ရဲရင့္/ ၂၉ ဒီဇင္ဘာ ၂၀၀၉
နယ္စပ္ေဒသတုိ႔မွ တင္သြင္းခြင့္ ပိတ္ပင္ထားသည့္ ဓာတ္ဆီႏွင့္ ဒီဇယ္ဆီမ်ားကို ျမန္မာကုန္သည္မ်ားက ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ မဲေဆာက္-ျမ၀တီ လမ္းေၾကာမွတဆင့္ ျမန္မာဘက္သို႔ ေန႔စဥ္ လီတာ (၁) သိန္းခြဲခန္႔ တရားမ၀င္ တင္သြင္းလ်က္ရိွသည္။
ျမန္မာကုန္သည္တဦးက “ရန္ကုန္မွာ အစိုးရသြင္းတာနဲ႔ ဒီနယ္စပ္က သြင္းတာက ေစ်းကအေတာ္ကို ကြာတယ္။ ထိုင္းဘက္က ဆီေတြကို (၂၂) ဘီးကားေတြနဲ႔ နယ္စပ္ ကမ္းနဖူးအထိ လာပို႔တယ္။ တစီးကို ဆီလီတာ(၄) ေသာင္းပါတယ္။ တေန႔ သံုးေလးစီး ပံုမွန္၀င္တယ္။ ထိုင္းဘက္ျခမ္း ထာ့အာဂိတ္ကေန ျမ၀တီဘက္မွာရိွတဲ့ (၉၉၉) ဒီေကဘီေအဂိတ္က ပိုက္သြယ္ၿပီး ျမန္မာဘက္ကို ပို႔တာျဖစ္တယ္” ဟု ေျပာသည္။
ထိုင္းဆီမ်ားကို ၀ယ္ယူရာတြင္ ထိုင္းဘက္၌ ျပႆနာမရိွေသာ္လည္း ျမန္မာဘက္ရိွ အာဏာပိုင္အဖြဲ႔မ်ားႏွင့္ နားလည္မႈယူကာ ကားႀကီးကားငယ္မ်ားျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းပိုင္းသို႔ လီတာ (၂၀၀) ဆံ့သည့္ ဆီေပပါမ်ား အသံုးျပဳကာ သယ္ေဆာင္ၾကရသည္ဟု ၎က ေျပာသည္။
ယခင္က တေန႔လွ်င္ ကားတစီးစာ လီတာ (၄) ေသာင္းခန္႔သာ တင္သြင္းေနရာမွ ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွ စတင္ကာ ေစ်းကြက္လိုအပ္ခ်က္အရ ေန႔စဥ္ ဆီလီတာ (၁) သိန္းခြဲခန္႔ ပိုမိုတင္သြင္းရျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆီကုန္သည္တဦးက ေျပာသည္။
၎က “နယ္စပ္က ၀င္တဲ့ဆီက အစိုးရေရာင္းတဲ့ေစ်းနဲ႔ ပိုၿပီးသက္သာတယ္။ လိုခ်င္သေလာက္လည္းရေတာ့ သူ႔ေစ်းကြက္က ခိုင္တယ္။ ျမ၀တီကေန ေအာက္ဆင္းတဲ့ အရပ္သားကား၊ အစိုးရကား ဘယ္ကားမဆို တႏိုင္တပိုင္ေတာ့ ယိုးဒယား ဆီကို အခေၾကးေငြယူၿပီး သယ္ၾကတာပဲ။ စစ္တပ္ကကားေတြဆိုရင္ ပုတ္ျပတ္ႏႈန္းနဲ႔ကို သယ္တာ၊ ဒီေကဘီေအလည္း ဒီလိုပဲ” ဟု ေျပာသည္။
ကရင္ျပည္နယ္တြင္ ဓာတ္္ဆီ၊ ဒီဇယ္ဆီ တရားမ၀င္ ေရာင္းခ်ေနသူမ်ားကို ဖမ္းဆီးအေရးယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနေသာ္လည္း နယ္စပ္ ျမ၀တီမွတဆင့္ ဘားအံ-ေမာ္လၿမိဳင္-ရန္ကုန္အထိ တရက္ျခားေျပးဆြဲေနသည့္ ဆီတင္ကားမ်ားမွာ မည္သည့္အစစ္အေဆးမွမရိွဘဲ ေျပးဆြဲေနသည္ဟု ေရႊျမန္မာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေမာင္းတဦးက ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment