Sunday, July 14, 2013

ေျမာက္ဦးျမိဳ႕ ဘိုးဘပိုင္ မီးေလာင္ေျမ ျပန္ရလို

နိရဥၥရာ


သက္ဆိုင္ရာမွ ၿခံ၀င္းခတ္ျပီး ခ်ိပ္ပိတ္ သိမ္းယူထားထားေသာ ေၿမာက္ဦးၿမိဳ႕မွ မိဖ ဘိုးဖြားပိုင္ ေျမအား အေမြခံထိုက္သူမ်ားသို႔ ၿပန္လည္လြဲေၿပာင္းေပးေစလိုေၾကာင္း အသနားခံ တင္ျပေသာ္လည္း တစ္စုံ တစ္ရာ အေၾကာင္း ျပန္ၾကားမူ မရွိ၍ ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ျပည္နယ္ အဆင့္ လူၾကီးမ်ား သိရွိေစရန္ စာေရး တင္ျပ အပ္ပါသည္။

ကၽြန္မ၏ အဖြား ေဒၚေအာင္ၿမဦး ပိုင္ဆိုင္ေသာ ေၿမာက္ဦးၿမိဳ႕၊ လက္ေကာက္ေစ်း၊ ကံလွရပ္ကြက္၊ အကြက္အမွတ္( က/၆၂)၊ ေၿမဧရိယာ(၀.၁၂၃)ေၿမကြက္အား ၄င္း၏ သားၿဖစ္သူ ကၽြန္မ၏ အေဖ ဦးေအာင္သာထြန္းအား လြဲေၿပာင္းေပးခဲ့ပါသည္။

ေၿမာက္ဦးၿမိဳ႕နယ္ ေၿမစာရင္းဦးစီးဌာန၏ (၁၃.၅.၁၉၉၉) ရက္စြဲပါစာ အမွတ္-၃၃/မအ- ၂ /၉၉ ၿဖင့္ အမႈတြဲအမွတ္-၆/အမဘ/၉၈-၉၉ အရတရား၀င္ လြဲေၿပာင္းေပးခဲ့ပါသည္။

ယၡဳအခါ ကၽြန္မ၏ အဖြားနဲ ကၽြန္မ၏ အေဖတို႔မွာ ဆုံးသြားၾကၿပီၿဖစ္ရာ က်န္ရစ္သူသား သမီးမ်ား ၿဖစ္ၾကေသာ ကၽြန္မတို႔မွာ တရား၀င္ ပိုင္ဆိုင္ထိုက္သူမ်ား ၿဖစ္ပါသည္။

ကၽြန္မတို႔မွာ ေၿမာက္ဦးၿမိဳ႕မွ ေခတၱယာယီထြက္ခြာ၍ တနယ္တေက်းတြင္ သြားေရာက္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနၾကရသည့္ အခ်ိန္(၁၇.၁၁.၂၀၁၁)ေန႔တြင္မီး ေလာင္မႈ ၿဖစ္ပြားခဲ့ရာ ကၽြန္မတို႔၏ ေၿမကြက္မွာ မီးေလာင္ရာတြင္ပါသြားခဲ့ပါသည္။

၎ေနာက္ပိုင္း ေၿမာက္ဦးၿမိဳ႕ေနရာခ်ထားေရးေကာ္မတီႏွင့္ အာဏာပိုင္မ်ားမွ ရခိုင္ၿပည္နယ္ အစိုးရထံသို႔ မွန္ကန္တိက်မူ မရွိေသာ အခ်က္အလက္မ်ားျဖင့္ တင္ျပကာ ကၽြန္မတို႕ မိသားစုပိုင္ ေျမကြက္အား သိမ္းယူထားပါသည္။ အဆိုပါ ပုဂၢိဳလ္မ်ား အေနျဖင့္ ရိုးသားမႈမ်ားမဲ့ေနျပီး ထိုေၿမကြက္၏ သမိုင္းကို သိရိွေလ့လာမႈမ်ား ကင္းမဲ့ေနေၾကာင္းသိရိွရပါသည္။

ကၽြန္မတို႔မွာ ယခုအခါ မိဘမ်ား မရိွေတာ့ပါသၿဖင့္ ဘ၀ရပ္တည္မႈအတြက္ မ်ားစြာ အခက္အခဲ ရိွေနပါသည္။ အထူးသၿဖင့္ အိုးအိမ္အတည္တက်ၿဖင့္ ဘ၀ကို ၿပန္လည္ ထူေထာင္ လိုပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ဘိုးဖြားအေမြစစ္မွန္ေသာ ေမြခံထိုက္ေသာ ထိုေၿမကြက္ကို ၿပန္လည္ ရယူ ပိုင္ဆိုင္လိုပါသည္။

သို႕အတြက္ပါေၾကာင့္ တိက် မွန္ကန္ေအာင္ စုံစမ္းစစ္ေဆးျပီး တရားဥပေဒႏွင့္ အညီ ကၽြန္မတုိ႕ ဘုိးဖြားပိုင္ ေျမကြက္ ကၽြန္မတို႕ ျပန္လည္ ရရွိႏုိင္ေရးအတြက္ ၿပည္နယ္ အဆင့္လူၾကီးမ်ား၊ နိုင္ငံေတာ္အဆင့္လူၾကီးမ်ား အေနျဖင့္ သနားသက္ညွာစြာျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေပးၾကပါရန္ နိရဥၹရာမွ တဆင့္ အသိေပးတိုင္ၾကားအပ္ပါသည္။


မေအးေအးထြန္း-၈/မကန(နိုင္)၀၀၀၆၀၆

ေဒၚေအာင္ၿမဦး(ကြယ္လြန္)၏ ေၿမး

ဦးေအာင္သာထြန္း(ကြယ္လြန္)၏ သမီး

အမွတ္(၁၄၃၁)၊တပင္ေရႊထီးလမ္း၊ ၄၁-ရပ္ကြပ္

ဒဂုံၿမိဳ႕သစ္(ေၿမာက္ပိုင္း)ၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး(ေခတၱ)

No comments: