Saturday, January 14, 2012

၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကုိေဌးၾကြယ္

နိရဥၥရာ

" က်ေနာ္တုိ႕ ျပည္သူမွာ စြမ္းအားရွိပါတယ္"

ဘူးသီီးေတာင္ေထာင္ထဲမွ ဇႏၷ၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႕ က လႊတ္လာတဲ့ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ကိုေဌးၾကြယ္ကို စစ္ေတြ မာစီးဒီး Marcedes ဟိုတည္မွာ တည္းခိုေနစဥ္ ေမးျမန္းခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ ကိုေဌးၾကြယ္ကို ဒီမိုကေရစီလိုလားေနတဲ့ ျမန္မာျပည္သူေတြကို ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲလို႕ စေမးၾကည့္ေတာ့ ……….

" က်ေနာ္တုိ႕ ျပည္သူေတြက လြတ္လပ္မႈကို ျမတ္ႏိုးျပီးေတာ့ တရားမွ်တမႈကို လိုလားတဲ့ လူမ်ဳိးပါ။ က်ေနာ္တုိ႕ ျပည္သူေတြဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ စြမ္းအားရွိတယ္ဆုိတာကို ကိုယ္ယံုၾကည္ဖုိ႕ပါပဲ။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕ ညီညြတ္ဖုိ႕ လိုတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ စည္းလံုးဖုိ႕၊ ျပီးေတာ့ မွန္တာကို က်ေနာ္တုိ႕ လုပ္ရဲတယ္၊ ေျပာရဲတယ္ ဆုိတဲ့ အသိကို က်ေနာ္တုိ႕ ခုိင္ခုိင္မာမာ ဆုပ္ကိုင္ထားဖုိ႔ပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႕ ျပည္သူမွာ စြမ္းအား ရွိပါတယ္။ "

အခု ေထာင္ထဲက လႊတ္လာေတာ့ ခံစားရတဲ့ ခံစားမူကို ေျပာျပလို႕ ရမလား။

" အထူး တေထြ ခံစားရ တာေတာ့ မရွိပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႕လည္း ဟိုတုန္း တည္းက ၁၀ႏွစ္ ေက်ာ္ေလာက္ ေနခဲ့ရ တာပဲေလ။ ျပီးေတာ့ ဒီတေခါက္ ဆုိလုိ႕ရွိရင္ ၄ႏွစ္ေက်ာ္ ေလာက္ပဲရွိ တာကို။ ဒါေပမယ့္ ဒီလို အားလံုး စံုစံု လင္လင္နဲ႕ လြတ္တယ္ ဆုိေတာ့ ဒါဟာ ေကာင္းတဲ့ အလား အလာ တခုလုိ႕ က်ေနာ္ျမင္ ပါတယ္။ "

အစိုးရက ထိပ္တန္း ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြကို ခုလို လႊတ္ေပးလိုက္တဲ့ အေပၚမွာ ဘယ္လိုျမင္ပါသလဲ။

" ဒါဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ႏိုင္ငံေရးမွာ ျပႆနာ ျဖစ္ေနတဲ့ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရးအတြက္ကို အခက္ခဲ ျဖစ္ေနတဲ့ အခက္ခဲတခုကို သူတုိ႕ ေျဖရွင္းတယ္လုိ႕ပဲ က်ေနာ္တုိ႕ျမင္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဒါဟာလည္း တကယ္ကို လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တဲ့ လုပ္ရပ္တခုျဖစ္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ႏိုင္ငံတကာနဲ႕ ဆက္ဆံႏုိင္ဖုိ႕အတြက္ လည္း ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသား လြတ္ေျမာက္ေရးဟာ အလြန္ကို လိုအပ္ေနပါတယ္။ ျပည္တြင္း ႏိုင္ငံေရးမွာလည္း ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ ျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းမယ္ဆုိလုိ႕ရွိရင္ ဒီအဆင့္ကို ေက်ာ္လုိ႕ကို မရပါဘူး။ အခုေတာ့ ေက်ာ္လႊားႏိုင္ျပီလို႕ ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ေတြ က်န္ေနေသးတယ္ဗ်။ "

ျမန္မာႏိုင္ငံေရး အေျခအေန ဒီထက္ ပိုေကာင္းေအာင္ ဘယ္လို လုပ္ရင္ ရမယ္လို႕ ျမင္ပါသလဲ။

" က်ေနာ္တုိ႕ ၈၈ေက်ာင္းသားေတြ အေနနဲ႕ကေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ဒီမိုကေရစီ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးကို က်ေနာ္တုိ႕ လုပ္ေဆာင္ ေနတဲ့ သူေတြပဲေလ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ တကယ့္ ဒီမိုကေရစီေရးနဲ႕ ဖြံ႕ျဖိဳး တိုးတက္ေရး အတြက္ ဆုိလုိ႕ရွိရင္ လိုအပ္တဲ့ အမ်ဳိးသားျပန္လည္ သင့္ျမတ္ ေရးနဲ႕ တုိင္းရင္းသားေတြနဲ႕ ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို က်ေနာ္ တုိ႕ ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္သြားမွာပါ။ ဒီအခ်က္တခုကိုေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕အားလံုး ဝုိင္းျပီးေတာ့ ေျပာင္းၾကမွာပါ။ "

ကိုေဌးၾကြယ္တို႕ ရန္ကုန္ ဘယ္ေန႕ ျပန္မလဲ။

" က်ေနာ္တုိ႕ မနက္ျဖန္ ( ဇႏၷ၀ါရီ ၁၄ ရက္ေန႕) ျပန္ၾကမွာ ျဖစ္္ပါတယ္။ "

No comments: