Wednesday, October 21, 2009

MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းတြင္ ဦးေတဇပါ၀င္လာ

မ်ဳိးခ်စ္သူ/ ၂၁ ေအာက္တိုဘာ ၂၀၀၉

ျမန္မာႏိုင္ငံ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလေၾကာင္းလိုင္း (MAI) တြင္ ဦးေတဇ ပါ၀င္လာေၾကာင္း အဆိုပါေလေၾကာင္းလိုင္းမွ စံုစမ္းသိရွိရသည္။


လာမည့္ ေအာက္တိုဘာ (၂၆) ရက္မွစ၍ အဆိုပါေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ခရီးစဥ္မ်ားကိုပါ ေျပာင္းလဲေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း MAI ေလယာဥ္လက္မွတ္အေရာင္းဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတဦီးက ေျပာသည္။

“ဦးေတဇပိုင္ အဲပုဂံလိုင္းအေနနဲ ့MAI ကို သူတို ့ကုမၸဏီက၀ယ္ထားတဲ့ Airbus A320 ေလယာဥ္ကို အသံုးျပဳခြင့္ေပးထားတယ္” ဟု ၎က ေျပာသည္။

အဆိုပါကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ဦးေတဇပိုင္ ထူးကုမၸဏီသို ့ စံုစမ္းေမးျမန္းရာတြင္ MAI သို႔ ၀င္ေရာက္သည္ ဆိုေသာသတင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေျပာဆိုရန္ အခ်ိန္ေစာေနေသးေၾကာင္း တယ္လီဖုန္းမွတဆင့္ ေျဖၾကားသည္။

၂၀၀၄ ခု ႏို၀င္ဘာမွစတင္ၿပီး ျပည္တြင္းခရီးစဥ္ျဖင့္ စတင္သည့္ အဲပုဂံေလေၾကာင္းလိုင္းကို ထူးထရိတ္ဒင္းကုမၸဏီပိုင္ရွင္ ဦးေတဇက ဦးေဆာင္လုပ္ကိုင္ေနၿပီး ထိုကုမၸဏီ၌ နအဖထိပ္ပိုင္း စစ္အာဏာပိုင္မ်ားက အစုရွယ္ယာမ်ား ပါ၀င္ထားသည္ဟု စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာသည္။

ယခုအခါ ဦးေတဇသည္ MAI သို ့ အၿပီးပါ၀င္လာျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းလိုင္းႏွင့္ နီးစပ္ေသာ သတင္းရပ္ကြက္တခုမွ စုံစမ္းသိရိွရသည္။

အင္တာနက္ ၀က္ဘ္ဆိုက္တြင္ ေဖာ္ျပခ်က္အရ MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းကို ၁၉၉၃ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လတြင္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းလိုင္းႏွင့္ စင္ကာပူရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသူမ်ား အက်ိဳးတူပူးေပါင္း၍ တည္ေထာင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္တြင္ စင္ကာပူရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသူမ်ားေနရာတြင္ တ႐ုတ္ (ေဟာင္ေကာင္) ၏ Region Air Co.,ltd သို ့လႊဲေျပာင္းေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ပိုင္ဆိုင္မႈမွာ (၅၁) ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ (၄၉) ရာခိုင္ႏႈန္းအခ်ိဳးစီ ပိုင္ဆိုင္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

“အခု MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းရဲ႕ ပိုင္ဆိုင္မႈကို ဦးေတဇပိုင္ဆိုင္သြားတဲ့ သေဘာပါ။ ၂၀၁၀ မတိုင္ခင္ေတာ့ အစိုးရအေနနဲ႔ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအခ်ိဳ႕ကို သူတို႔ရဲ႕ၾသဇာခံေတြအတြက္ တခုခုလႊဲေပးသြားမယ့္အေနအထား ေတြ႔ရတယ္။ ဆက္သြယ္ေရး ကိစၥေတြလည္း ဦေတဇပဲ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ရမယ့္ အေနအထားပဲ။ အခုလည္း တခါသံုးကတ္ေတြကို သူတို႔ကပဲလုပ္ေနတာ လူတိုင္းသိတယ္ေလ” ဟု ရန္ကုန္ရွိ နာမည္ႀကီးစီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ႀကီးတဦးက ေျပာသည္။

MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းတြင္ ပ်ံသန္းေနေသာေလယာဥ္မ်ားမွာ လက္ရွိ Airbus A320 ၊ A319 ၊ ဘိုးရင္း B-747 တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုထပ္တိုးလာေသာ Airbus A320 ေလယာဥ္အပါအ၀င္ (၄) စင္းျဖစ္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေအာက္တိုဘာ(၂၁) ရက္ထုတ္ ဆဲဗင္းေဒးသတင္းဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

No comments: