Saturday, November 29, 2014

အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္ကို ျပင္သစ္အဖြဲ႔က မန္းစည္ပင္ထံ တင္ျပ

Mizzima

မႏၲေလး ၿမိဳ႕ျပဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ေရရွည္စီမံကိန္းအျဖစ္ အသံုးျပဳႏိုင္မည့္ အမ်ားျပည္သူသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ကို ျပင္သစ္အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္ေသာ FASEP French Grant အဖြဲ႔က မန္းစည္ပင္ ေကာ္မတီထံ ႏိုဝင္ဘာ ၂၆ ရက္က တင္ျပခဲ့သည္ဟု ဆိုသည္။

Mass Transit Master Plan ကို ႏိုဝင္ဘာ ၂၆ ရက္က မႏၲေလးၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီတြင္ ျပဳလုပ္သည့္ Urban Mobility Meeting တြင္ အဆိုပါ အဖြဲ႔မွ Transport Expert Mr. Vicent Licheve က ေရးဆြဲတင္ျပခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ေနာင္တြင္ မႏၲေလးၿမိဳ႕သည္ စီးပြားေရး၊ ယဥ္ေက်းမႈ၊ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္းစသည္တို႔တြင္ အခ်က္အခ်ာက်လာမည့္ ၿမိဳ႕ေတာ္တစ္ခုျဖစ္ရာ ၿမိဳ႕အဂၤါရပ္ႏွင့္ ကိုက္ညီၿပီး အမ်ားျပည္သူ လြယ္ကူစြာ သြားလာႏိုင္မည့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္တစ္ခုရွိရန္ လိုအပ္လာၿပီျဖစ္သည္ဟု Mr. Vicent က ဆိုသည္။

ထို႔အတြက္ ၎တို႔အဖြဲ႕အစည္းက အခ်ိန္ႏွစ္လေက်ာ္ယူကာ ေလ့လာမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီး ယခုကဲ့သို႔ ေရးဆြဲတင္ျပရျခင္းျဖစ္ကာ မႏၲေလးၿမိဳ႕၏ တာဝန္ရွိသူမ်ား အနာဂတ္တြင္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားႏိုင္ရန္ႏွင့္ လက္ရွိအေျခအေနမ်ားကို ၿခံဳငံုမိေစရန္ ရည္ရြယ္သည္ဟု သိရသည္။

အဆိုပါစနစ္တြင္ အျမန္ဘတ္စ္ကား စနစ္မ်ား၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းစနစ္မ်ား၊ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား ပါဝင္ၿပီး မႏၱေလးၿမိဳ႕၏ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားတြင္ ထည့္သြင္းအေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ျဖစ္သည္ဟု မန္းစည္ပင္ေကာ္မတီမွ ေကာ္မတီဝင္ (၁) ဦး ထြန္းၾကည္က ေျပာသည္။

မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္အစီးေရ ရွစ္သိန္းေက်ာ္ရွိၿပီး ၎အနက္ ဆိုင္ကယ္အစီးေရမွာ ေျခာက္သိန္းခန္႔ျဖစ္ရာ ဆိုင္ကယ္အသံုးျပဳမႈသည္ ၿမိဳ႕ေနထိုင္သူ လူဦးေရ၏ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ရွိသည္ဟု ၎ေကာ္မတီထံမွ သိရသည္။

ထို႔အတြက္ ေကာင္းမြန္သည့္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္တစ္ခုရွိလာၿပီဆိုပါက ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္မ်ား၊ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္မ်ား အသံုးျပဳမႈ ေလွ်ာ့ခ်လာကာ ၿမိဳ႕တြင္းယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ၊ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ားလည္း ထိန္းခ်ဳပ္ေလွ်ာ့ခ်လာႏိုင္မည္ဟု တြက္ဆေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။

အဆိုပါ အစီအစဥ္မ်ားသည္ ေရရွည္စီမံကိန္းမ်ားျဖစ္၍ ေငြေၾကးကုန္က်စရိတ္လည္းမ်ားၿပီး ႏိုင္ငံတကာ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၏ ေခ်းေငြ မ်ားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments: