Saturday, July 30, 2011

ေဒၚ​ေအာင္​ဆန္းစုၾကည္​ ကမ္းလွမ္းခ်က္ ေကအိုင္အို​ ၾကိုဆို

ေအး​နိုင္

ဇူလိုင္ ၂၈ ရက္ေန့တုန္းက အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရးနဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရး လုပ္ငန္းစဉ္မွာ ၾကား၀င္ေဆာင္ရြက္ဖို့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ့ အိတ္ဖြင့္ေပးစာ အေပၚ တိုင္းရင္းသား လက္နက္ကိုင္အဖြဲ့ ကခ်င္လြတ္လပ္ေရးအဖြဲ့က ၾကိုဆိုလိုက္ပါတယ္။

“က်ေနာ္တုိ့ အဲဒီစာကုိ မေန့က ညေနပုိင္း ရပါတယ္ခင္ဗ်။ အဲဒီစာကုိ က်ေနာ္တုိ့ ေကအုိင္အုိ ဗဟုိေကာ္မတီအားလုံးကုိ ျဖန့္ေဝျပီးေတာ့ အားလုံးကေန ေလးေလးနက္နက္ စဉ္းစားၾကပါတယ္။ အဲဒီအခ်က္နဲ့ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ ဒီေန့ မနက္ပဲ ဗဟုိေကာ္မတီအစည္းအေဝးမွာ အားလုံးရဲ့ အျမင္သေဘာထားကုိ စုျပီးေတာ့ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်ပါတယ္။

“အဲဒီ ဆုံးျဖတ္ခ်က္က ဘာလဲဆုိေတာ့ အခု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကေနျပီးေတာ့ ေျပာလာတဲ့ ေပးလာတဲ့ စာဟာ တနုိင္ငံလုံး အတုိင္းအတာနဲ့ နုိင္ငံေရး လမ္းေၾကာင္းေပၚကုိ စုစည္းနုိင္ေအာင္ သူ ေဖာ္ေဆာင္ေပးခ်င္တဲ့ ဆနၵကုိ သူတုိ့ အဲဒီလုိပဲ သေဘာထား မွတ္ခ်က္ ခ်ပါတယ္ခင္ဗ်။

“ဒါေၾကာင့္မုိ့ ဒီကိစၥဟာ တနုိင္ငံလုံး အတုိင္းအတာနဲ့ သက္ဆုိင္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မုိ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ့ ေပးစာနဲ့ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ့ ေကအုိင္အုိအဖြဲ့အစည္း ကေနျပီးေတာ့ တုံ့ျပန္တဲ့ ေၾကညာခ်က္ထုတ္ဖုိ့ က်ေနာ္ မလုပ္ပါဘူး ခင္ဗ်။ ဒါကုိ အားလုံးနဲ့ ကုိယ္စားျပုနုိင္တဲ့ က်ေနာ္တုိ့ လက္နက္ကုိင္အင္အားစု ကုိယ္စားျပုဖြဲ့စည္းထားတဲ့ ယူအန္အက္ဖ္စီ (ညီညြတ္ေသာ တုိင္းရင္းသား ဖက္ဒရယ္ေကာင္စီ) ကေနပဲ သူတုိ့ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာခ်က္ေတြကုိ အခ်ိန္နဲ့ တေျပးညီ ျဖစ္နုိင္ေအာင္ ထုတ္ျပန္သြားမွာပါ။ အဲဒီလုိ ထုတ္ျပန္သြားဖုိ့ကလည္း က်ေနာ္တုိ့ ယူအန္အက္ဖ္စီ ကုိလည္း က်ေနာ္တုိ့ရဲ့ ဆနၵေတြကုိ တင္ျပထားျပီးပါျပီ။ အဲဒီစာနဲ့ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ့ ေကအုိင္အုိအဖြဲ့အစည္း တခုရဲ့ အျမင္ကေတာ့ အဲဒီစာကုိ က်ေနာ္တုိ့ ေကအုိင္အုိ အဖြဲ့အစည္က ၾကိုဆုိတယ္။ စာပါ အေၾကာင္းအရာကုိ္ လက္ခံတယ္။ ေဒၚေအာင္္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာသြားတဲ့ လုပ္ငန္းပုိင္းဆုိင္ရာကုိ အမွန္တကယ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္နုိင္ေအာင္ပဲ အားလုံး ဝုိင္းျပီးေတာ့ ၾကိုးစားရမယ္ ဆုိတာေတာ့ ဒါ က်ေနာ္တုိ့ ေကအုိင္အုိ အဖြဲ့အစည္းရဲ့ အျမင္ေပါ့ေနာ္။ ဒီေလာက္ပဲ ေျပာနုိင္တယ္ခင္ဗ်။”

No comments: