Sunday, January 15, 2012

လက္ပတန္းႏွင့္ သာယာ၀တီ တြင္စကား ေျပာခဲ့ေသာ ကိုမင္းကိုႏုိင္



ကိုမင္းကိုႏိုင္၏ ေျပာၾကားခ်က္

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ေတြ႔မွာပါ။ ေတြ႔ျဖစ္ေအာင္ ေတြ႔မွာပါ။ သူရဲ႕အလုပ္ေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ၀ိုင္းကူလုပ္မွာပါ။ ေရွ႕ဆက္လုပ္ၾက မယ့္ အလုပ္ေတြကို လက္တြဲ ေဆာင္ရြက္ၾကဖို႔ပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ သမိုင္းကိုေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆံုး အလွဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေနာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔မ်ိဳးဆက္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာလည္းရိွေအာင္ ကၽြန္ ေတာ္တို႔ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေရးခဲ့ျပီ/ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္ေကာင္းစိတ္ဓါတ္ အက်င့္ေကာင္းေတြကို ေနာက္လူငယ္ေတြကို ျပန္ျပီးေတာ့ မွ်ေ၀ခဲ့မယ္။ အခုျပန္လာတာဟာ ေဒါင္းေတြက အိုးေ၀သံေပးျပီး ျပန္လာတာပါ။

ေရွ႕ဆက္ျပီး ဒီမိ္ုကေရစီအေရးေတြကို အားနဲ႔ ခြန္နဲ႔ ဆက္လုပ္သြားမွာပါ။ အခုကၽြန္ေတာ္ဘုရာဖူးဦးမွာပါ။ ပါတီအေနနဲ႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မစဥ္;စားထားပါဘူး၊

သို႔ေသာ္လည္း ပါတီလုပ္မွ ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္ကပဲလုပ္လုပ္ပါ၊ အျပင္က လုပ္လို႔လည္း ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရင္ကတည္းက ပါတီအေနနဲ႔ လုပ္တာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအတြက္ေတာ့အစီအစဥ္မ ရိွဘူး။

သို႔ေသာ္ ဒီမိုကေရစီအေရးအတြက္ေတာ့ ရိွသမွ်အားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္သြာ;မွာျဖစ္ပါတယ္။ NLDနဲ႔ကေတာ့ အရင္လိုပါပဲ။ လက္တြဲေတာ့ မပ်က္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ၀င္ဖို႔ မ၀င္ဖို႔သာ ရိွပါတယ္။

ဂ်ာနယ္ေတြအေနနဲ႔ လူၾကီးေတြကို ျပန္ေျပာေပးၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဂ်ာနယ္ေတြ ဖတ္ပါတယ္လို႔။ Eleven ကေရာပါလားမသိဘူး။
ေဒါက္ တာ သန္းထြဋ္ေအာင္ကို ေျပာေပးပါဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို္႔ ၁ ေျခာက္လံုး အေခြၾကည့္ရတယ္လို႔ Congratulations လုပ္လိုက္ပါေနာ္။ Appreciate လုပ္ပါတယ္လို႔

No comments: