္တိုင္းေဒသႀကီး ႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ားတြင္ လူလတ္တန္းစားမ်ား သြားလာေရးႏွင့္ သယ္ ယူပို႔ေဆာင္ေရးအတြက္ လြန္စြာအေရးပါေသာ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္မ်ားအား ဆိုင္ကယ္မွတ္ပံုတင္ (ဝွီးတက္) ထပ္မံျပဳလုပ္ေပးေတာ့မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဒု-၀န္ႀကီးက ဆိုသည္။
သို႔ရာတြင္ ဆုိင္ကယ္မွတ္ပံုတင္ မလုပ္ရေသးဘဲ က်န္ရွိေနေသးေသာဆိုင္ကယ္မ်ားႏွင့္ ထပ္မံေရာက္ရွိ လာေသာ လိုင္စင္မဲ့ဆိုင္ကယ္မ်ားကုိ စစ္ေဆးေတြ႔ရွိပါက တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္အစိုးရအဖြဲ႔၊ ေနျပည္ေတာ္ ေကာင္စီတို႔၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ သတ္မွတ္ဒဏ္ေၾကးေကာက္ခံ၍ သီးျခား ဆိုင္ကယ္နံပါတ္ မ်ား သတ္မွတ္ကာ သက္ဆိုင္ရာ နယ္နိမိတ္အတြင္းသာ စီးနင္းခြင့္ေပးမည္ဟုလည္း ျဖည့္စြက္ေျဖၾကား သည္။
ဒု-၀န္ႀကီးက သတ္မွတ္ဒဏ္ ေၾကးကိုမူ အတိအက်ေျပာဆိုခဲ့ျခင္းမရွိသည့္ အျပင္ယင္းကဲ့သို႔ ဒဏ္ေၾကးျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ ကယ္မွတ္ပံုတင္ ေဆာင္ရြက္ေပးလွ်င္လည္း သက္ဆိုင္ရာအစိုးရအဖြဲ႔က ဆိုင္ကယ္အစီးေရ ကန္႔သတ္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ တပ္မေတာ္သားကိုယ္စားလွယ္ ဗိုလ္မွဴးေအာင္ေက်ာ္ေဇာ၏ ေမးျမန္းမႈကို ေျဖျခင္း ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment