Saturday, December 26, 2009

ေနျပည္ေတာ္ အထူး စီမံခ်က္ေၾကာင့္ မူဆယ္ ၁၀၅ မိုင္တြင္ ကုန္သည္မ်ား နစ္နာ

သွ်မ္းသံေတာ္ဆင့္ စေနေန႕၊ 26 ဒီဇင္ဘာလ 2009

တရုတ္ ကုန္အ၀င္ ကားႀကီးမ်ားကို ႏွစ္ႀကိမ္ စစ္ေဆးရေသာ ၾကပ္ေျပး ေနျပည္ေတာ္ရိွ စီးပြားကူးသန္းဝန္ႀကီး ဌာန၏ အထူးစီမံခ်က္သည္ ကုန္သည္မ်ားကို ထိခိုက္ေစေၾကာင္း နယ္စပ္ကုန္သယ္မ်ားက ေျပာသည္။

အဆိုပါ စီမံခ်က္အရ ဒီဇင္ဘာ ၂၀ ရက္ေန႔က တရုတ္ - ျမန္မာနယ္စပ္ သွ်မ္းျပည္ (ေျမာက္ပိုင္း) မူဆယ္ ၁ဝ၅ မိုင္ ကုန္သြယ္ေရးဇံု၌ ကုန္ကားမ်ားကို ႏွစ္ႀကိမ္ စစ္ေဆးေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ကုန္သြယ္ေရးဇံုရိွ ဒုညြန္မွဴး ဦးေသာင္းႏိုင္က ပထမ တစ္ႀကိမ္ စစ္ေဆးၿပီးေသာ ကုန္ကား နံပတ္မ်ားကို ေရးမွတ္၍ ကိုယ္တိုင္ မဲႏိႈက္ၿပီး ေနာက္ထပ္ တစ္ႀကိမ္ စစ္ေဆးေစျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္သယ္မ်ားက ဆိုသည္။

ထိုသို႔ စစ္ေဆးျခင္းသည္ ကားေပၚပါ ပစၥည္းမ်ား အတင္အခ် စရိတ္ပို ကုန္က်သည့္ အျပင္ ပ်က္စီးမႈမ်ားရိွသျဖင့္ နစ္နာေစေၾကာင္း ကုန္သည္မ်ား နစ္နာလွ်က္ရိွေၾကာင္း မူဆယ္ၿမိဳ႕ကုန္သည္ႀကီး တစ္ဦးက သွ်မ္းသံေတာ္ဆင့္ သို႔ ေျပာသည္။

“ေနျပည္ေတာ္ရဲ႕ အထူးစီမံခ်က္ ဆိုၿပီးေတာ့ ႏွစ္ခါ စစ္ေဆးေနတယ္ သေဘာကေတာ့ဗ်ာ ကုန္ကားအစီး ၁ဝဝ တက္လာ တယ္ဆိုရင္ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႔ေတြက စစ္တယ္ဗ်ာ ၿပီးတဲ့ကားေတြကို ေစာင့္ခိုင္းထားတယ္ ညေနက် ေတာ့ စစ္ထားတဲ့ ကားအားလံုးကို နံပါတ္ေတြ ေရးမွတ္တယ္ ၿပီးရင္ ဒုညြန္မွဴး ဦးေသာင္းႏိုင္က မဲျပန္ႏိႈက္တယ္ မဲက်တဲ့ ကား ၃ စီးကို ထပ္စစ္ေဆးတာ” လို႔ အဆိုပါ ကုန္သည္က ေျပာသည္။

စစ္ေဆးစဥ္ ကားေပၚပါ ကုန္ပစၥည္း အမယ္ လြဲမွားျခင္းမ်ား ေတြ႔ရိွပါက OSS (one stop service ) အဖြဲ႔ ေခါင္း ေဆာင္ ျဖစ္သူ ညြန္မႉးထံ တင္ျပရကာ ပစၥည္းမ်ား သိမ္းယူခံရေၾကာင္း သိရသည္။

“ထံုးစံအရဆို မဲႏိႈက္တယ္ဆိုရင္ ဘာမဲႏိႈက္ႏိႈက္ ေပါက္ရင္ေပ်ာ္ေနရတာ ေပါ႔ဗ်ာ ဒီေကာင္ေတြမဲက်မွပဲ ေပါက္ရင္ နာၿပီ သာမွတ္ ပစၥည္းေတြက တင္လိုက္ခ်လိုက္ဆိုရင္ အကြဲအရွေတြကမ်ားတယ္ အေပ်ာက္အရွေတြရိွတယ္ဗ်ာ အလုပ္သမားခ အတင္အခ်တင္ ၄ ေသာင္းေလာက္ေတာ့ ကုန္ၿပီ ” လို႔ သူက ဆက္ေျပာသည္။

မူဆယ္ ၁၀၅ မိုင္ ကုန္သြယ္ေရးဇံုရိွ ၀န္ထမ္းမ်ားၾကား ယံုၾကည္မႈကင္းမဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ယခုလို ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ႏိုင္ ေၾကာင္း ကုန္သည္မ်ားက ဆိုသည္။

ယခုရာသီသည္ ႏွစ္ႏိုင္ငံ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ သြက္လက္ ျမန္ဆန္ ေနခ်ိန္ျဖစ္ၿပီး တရုတ္ဘက္မွ ေျမဆီ ဓါတ္ေျမၾသ ဇာ ေထာ္လာဂ်ီ အပိုပစၥည္း ဖေရာင္း စသည့္ ကုန္မ်ားတင္သြင္းေနၿပီး ျမန္မာဘက္မွ ေျပာင္းဖူးေစ့ႏွင့္ ရာသီေပၚ သီးႏွံမ်ား တင္ပို႔လွ်က္ရိွေၾကာင္း သိရသည္။

No comments: