Wednesday, April 30, 2014

ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ပုဂၢလိကကုမၸဏီ ပူးေပါင္းၿပီ

သာႏိုးေ၀

ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးက ျပည္တြင္းကုမၸဏီတခုနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ စီးတီးဘတ္စ္ယာဥ္လုိင္းေတြ ေျပးဆြဲသြားေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္မွာရွိတဲ့ ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးက forever green right service company limited နဲ႔ ပူေပါင္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ စက္တင္ဘာလက စၿပီး စီးတီးဘတ္စ္ ၂၅ စီးနဲ႔ ယာဥ္လုိင္းတခု စတင္ေျပးဆြဲေတာ့မွာပါ။

ကိုရီးယားႏုိင္ငံထုတ္ ဟြန္ဒိုင္းအမ်ိဳးအစား Gas အသံုးျပဳတဲ့ စီတီးဘတ္ စုစုေပါင္း ၇၅ စီး တင္သြင္းၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေျပးဆြဲသြားမွာ ျဖစ္သလို အေ၀းေျပးယဥ္လိုင္းေတြကိုလည္း ကားအသစ္ေတြ၀ယ္ယူၿပီး ေျပးဆြဲသြားဖို႔ ရွိေနပါတယ္။

ကုမၸဏီနဲ႔ ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတို႔ ႏွစ္ခုပါင္းၿပီး က်ပ္သန္းေပါင္း ၇၄၀၀ ကုန္က်ခံ ရင္းနွီးျမႇဳပ္ႏွံလုပ္ကိုင္သြားမယ္လို႔ ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦး တင္၀င္းေအာင္က ခုလို ေျပာပါတယ္။

“စုစုေပါင္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈက က်ပ္သန္းေပါင္း ၇၄၀၀ ရွိပါတယ္။ သူတို႔က က်ပ္သန္းေပါင္း ၇၄၀၀ ထည့္၀င္ထားၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးေရွ႕က ေျမဧက ၂ ဒႆ မ ၅ ဧကမွာ ႏွစ္ ၃၀ ငွားရမ္းစရိတ္ကို က်ပ္သန္းေပါင္း ၃၀၆၀၀ နဲ႔ သတ္မွတ္ၿပီးေတာ့မွ သူက ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ က်ေနာ္တို႔က ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ ဒီလုပ္ငန္းကို အက်ဳိးအျမတ္ယူၿပီး ဒီေျမေနရာမွာ အလုပ္လုပ္မယ္။”

ေျပးဆြဲမယ့္ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ယာဥ္စီးခႏႈန္းထားကုိေတာ့ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႔႔ရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္အတုိင္း ေဆာင္ရြက္သြားမယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးအေနနဲ႔ အခုလို ျပည္တြင္းကုမၸဏီနဲ႔ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကိုလည္း ဦးတင္၀င္းေအာင္က အခုလိုေျပာပါတယ္။

“က်ေနာ္တို႔ ဌာနအေနနဲ႔ကေတာ့ မူ၀ါဒအရလည္း ေရရွည္သြားေတာ့မယ္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းျဖစ္တဲ့အတြက္ အစိုးရကလည္း တျဖည္းျဖည္း ေျဖေလ်ာ့သြားတယ္။ ပူေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈ ဘာေၾကာင့္လုပ္ရလဲဆိုေတာ့ လူထုအတြက္လည္း လုပ္ေပးႏိုင္မယ္။ က်ေနာ္တို႔ ၀န္ထမ္းေတြလည္း အလုပ္အကိုင္ ရမယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တုိ႔ ပိုၿပီး ႀကိဳးစားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။”


ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးက ၂၀၁၁ ခုႏွစ္မွာ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ICE Group မွ JCCI ကုမၸဏီ တခုနဲ႔ အခုလုိယာဥ္လုိင္းေတြေျပးဆြဲဖုိ႔ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၅၀ ဒႆ မ ၆၈၃ သန္းဖိုး ရင္းႏွီးျမႇဳပ္နံွ လုပ္ကိုင္ဖို႔ သေဘာတူညီမႈ ရရွိခဲ့ေပမယ့္ ကုမၸဏီဘက္က ျပန္လည္ရုပ္သိမ္းသြားပါတယ္။

ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးကုိ ၁၉၆၅ ခုႏွစ္က စတင္ဖြဲ႔စည္းခဲ့တာျဖစ္ၿပီး ဘတ္စ္ကားအသစ္ေတြ မတင္သြင္းႏုိင္တဲ့အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ယာဥ္လုိင္းမေျပးဆြဲတာ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ရွိၿပီျဖစ္ၿပီး အခုခါမွာေတာ့ forever green right service company limited နဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔ သေဘာတူညီမႈရရွိခဲ့တာပါ။

ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးအေနနဲ႔ ေနာက္ထပ္ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္မယ့္ ကုမၸဏီေတြရွိရင္လည္း ပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္သြားမယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

No comments: