ေကအက္စ္
စင္ကာပူႏုိင္ငံ စာေပ ျမတ္ႏိုးသူမ်ားက ဦးေဆာင္ က်င္းပသည့္ ဒုတိယအႀကိမ္ စာေပ ေဟာေျပာပြဲ အတြက္ လက္မွတ္ ေစာင္ေရ ၁၂၀၀ က ပြဲမက်င္းပမီ ရက္အတန္ၾကာ ကတည္းက ေရာင္းကုန္သြားၿပီ ဆိုသည့္ သတင္းၾကားရသည္။ ေစာေစာစီးစီး တင္ႀကိဳ လက္မွတ္ ဝယ္ထားမိ ေသာေၾကာင့္ တက္ေရာက္ခြင့္ ရခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၂၆ ရက္ တနဂၤေႏြေန႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီခန္႔တြင္ China Town ရွိ Kreta Ayer ခန္းမအနီး တ၀ိုက္၀ယ္ ေဟာေျပာပြဲလာ ျမန္မာ ပရိသတ္မ်ားျဖင့္ စည္ကားလ်က္ ရွိသည္။ ေဟာေျပာမည့္ ဆရာမ်ားျဖစ္သည့္ လယ္တြင္းသား ေစာခ်စ္၊ ေမာင္စိန္၀င္း (ပုတီးကုန္း) ႏွင့္ ကာတြန္း ေအာ္ပီက်ယ္တို႔က ေရးသား ထုတ္ေ၀ခဲ့ေသာ စာအုပ္မ်ားကို လက္မွတ္ထိုး ေရာင္းခ်ေပးပါသည္။
ပထမအႀကိမ္ စာေပ ေဟာေျပာပြဲ က်င္းပခဲ့သည့္ ခန္းမထက္ ႏွစ္ဆခန္႔ က်ယ္၀န္းေသာ Kreta Ayer ခန္းမတြင္ ပရိသတ္မ်ားက အျပည့္အလွ်ံ ေနရာယူ ၾကၿပီးေသာ အခါ ျမန္မာ ၀တ္စံုမ်ားကို သပ္ရပ္ တင့္တယ္စြာ ၀တ္ဆင္ ထားၾကသည့္ နီအန္းပိုလီ ေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ကေလးမ်ားက အခမ္းအနား အစီအစဥ္ကို ဖတ္ၾကားၾကသည္။
အခမ္းအနား တေလွ်ာက္လံုးတြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူကေလးမ်ားက ဆရာတို႔၏ လက္ရာမ်ားအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးေလဟန္ အျပန္အလွန္ေျပာစကားမ်ားျဖင့္ သြက္လက္ေပါ့ပါးစြာ တင္ဆက္သြားၾကပံုမွာ တမူထူးျခားလွသည္။
စာေပေဟာေျပာပြဲ ျဖစ္ေျမာက္ေရးအတြက္ အတက္ႂကြဆံုး စီစဥ္သူတဦးျဖစ္သည့္ စင္ကာပူ သဇင္ Success မဂၢဇင္း အယ္ဒီတာ ဆရာေကာင္းျမတ္ႏြယ္က ဆရာမ်ား၏ အတၳဳပၸတၱိကို တဦးခ်င္းစီ၏ ေဟာေျပာမႈမတိုင္မီ ဖတ္ၾကားေပးသည္။ အတၳဳပၸတိၱမ်ားကို မိတ္ဆက္တင္ျပေနစဥ္ စင္ျမင့္ေပၚမွ ပရိုဂ်က္တာပိတ္ကား၀ယ္ ဆရာတို႔၏ဓာတ္ပံုမ်ား၊ ထုတ္ေ၀ခဲ့ေသာ စာအုပ္မ်က္ႏွာဖံုးမ်ား၊ ဆရာေအာ္ပီက်ယ္၏ ကာတြန္းလက္ရာမ်ား ကို ဗီဒီယိုျဖင့္ ျပသပံုမွာလည္း မႏွစ္ကထက္ တိုးတက္ထူးျခားလာျခင္း ျဖစ္ေလရာ အထူးစိတ္၀င္စားဖြယ္ ေကာင္းလွသည္။
ပထမဆံုး အလွည့္က်သူမွာ “ဘ၀မွစာ၊ စာမွဘ၀” ဟူသည့္ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေဟာေျပာမည့္ ဆရာလယ္တြင္းသား ေစာခ်စ္ျဖစ္သည္။ က်န္းမာေရး မေကာင္းသည့္ၾကားမွ လာေရာက္ေဟာေျပာသည့္ ဆရာလယ္တြင္းသားေစာခ်စ္သည္ ဖိတ္ၾကားခံရသည့္အတြက္ေရာ၊ ဤမွ်မ်ားျပားသည့္ ပရိသတ္ကို ေတြ႕ျမင္ရသည့္အတြက္ပါ ၾကည္ႏူး၀မ္းေျမာက္မိေၾကာင္း ေျပာသည္။ သူ၏ စာေပေဟာေျပာပြဲ အေတြ႕အႀကံဳတခု အေၾကာင္းကို အေသာေဖာက္ကာ ေျပာၾကားျခင္းျဖင့္ ေဟာေျပာမႈကို စတင္မိတ္ဆက္သည္။
စာေရးဆရာမ်ားသည္ ဘ၀ထဲက အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကို ကုန္ၾကမ္းအျဖစ္ အေျချပဳကာ မိမိကိုယ္တုိင္ သိျမင္ခံစား နားလည္ခဲ့သည့္ သိမွတ္စရာမ်ားကို အႏုပညာ အတတ္ပညာျဖင့္ ဖန္တီးၿပီး စာဖတ္သူသို႔ ေ၀မွ်ေပးသည့္ အေၾကာင္းကို ဆရာကိုယ္တိုင္ လွေတာရြာသားမ်ားထံမွ ေတြ႕ႀကံဳမွတ္သားခဲ့ရေသာ စကားမ်ားျဖင့္ ဥပမာေပး၍ ေျပာသြားသည္။
ဘ၀ထဲမွ စာမ်ားကို နာယူမွတ္သားရာတြင္ မိမိထက္ ငယ္ရြယ္သူမ်ားကုိလည္း အထင္ေသး၍ မရေၾကာင္း “ခ်ိဳဆိမ့္ အီပ်စ္ေခြလဲ” ဟူသည့္ ဆရာအီၾကာေကြး၏ လက္ဖက္ရည္မွာဟန္အတိုင္း ဆရာလယ္တြင္းသားေစာခ်စ္က မွာလိုက္သည္ကို လက္ဖက္ရည္ဆိုင္၀န္ထမ္း ကေလးမ်ားက “ေက်ာက္ပန္းေတာင္း ဂိတ္ဆံုး၊ တိုင္ဖက္ ပက္လက္လန္၊ ေျမာင္းၾကားထဲ ေခါင္းစိုက္” ဟူ၍ ဉာဏ္ရႊင္စြာျဖင့္ ခ်ဲ႕ကား ျဖည့္စြက္ေျပာပံုျဖင့္ ရယ္ရႊင္ဖြယ္ သာဓကအျဖစ္ ေျပာျပသည္။
ဆက္လက္ၿပီး လူတဦး၏ ေအာင္ျမင္တိုးတက္ရာ တိုးတက္ေၾကာင္းအတြက္ “ေအာင္စိတ္” ေမြးၿပီး ညံ့စိတ္၊ ရႈံးစိတ္၊ က်စိတ္တို႔၏ ျမစ္ဖ်ားခံရာ “သိမ္ငယ္စိတ္” ကို ပယ္ေဖ်ာက္သင့္ေၾကာင္း၊ ဆရာ့ဘ၀ဇာတ္ေၾကာင္းမွတဆင့္ သင္ခန္းစာ ယူႏိုင္ရန္ ေျပာျပသည္။
“စာမွ ဘ၀” ဟူေသာ အခန္းက႑ အေနျဖင့္ စာေပမ်ား ဖတ္ရႈေသာအခါတြင္ စာပါ အေၾကာင္းအရာ အေတြးအေခၚမ်ားက ဘ၀တက္လမ္းကို လႊမ္းမိုးႏိုင္ပံုကိုလည္း လူငယ္မ်ား သင္ခန္းစာယူႏုိင္ရန္ ဆက္လက္ေျပာျပခဲ့သည္။ ဆႏၵကို ဓိပတိတင္၊ ၀ီရိယျဖင့္ ရည္မွန္းခ်က္ကို ျပည့္ေအာင္ျဖည့္ကာ အစြန္းမေရာက္ဘဲ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနထုိင္ကာ ဘ၀ပန္းတိုင္တံခါးမ်ားကို တခ်ပ္ၿပီး တခ်ပ္ေခါက္ကာ အားထုတ္သင့္ေၾကာင္းကို ေျပာျပသည္။
ေအာင္ျမင္ျခင္းအျပင္ က်က္သေရတည္ရန္ ေနာက္ထပ္အေရးႀကီးသည္မွာ “စိတ္ေကာင္းရွိပါ” ဟူသည့္အခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မိမိကိုယ္ကို ႏွိမ့္ခ်ျခင္းသည္ ပညာရွိျဖစ္ရုံမက ပညာရွိသူေတာ္ေကာင္းအျဖစ္ကိုပါ ေရာက္ရွိေစေၾကာင္း အသိပညာ ေ၀မွ်ေပးသြားခဲ့သည္။
ဒုတိယေျမာက္ အလွည့္က်သူမွာ “သုတရသစာေပ” ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ကို ေဟာေျပာမည့္ ဆရာေမာင္စိန္၀င္း (ပုတီးကုန္း) ျဖစ္သည္။ ဆရာက အဖြင့္ႏႈတ္ဆက္ကဗ်ာအျဖစ္ လူငယ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ “အရုဏ္ႀကိဳ” ဟူသည့္ ကဗ်ာကေလးကို ရြတ္ျပသည္။
ဆက္လက္၍ ဆရာက သုတဆုိသည္မွာ ေခါင္းထဲသို႔ ၀င္လာေသာ အရာျဖစ္ၿပီး ရသဆိုသည္မွာ ရင္ထဲသို႔ ၀င္လာေသာ အရာျဖစ္သည္ဟု ရုိးရွင္းစြာ အဓိပၸာယ္ဖြင့္လိုက္သည္။ အခ်ဳပ္တန္းဆရာေဖ စပ္ဆိုခဲ့ေသာ “ဖိုးေတာင္သူ႔တဲ” ဆိုသည့္ ကဗ်ာကေလးမွာ ရသစာေပေကာင္းတခုအျဖစ္ ရင္ထဲစြဲၿငိေစသကဲ့သို႔ ခ်မ္းစီးေသာ ေဆာင္းမနက္တြင္ မီးလႈံရေအာင္ ကိုယ့္တဲကို ကိုယ္ဖ်က္ေနရသည့္ အျဖစ္အပ်က္မွာ လူတဦးတေယာက္အျဖစ္မက တၿမိဳ႕၊ တရြာ၊ တႏိုင္ငံ၏ အျဖစ္တခုအျဖစ္ ပိုမိုနက္ရႈိင္းစြာ ဆက္လက္ေတြးေတာႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ ရသစာေပေကာင္းမ်ားသည္ ကာလ၊ အခ်ိန္၊ ေနရာကို ျဖတ္ေက်ာ္ကာ ဆီေလ်ာ္ေနႏုိင္ေၾကာင္းကို ဥပမာျပသြားခဲ့သည္။
စာေရးဆရာတို႔သည္ မိမိတို႔ ျဖတ္သန္းေနရေသာ ေခတ္ကို ထင္ဟပ္သည့္ ရသစာေပမ်ားကို ေ၀ဒနာခံစားခ်က္၊ ေစတနာႏွင့္ အတတ္ပညာတို႔ ေပါင္းစုကာ ဖန္တီးေလ့ရွိၾကသည္ဟု ဆိုသည္။
ဆက္လက္၍ ရသေကာင္းမ်ားေပးသည့္ ၀တၳဳမ်ား အေၾကာင္းကို ေျပာျပၿပီး သုတဇာတ္လမ္းမ်ားကိုလည္း ဆရာက ေ၀မွ်ေပးသည္။ လူ တဦးအတြက္ အေရးအႀကီးဆံုးမွာ ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္ အမွန္တရားကိုျမတ္ႏိုးမႈ ျဖစ္သည္ဟု ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းက ေျပာခဲ့ေၾကာင္း ဆရာကဆိုသည္။ ထုိအေတြးအေခၚကို ဘုရားေဟာ ဇာတ္ေတာ္တခုတြင္လည္း မွတ္သားခဲ့ရပံုကို ဆက္လက္ေျပာျပသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ဆရာက အမွန္တရား၊ သူရဲေကာင္းဆိုသည့္ အဓိပၸာယ္၊ လူမသိသူမသိ ေပးဆပ္ခဲ့ေသာ သူရဲေကာင္းမ်ား အေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းေျပာျပကာ “Two by Two” ဟုအမည္ရေသာ တရုတ္၀တၳဳတပုဒ္ကို ေျပာျပသည္။ ဆက္လက္ၿပီး “ပန္းတိုင္ရွိရာ” ကဗ်ာႏွင့္ “ငွက္တို႔၏ေတး” ကဗ်ာတို႔ကို ရြတ္ဆိုကာ ေဟာေျပာမႈကို နိဂုံးခ်ဳပ္သြားခဲ့သည္။
ဆရာေမာင္စိန္၀င္း ေဟာေျပာၿပီးေသာအခါ ပရိသတ္မ်ား ညေနစာသံုးေဆာင္ရန္ အားလပ္ခ်ိန္ ေလးဆယ့္ငါးမိနစ္ အနားေပးကာ ေဟာေျပာပြဲစီစဥ္သူမ်ားက ဒန္ေပါက္ အေအးမ်ားျဖင့္ ဧည့္ခံေကၽြးေမြးသည္။ အခန္းအနားျပန္စေသာအခါ စာေပျမတ္ႏိုးသူအဖြဲ႕၀င္တဦးက ပထမအႀကိမ္စာေပေဟာေျပာပြဲမွ ရရွိလာေသာ အျမတ္အစြန္း ေငြေၾကးမ်ားကို ဆရာဒဂုန္တာရာ၊ ဆရာေနေသြးနီႏွင့္ ဆရာနတ္ႏြတ္တို႔အား လႉဒါန္းခဲ့ပံုကို ေနာက္ခံဗီဒီယိုႏွင့္တကြ ရွင္းလင္း တင္ျပသည္။
ထို႔ေနာက္ ဆရာေကာင္းျမတ္ႏြယ္က ဤေဟာေျပာပြဲ ျဖစ္ေျမာက္ေရးအတြက္ ကူညီပံ့ပိုးေပးၾကသူမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ စကား ေျပာၾကားသည္။ အတက္ႂကြဆံုး ပါ၀င္ကူညီသူ သဇင္ Success မဂၢဇင္း၊ သေျပႏု ဆုိင္၊ အဓိက ပံ့ပိုးသူ Myanmar Airway International အပါအ၀င္ တျခားပံ့ပိုးသူမ်ားျဖစ္သည့္ Taj Restaurant ၊ Myanmar Club ၊ Future Foundation ၊ ဧရာ၀တီစားေသာက္ဆုိင္၊ ရဲရင့္ ပစၥည္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ တျခားေသာ ကူညီသူမ်ား၊ ဆုိင္မ်ား၊ ကုမၸဏီမ်ား၊ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အေၾကာင္းကို ပရိသတ္သိရွိေစရန္ မိတ္ဆက္ေပးသည္။
“တို႔ ျမန္မာေတြေပ်ာ္ပါေစ” ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေနာက္ဆံုးေဟာေျပာမည့္ ကာတြန္းဆရာ ေအာ္ပီက်ယ္ အလွည့္တြင္ ညေန ေစာင္းေနၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပရိသတ္မွာ ခန္းမအျပည့္ ရွိေနၾကတုန္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ဟားဗတ္တကၠသိုလ္မွ ျပည္သူ႔ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပညာ မဟာဘြဲ႕ကို ရရွိထားၿပီး ဆံပင္မ်ား ေဖြးေဖြးလႈပ္ေနေသာ ဆရာသည္ ယေန႔အဖို႔ ေဟာေျပာသည့္ ဆရာမ်ားထဲတြင္ အသက္အငယ္ဆံုးျဖစ္ပါသည္။
ျမန္မာေတြဟာ သိပ္ေပ်ာ္ၾကေၾကာင္း၊ မီးလာလွ်င္လည္း တစ္ရပ္ကြက္လံုး ေဟးခနဲ ေအာ္ကာ ေပ်ာ္ၾကရ၊ ႏိုင္ငံအဆင့္ ေဘာလံုးကန္လွ်င္လည္း တန္းမ၀င္ေသာ အသင္းငယ္ကေလးေတြကို ႏိုင္လွ်င္ ေပ်ာ္ၾကရႏွင့္ ျမန္မာျပည္သူေတြ ဘ၀ဟာ ေပ်ာ္စရာႀကီးပါဟု ဆရာက အရႊန္းေဖာက္သည္။
ဆရာ စင္ကာပူကို စာေပေဟာေျပာပြဲ မလာခင္ ခရီးသြားေနခိုက္ ဆယ္တန္းေအာင္ထားေသာ ဆရာ့သား အငယ္ ကားေပၚမွ ျပဳတ္က်သျဖင့္ ေျခႏွစ္ဘက္လံုး ထိခုိက္သြားသည့္ အေၾကာင္းကို ေျပာျပသည္။ ဆက္လက္ၿပီး ဘတ္စ္ကား စပယ္ယာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကာတြန္းဆရာႀကီး ဦးဘဂ်မ္းေရးသားခဲ့ေသာ ကာတြန္းတစ္ပုဒ္ အေၾကာင္း ေျပာျပသည္။ ဦးဘဂ်မ္းေရးခဲ့ေသာ ကာတြန္းမ်ားသည္ ေခတ္မီေနတုန္းဟု လူအမ်ားေျပာေလ့ရွိၾကသည့္ မွတ္ခ်က္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ဆရာက ဦးဘဂ်မ္းသည္ ေခတ္ကို ျပဳျပင္ေစခ်င္၍ ကာတြန္းဆြဲကာ ေထာက္ျပသြားခဲ့ေသာ္လည္း ေခတ္က မေျပာင္းလဲ ေသးသျဖင့္ ကာတြန္းမ်ားမွာ ယေန႔ထက္တုိင္ ဆက္လက္ေခတ္မီေနဆဲ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။
ဆရာေရးသားခဲ့သည့္ ကာတြန္း အမ်ားအျပားမွ ကာတြန္းတခ်ိဳ႕ကို စင္ျမင့္ေပၚမွ ပရိုဂ်က္တာပိတ္ကားေပၚတြင္ ျပသသြားခဲ့သည္။ ျမန္မာျပည္တြင္ သံုးစြဲေနရေသာ Voltage Regulator ၊ transformer ၊ Inverter ၊ AC DC စသည္တို႔ကို ႏိုင္ငံျခားသားက မသိသျဖင့္ ျမန္မာတဦးက ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္ေနဟန္ ကာတြန္းျပကြက္၊ လူေလးႀကီးရင္ ဘာလုပ္မယ္ ေမေမေမးရင္ကြယ္ဟု မိခင္က ေမးလိုက္ရာ ကေလးက ႏိုင္ငံျခားသား လုပ္မယ္ ဟုေျဖပံု စသည့္ ထိမိသည့္ ကာတြန္း မ်ားကို ပရိသတ္က သေဘာက် ရယ္ေမာၾကသည္။
ဆရာေအာ္ပီက်ယ္က ျမန္မာမ်ား ေပ်ာ္ၾကသည္ ဆိုရာ၀ယ္ အေၾကာက္တရားကင္းေသာ တကယ့္ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ဟုတ္ရဲ႕လား ဟု စဥ္းစားသင့္ေၾကာင္းကိုလည္း ေတြးေတာဖြယ္ ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့သည္။
ဆက္လက္ၿပီး ပညာေရး၊ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး စသည္တို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဆရာေရးသားခဲ့ေသာ ကာတြန္းမ်ားအေၾကာင္းကို ေျပာျပသည္။ အေျခအေနအရ ကာတြန္းေရးရသည္မွာ ေဘာလုံးပြဲတြင္ ပင္နယ္တီ ကန္သကဲ့သို႔ တည့္တည့္ ကန္ႏိုင္ေသာ အေနအထား မရွိေၾကာင္း၊ ေထာင့္ကန္ေဘာ ကန္တင္ေပးရသည္ႏွင့္ တူေၾကာင္း၊ တဘက္အသင္း၏ ေနာက္တန္းလူေျခေထာက္ထဲလည္း ေရာက္မသြားရန္၊ ဂိုးသြင္းႏိုင္ေသာ အေနအထားလည္း ျဖစ္ရန္ ကန္တင္ေပးလိုက္ေသာအခါ ရယ္ေမာစရာဟာသကို သေဘာေပါက္ ေတြ႕ရွိသြားၾကသည္မွာ စာဖတ္ သူမ်ားက ေခါင္းတိုက္ သြင္းလုိက္၍သာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ဥပမာေပးေျပာျပသည္။
စာမ်ားက ႏွလံုးသားတံခါးကို ဖြင့္ေပးႏိုင္ရုံသာ တတ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ လက္ေတြ႕အလုပ္လုပ္ၾကဖို႔ လိုေၾကာင္း ကိုလည္း ဆရာက ေျပာသည္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားကသာ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ အေျပာင္းအလဲကို ေဆာင္က်ဥ္းေပးႏိုင္မယ္” ဟု ဆရာက ဆိုသည္။ အျမင့္တေနရာကို ေရာက္ေနသူမ်ားက ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အိတ္တလံုးကို အထက္မွ ဆြဲတင္ေပးလွ်င္ လြယ္ကူႏိုင္ေသာ္လည္း ႀကီးမားေလးလံေသာ အရာဆိုပါက ေအာက္မွ ပခံုးျဖင့္ထမ္းတင္ေပးရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္း ဆရာက ေထာက္ျပသည္။
ပညာ အပင္ကို မိမိ တိုင္းျပည္တြင္ မစိုက္ပ်ဳိးႏိုင္သေရြ႕ ျမန္မာျပည္အေနႏွင့္ ေအာင္ျမင္လာမည္ မဟုတ္ေၾကာင္းကို ေျပာၿပီး စင္ကာပူေရာက္ ျမန္မာမ်ားသည္ တခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ျမန္မာျပည္သုိ႔ ျပန္လာကာ မိမိတို႔ သက္ဆိုင္ရာ အရည္အခ်င္း အေလ်ာက္ အုတ္တခ်ပ္၊ သဲတပြင့္ က်ရာက႑မွ ပါ၀င္လာမည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ေၾကာင္း ေျပာသြားခဲ့သည္။
ည ကိုးနာရီခြဲခန္႔ ျဖစ္လာေသာ္လည္း ပရိသတ္မွာ လႈပ္လႈပ္ရြရြမျဖစ္၊ ထျပန္ျခင္း မရွိၾကဘဲ ဆရာေအာ္ပီက်ယ္ ေဟာေျပာ ၿပီးဆံုး နိဂုံးခ်ဳပ္သည္အထိ အာရုံစူးစိုက္ကာ အားေပးၾကသည္။
ဤကဲ့သို႔ ျပည္ပေရာက္ျမန္မာမ်ားအတြက္ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္စရာမ်ား၊ ဗဟုသုတ အေတြးအျမင္မ်ား၊ ရသစံုမ်ား ေ၀ေ၀ဆာဆာျဖင့္ စိတ္အာဟာရကို ျဖည့္စြမ္းေပးသည့္ စာေပေဟာေျပာပြဲမ်ား အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ က်င္းပႏုိင္ေစေၾကာင္းႏွင့္ ျပည္သူခ်စ္ေသာ စာေရးဆရာမ်ား အႏုပညာရွင္မ်ားလည္း အသက္ရွည္က်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ လာေရာက္ေဟာေျပာႏိုင္ၾကေစေၾကာင္း ဆႏၵျပဳလိုက္ရပါသည္။
No comments:
Post a Comment