ေမာင္သင္တုန္း
ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတြင္ သက္တမ္းလြန္ စက္ေခါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္ရွိေန သည့္အတြက္ ယူ႐ို ၁၁ သန္းေက်ာ္ တန္ဖိုးရွိ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံထုတ္ စက္ေခါင္းမ်ားကို ဝယ္ယူရန္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ CMC ကုမၸဏီတို႔ ဧၿပီ ၃၀ ရက္တြင္ သေဘာတူ လက္မွတ္ေရးထိုး လိုက္ သည္။
“ျမန္မာ့ မီးရထားမွာ စက္ေခါင္း ၃၇၇ ေခါင္းရွိရာမွ ၂၂၆ေခါင္းက သက္မွတ္တဲ့သက္တမ္းႏွစ္ ၃၀ေက်ာ္ၿပီးေတာ့ ခရီးသည္ပုိ႔ေဆာင္ေရး၊ ကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး မွာအသံုးျပဳေန ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတြက္ စက္ေခါင္းေတြလုိအပ္ေနပါတယ္။ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ကႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီး ကုိတင္ျပေတာ့ႏိုင္ငံ ပုိင္ေငြနဲ႔ ဝယ္ယူဖုိ႔ ခြင့္ျပဳခဲ႔ပါတယ္”ဟု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (စက္ေခါင္း)မွ ဦးျမင့္စုိး ကေျပာသည္။
ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသည္ တ႐ုက္ႏုိင္ငံ China National Machinery Import Corporation(CMC) ထံမွျမင္းေကာင္ေရ ၂၀၀၀ ရွိသည့္ မီးရထား စက္ေခါင္း ၁၁ လံုးကုိ ယူ႐ုိ ၁၁ သန္းေက်ာ္ျဖင့္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းအေရာက္ ေစ်းႏႈန္းျဖင့္ ဝယ္ယူလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။
ေနျပည္ေတာ္ရွိ ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန အစည္းအေဝး ခန္းမတြင္ ရထား စက္ေခါင္းမ်ား ဝယ္ယူရန္ တ႐ုတ္ ကုမၸဏီႏွင့္ နားလည္မႈ စာခၽြန္လႊာ လက္မွတ္ေရးထုိးျခင္း အခမ္းအနား ကုိလည္း နံနက္ ၁၀ နာရီတြင္ က်င္းပခဲ့သည္။
၂၀၁၅ ခုႏွစ္ တြင္ ႏုိဝင္ဘာလကုန္တြင္ စက္ေခါင္း သံုးခုေရာက္ရွိ မည္ျဖစ္ၿပီး က်န္စက္ေခါင္းမ်ားမွာ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္အတြင္း ထပ္မံေရာက္ ရွိမည္ဟု သိရ သည္။ေရာက္ ရွိလာမည္ စက္ေခါင္မ်ား ကုိေတာင္ေပၚေဒသ သုိ႔ေျပးဆြဲ လ်က္ရွိသည့္ မီးရထားမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ေမာင္းႏွင္ အစားထုိးသြား မည္ျဖစ္သည္။
“ျမန္မာႏုိင္ငံမွာေတာ့ ျမင္းေကာင္ေရ အျမင့္ဆံုးပဲ နည္းပညာအရလည္း ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ အရင္က လည္း ဒီကုမၸဏီကေန စက္ေခါင္းေတြ ၀ယ္ယူအသံုးျပဳ ဖူးပါတယ္။ ခုဟာက ေတာ့ တင္ဒါစနစ္နဲ႔ ၀ယ္ယူၿပီး စာခ်ဴပ္ခ်ဴပ္ ဆုိတာျဖစ္ ပါတယ္”ဟု ဦးျမင့္စုိး ကေျပာသည္။
စက္ေခါင္းမ်ား၀ယ္ယူရျခင္းသည္ ခရီးသည္ပုိ႔ေဆာင္ေရး၊ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရးတို႔တြင္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ၿပီး အခ်ိန္မွန္ကာ သန္ရွင္းေစရန္ဟု ဆုိသည္။
No comments:
Post a Comment