Wednesday, January 23, 2013

ေဝါၿမိဳ႕လယ္တံတား ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မွု ယာဥ္မ်ားျဖတ္သန္း နိုင္ၿပီ

မင္းေတာ္လဝီ

ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး၊ ေဝါၿမိဳ႕လယ္တံတားေပၚတြင္ ယႏၲရားတင္ယာဥ္တစ္စီး ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မွု ႏွစ္ရက္တိုင္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ယေန႔နံနက္ေစာ ၂ နာရီအခ်ိန္ခန႔္တြင္ ယာဥ္မ်ားျဖတ္ သန္းသြားလာနိုင္ၿပီဟု ေဒသခံမ်ားက ေျပာသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ဇန္နဝါရီလ ၂၁ ရက္ နံနက္ ၃ နာရီခန႔္တြင္ ေျမတူးစက္ယႏၲရား တင္ ယာဥ္တစ္စီ္း တံတားေပါင္ကြန္ကရိတန္းအား ခ်ိတ္မိ ေသာေၾကာင့္သြား လာမရျဖစ္ကာ ၂ ရက္တိုင္တိုင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မွုျဖစ္ေပၚခဲ့ျခင္း ျဖစ္ သည္။

ေဝါၿမိဳ႕ခံတဦး မ်က္ျမင္သက္ေသတစ္ဦးက “ ယႏၲရားတင္ေမာ္ေတာ္ကားတစ္ စီးက ေျမတူးစက္ ႀကီးကိုတင္လာတယ္၊ တံတားေဘာင္အ ေပၚပိုင္းနဲ႔ မလြတ္ ဘဲတိုက္မိေတာ့ ကြန္ဂရစ္တုံးက ကားေပၚပိက်ေနတယ္၊ ကားလည္းလွုပ္ရွားမ ရဘူး၊ အဲဒါေတြၾကည့္ရွင္းေနတာနဲ႔ ဒီမ နက္ေစာေစာက်မွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ႀကီးေတြျဖတ္သန္းလို႔ရၿပီ” ဟု ေျပာသည္။

အဆိုပါယာဥ္ေၾကာႏွစ္ရက္ ပိတ္ဆို႔ခဲ့မွုေၾကာင့္ တံတားထိပ္ႏွစ္ဘက္ရွိ အေဝးေျပးလမ္းမႀကီး တေလၽွာက္ ျဖတ္သန္းသြားလာေရးေစာင့္ ဆိုင္း ေနရသည့္ ေမာ္ေတာ္ကားမ်ား အစီးေရ ေထာင္ဂဏန္းေက်ာ္၊ ၂ မိုင္အရွည္ခန႔္ယာဥ္တန္းမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။

အဆိုပါယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မွုေၾကာင့္ မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္းမွ ခရီးသည္မ်ားႏွင့္အတူ ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႔မွု အခက္ အခဲ ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။

ေဝါတံတားသည္ ကြန္ဂရစ္ေပါင္အမ်ိဳးအစား၊ ကတၱရာခင္းလမ္းသြားအက်ယ္၂၄ေပ၊ အျမင့္ ၁၇ ေပရွိ တံတားျဖစ္ၿပီး စစ္ေတာင္းပဲခူးတူး ေျမာင္း ကို ျဖတ္သန္းေဆာက္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။

တံတားေဘာင္မ်ား ပ်က္စီးမွုအား ျပင္ဆင္ရန္ အဂၤါေန႔မွစ၍ ေဝါၿမိဳ႕နယ္ ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနႏွင့္ ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္း ေဆာင္ ရြက္ ခဲ့သည္။

မုတၱမ-ရန္ကုန္လမ္းပိုင္းကို ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီက ဘီအိုတီစနစ္ျဖင့္ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းၿပီး လမ္းအသုံးျပဳခမ်ား ေကာက္ခံေနသည္။


၄င္းအျပင္ တံတားႀကီးမ်ားႏွင့္ျမစ္ျဖတ္တံတားႀကီးမ်ားကို သက္ဆိုင္ရာ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနမွ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမွုမ်ားကို တာဝန္ ယူ ေဆာင္ ရြက္လၽွက္ရွိသည္။

No comments: