ေက်ာ္စြာ၀င္း
ငါးႏွစ္ေက်ာ္အခ်ိန္ယူေဖာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး လြန္ခဲ့ေသာ သံုးရက္က စတင္ေျပးဆြဲေနသည့္ ရန္ကုန္(လိႈင္သာယာ) - ဟသၤာတ ရထားလမ္းႀကံ့ခိုင္မႈ ရာႏႈန္းျပည့္မရိွေသးဟု တာ၀န္ယူေဖာက္လုပ္ခဲ့သည့္ အမည္မေဖာ္လိုသူ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္း တာ၀န္ရိွသူတစ္ဦးႏွင့္ ခရီးသြားမ်ားက ေမ ၂၆ ရက္ တြင္ မဇၩိမကို ေျပာသည္။
“ဒီလမ္းကို ေလာေလာဆယ္ရေအာင္တည္ထားတာ။ ဒါေပမဲ့ မိုးတြင္းမွာ ေရအရမ္းမ်ားလာရင္ သဘာ ၀ေဘးအႏၱရာယ္က မျမင္ရဘူးေလ။ အဲ႔ဒီအခါက်ရင္ ဘယ္လိုျဖစ္လာမလဲေတာ့ မေျပာႏိုင္ေသးပါဘူး” ဟု အဆိုပါတာ၀န္ရိွသူက ေျပာသည္။
အဆိုပါရထားလမ္းသည္ ဧရာ၀တီျမစ္ အေရွ႕ဘက္ျခမ္း ရန္ကုန္ (လႈိင္သာယာ)ႏွင့္ အေနာက္ဘက္ျခမ္း ေညာင္တုန္း-စေကၠာ-ဇလြန္-ဟသၤာတ စသည့္ၿမိဳ႕မ်ားကို ဆက္သြယ္ေဖာက္လုပ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။
ေရနက္ကြင္းမ်ား၊ ငါးကန္မ်ားကို သဲ၊ ေျမ၊ ထံုးေက်ာက္တို႔ျဖင့္ ေျမဖို႔၍ လမ္း ခင္းထားျခင္းျဖစ္သည္ဟု အဆိုပါတာ၀န္ရိွ သူက ေျပာသည္။ “ေဘးကေနၿပီး ေမ်ာေတြ႐ိုက္၊ ေက်ာက္ေတြထည့္တာ ေဘာင္အရွည္ ေတြနဲ႔ကာရတဲ့အပိုင္းေတြလည္း ရွိတယ္” ဟု ၎က ဆိုသည္။
ရန္ကုန္(လိႈင္သာယာ)ဘူတာမွ ဟသၤာတ ခရီးစဥ္ကို တစ္ရက္လွ်င္ တစ္ႀကိမ္ လြန္းျပန္ ေျပးဆြဲေနသည္။
“စတင္ေျပးဆြဲတာမို႔လို႔ တစ္ေခါက္ပဲ ေလာေလာဆယ္ဆြဲေသးတယ္။ လမ္းပိုင္းေတြလည္းအဆင္ေျပသြား ၿပီဆုိရင္ ခရီးစဥ္ ထပ္တိုးဖို႔ရိွပါတယ္” ဟု ဘူတာ႐ံုပိုင္ႀကီး ဦးရဲ၀င္းေအာင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
ခရီးစဥ္တြင္ အထက္တန္းတြဲ ၁တြဲ၊ ႐ိုး႐ိုးတန္းတြဲ ၃တြဲႏွင့္ ကုန္တြဲ ၁တြဲတို႔ျဖင့္ရန္ကုန္ (လိႈင္သာယာ) ဘူတာမွ မြန္းလဲြ ႏွစ္နာရီတြင္ ထြက္ခြာၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ နံနက္ ၅ နာရီ၌ ဟသၤာတၿမိဳ႕မွ ရန္ကုန္သို႔ ျပန္လည္ေျပးဆြဲေနသည္။
“ေျမႀကီးေတြ အသားက်သြားရင္ေတာ့ ေကာင္းပါပီ။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လည္း သာယာပါၿပီ” ဟုဟသၤာတ ၿမိဳ႕သို႔ ထြက္ခြာမည့္ ရထားကိုစီးနင္းလိုက္ပါမည့္ ခရီးသည္ တစ္ဦးက ေျပာသည္။ အသြားအျပန္ခရီး စဥ္တစ္ခုလွ်င္ ပ်မ္းမွ် ခရီးသည္ ၁၅၀ ဦးခန္႔ လိုက္ပါသည္ဟု ရန္ကုန္(လိႈင္သာယာ)ဘူတာ႐ံုပိုင္ႀကီးက ဆို သည္။
ရထားလမ္းပိုင္းသည္ မိုင္ ၉၀ ခန္႔ ရွည္လ်ားၿပီး ခရီးစဥ္ (ရန္ကုန္-ဟသၤာတ) တစ္ပိုင္းလွ်င္ ေျခာက္နာရီခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment