Mizzima
YKKO ေၾကးအိုးတြင္ ပိုးေကာင္ပါဝင္ေနေၾကာင္း အင္တာနက္ လူမႈကြန္ယက္ ေဖ့စ္ဘုတ္တြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔ၿပီးကာ ေဝဖန္မႈမ်ား ထြက္ေပၚလာၿပီေနာက္ YKKO က ဧၿပီ ၂၇ ရက္တြင္ ျပန္လည္ေတာင္းပန္လိုက္သည္။
"YKKO ဆိုင္ခြဲမ်ားတြင္ စားသံုးၾကေသာ စားသံုးသူမ်ား ဝန္ေဆာင္မႈ သန္႔ရွင္းမႈ အရသာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အဆင္မေျပျဖစ္ၾကေၾကာင္းကို ၾကားသိရပါသျဖင့္ YKKO Management အေနႏွင့္ မ်ားစြာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါသည္။ ထိုသို႔ အဆင္မေျပျဖစ္ၾကေသာ စားသံုးသူမ်ား အားလံုးကို မိမိတို႔အေနႏွင့္ အႏူးအၫြတ္ ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္" ဟု ဆိုသည္။
YKKO ကို စားသံုးသူမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ ဝန္ေဆာင္မႈ၊ သန္႔ရွင္းမႈႏွင့္ အရသာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ သင္တန္းမ်ား ေပးေနေသာ္လည္း အားနည္းခ်က္မ်ားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ အဆင္မေျပမႈမ်ား ရွိေနေသးေၾကာင္း
ယူဆသည္ဟုလည္း YKKO ၏ အင္တာနက္ လူမႈကြန္ယက္တြင္ေရးသား ေျဖရွင္းထားသည္။
"စားသံုးသူ အဆင္မေျပမႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းသြားေစရန္ ပိုမိုႀကီးၾကပ္ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ႐ိုေသေလးစားစြာျဖင့္ အသိေပးအပ္ပါသည္" ဟုလည္း ဆိုသည္။
YKKO ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ စားသံုးသူမ်ား အဆင္မေျပမႈ ႀကံဳေတြ႔ရပါက အႀကံျပဳစာမ်ား ေရးသားႏုိင္ၿပီး ဖုန္းဆက္ အေၾကာင္းၾကားႏုိင္သည္ဟုလည္း ပါရွိသည္။
YKKO ၏ လူမႈကြန္ယက္စာမ်က္ႏွာတြင္ စားသံုးသူအခ်ိဳ႕၏ မွတ္ခ်က္မ်ားကိုလည္းေတြ႔ရွိရသည္။ Han Thaw Oo အမည္ရွိသူ တစ္ဦးကမူ "ခင္ဗ်ားတို႔ ဆိုင္မွာဝင္ၿပီး အားေပးေနတဲ့ သူတိုင္းဟာ ျဖစ္သင့္တဲ့ တန္ရာတန္ေၾကး တစ္ခုထက္ ပိုေပးၿပီး ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔ စားေနၾကတာပါ။ ခင္ဗ်ားတို႔ဘက္ကလည္း ကိုယ္ယူထားတဲ့ ေငြပဏာမနဲ႔ ထိုက္တန္တဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈျပန္ေပးပါ" ဟု ေတာင္းဆိုထားသည္။
Kyaw Gyi ဆိုသည့္ ေဖ့စ္ဘုတ္ အသံုးျပဳသူကလည္း "တခါတံုးကလဲ ပုရြက္ဆိတ္ ပါလာလို႔ေျပာေတာ့ ေကာင္မေလးက ပါရင္ ဖယ္စားလိုက္တဲ့ဗ်" ဟု ေရးသားထားသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ YKKO ကမူ အဆိုပါအေျခအေနမ်ား ေနာက္ထပ္မျဖစ္ေပၚရန္ ႀကိဳးပမ္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္ဆင့္ ကတိေပးထားသည္။
No comments:
Post a Comment