Tuesday, November 8, 2016

လူငယ္ေဘာလုံးကစားသမားေကာင္းမ်ား ေပၚထြက္ေရး အင္တာမီလန္ကလပ္ႏွင့္ ပူးေပါင္းမည္

လႊမ္းမိုးေအာင္


ျမန္မာႏုိင္ငံေဘာလုံးအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ဟာ ေဘာလုံးအကယ္ဒမီေတြအတြက္ အီတလီ ထိပ္သီးကလပ္ အင္တာမီလန္အသင္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္သြားဖုိ႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။

ျမန္မာႏိုင္ငံေဘာလံုးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္အေနနဲ႔ လူငယ္ေဘာလံုးကစားသမားေကာင္းေတြ ထြက္ေပၚလာဖို႔အတြက္ အီတလီစီးရီးေအကလပ္ အင္တာမီလန္အသင္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔ ေဆြးေႏြးထားတာပါ။

ဒီလို ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔အတြက္ အင္တာမီလန္အသင္းဘက္က ကမ္းလွမ္းတာျဖစ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ေဆြးေႏြးမႈေတြ ဆက္ၿပီးလုပ္ေဆာင္ဖို႔ရွိတယ္လို႔ ေဘာလံုးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ဦးကိုကိုသိန္းက ေျပာပါတယ္။

“အင္တာမီလန္ကလပ္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ပါတနာရွစ္လုပ္ဖုိ႔အတြက္ကို မၿပီးျပတ္ေသးဘူး။ ဒီရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ က်ေနာ္တို႔ ဆံုးျဖတ္ဖို႔ရွိပါတယ္။ အင္တာမီလန္ကလပ္နဲ႔ သူတို႔ေတာင္းတဲ့ Fees တခု ညႇိေနတာရွိတယ္။ သူတို႔ေတာင္းတာကေတာ့ ေဒၚလာ ၂ သိန္းခဲြေလာက္ ရွိတယ္။ ဒါကို က်ေနာ္တို႔က ထပ္ၿပီးေတာ့ စိစစ္ေပးဖို႔ သူတို႔နဲ႔ ေဆြးေႏြးေနတဲ့ အေနအထားရွိတယ္။”

အင္တာမီလန္အသင္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔ သေဘာတူညီမႈရမယ္ဆိုရင္ ျမန္မာေဘာလံုးအကယ္ဒမီေတြမွာ အင္တာမီလန္အသင္း နည္းျပေတြ လာေရာက္ေလ့က်င့္ သင္ၾကားေပးမွာျဖစ္ၿပီး ျမန္မာနည္းျပေတြကိုလည္း အင္တာမီလန္အသင္းမွာ သြားေရာက္ၿပီး နည္းျပသင္တန္းေတြ တက္ေရာက္ခြင့္ရမွာပါ။

“လက္ရွိ အင္တာမီလန္ကလပ္က က်ေနာ္တို႔ကို Offer လုပ္ထားတာက သူတို႔ဆီမွာရွိတဲ့ သင္တန္းေပါ့၊ သူတုိ႔ဆီက နည္းျပ ၃ ဦး က်ေနာ္တို႔ဆီလာၿပီး အကယ္ဒမီမွာ လာထားေပးမယ္။ Syllabus ေတြအကုန္လံုး ဒီမွာ လာသင္ေပးမယ္။ ၿပီးရင္ က်ေနာ္တု႔ိဆီက Coach ေတြ ဟုိမွာသြားၿပီး ထရိန္နင္လုပ္ရမယ္။ Coach သင္တန္းေတြ သြားတက္ရမယ္။ ၿပီးရင္ က်ေနာ္တို႔ ဒီဘက္က လူငယ္ကေလးေတြကို ေဘာလံုးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္က တာဝန္ရွိသူေတြနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ ဟိုမွာသြားၿပီးေတာ့ Visit လုပ္တာတို႔၊ သူတို႔ရဲ႕ အကယ္ဒမီက ဘာေတြ လုပ္ေနလဲ။ အကုန္လံုးေပါ့။ Exchange Program ပံုစံမ်ဳိးေပါ့ေနာ္။ ဒါ ပါတနာရွစ္ထဲမွာ အကုန္လံုးပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ Technical Department က က်ေနာ္တို႔ ကစားသမားေတြ အီတလီကစားကြက္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ အန္ဝင္မႈ ရွိ၊ မရွိေပါ့ေနာ္။ က်ေနာ္တို႔က စပိန္ဆို စပိန္ကစားကြက္၊ အီတလီဆို အီတလီကစားကြက္ အဲဒါမ်ဳိး က်ေနာ္တို႔က ေသခ်ာေလး Serious ထားၿပီး လုပ္မွရမယ္” လို႔ ဦးကိုကိုသိန္းက ေျပာပါတယ္။

အင္တာမီလန္အသင္းက တာဝန္ရွိသူေတြဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဇူလိုင္လက ျမန္မာႏိုင္ငံကို လာေရာက္ၿပီး ေဘာလံုးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒နဲ႔လည္း ေဆြးေႏြးမႈေတြ ျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ ေဘာလံုးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္အေနနဲ႔ အင္တာမီလန္အသင္းနဲ႔ သေဘာတူစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုႏိုင္မယ္ဆိုရင္ အင္တာမီလန္ စီနီယာအသင္းႀကီးဟာလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံကို လာေရာက္ဖုိ႔ ရွိေနပါတယ္။

No comments: