Monday, August 31, 2009

ဘ၀တူေတြနဲ႔ သိသင့္သူေတြ သိေစဖုိ႔

စည္သူစိုး (ထိုင္းႏုိင္ငံ၊ စမူပါကန္ၿမိဳ႕၊ ပါစဘတ္အေအးခန္းစက္႐ုံ)

က်ေနာ္က ထုိင္းႏုိင္ငံ စမူပါကန္ၿမိဳ႕ရိွ ျမန္မာအလုပ္သမား (၈၀၀) ခန္႔ရိွတဲ့ ငါးအေအးခန္းမွ စကားျပန္တေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။
အခုစာေရးသားရတာဟာ က်ေနာ္တို႔အလုပ္သမားေတြအတြက္ အင္မတန္နစ္နာလြန္းလို႔ ဘ၀တူေတြနဲ႔ သိသင့္သူေတြ သိေစဖို႔ ရည္ရြယ္ေပးပို႔တာျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္မွတ္မိသေလာက္ ၿပီးခဲ့တဲ့ဇူလိုင္လကုန္ပိုင္းေလာက္က က်ေနာ့္အလုပ္ရွင္က ေခၚခိုင္းတဲ့အတြက္ သူ႔႐ုံးခန္းကို သြားခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔စက္႐ုံပိုင္ရွင္ လင္မယားနဲ႔အတူ ျမန္မာလိုအနည္းငယ္ေျပာတတ္တဲ့ ထိုင္းလူႀကီးတေယာက္ ရိွေနပါတယ္။ သူေဌးေျပာျပခ်က္အရ မဲေဆာက္ကလာတဲ့ ထုိင္း-ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈအသင္း သို႔မဟုတ္ ကုမၸဏီလား ေသျခာမမွတ္မိပါ။ အဲဒီက လူႀကီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

အဲဒီလူႀကီးက ျမန္မာအလုပ္သမားေတြ ပတ္စပို႔လုပ္တာကို ကူညီဖို႔ က်ေနာ့္ကို ျမန္မာလိုေျပာၿပီး ထိုင္းလိုဆက္ေျပာပါတယ္။ က်ေနာ္က အလုပ္သမားေတြကို ဘာသာျပန္ေပးၿပီး ရွင္းျပဖို႔လို႔ဆိုပါတယ္။

အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ အလုပ္သမားကတ္ သက္တမ္းတိုးၿပီးသူေတြဟာ ျမန္မာပတ္စ္ပို႔လုပ္ဖို႔ ထိုင္းလ၀က႐ုံးကို ဘတ္ (၂,၀၀၀) နဲ႔ ပတ္စ္ပို႔အတြက္ ဘတ္ (၁၀၀) ေပးရမယ္လို႔ေျပာပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အဲဒီလူႀကီးက အက်ဳိးေဆာင္လုပ္ေပးခအျဖစ္ ဘတ္ (၁,၅၀၀) သူ႔ကို ေပးရမယ္လို႔လည္း ေျပာလာပါတယ္။

က်ေနာ္တို႔အလုပ္သမားေတြမွာ ထုိင္းအလုပ္သမားမွတ္ပုံတင္ကတ္အတြက္ တႏွစ္သက္တမ္းတိုးေငြ ဘတ္ (၃,၈၀၀) အတြက္ အလုပ္ရွင္က တႏွစ္ပတ္လည္လုံး လစဥ္ျဖတ္ေတာက္မွာျဖစ္တဲ့အျပင္ အခုထပ္မံၿပီး ပတ္စ္ပို႔အတြက္ စုစုေပါင္း ဘတ္ (၃,၆၀၀) ေပးရအုံးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အေႂကြးသံသရာ ဘယ္ေတာ့မွ ဆုံးႏိုင္ေတာ့မယ္မထင္ပါ။ နစ္သထက္နစ္ဖို႔သာ ရိွပါေတာ့တယ္။

အလုပ္ရွင္သူေဌးကလည္း အဲဒီကုန္က်စရိတ္အားလုံးကို သူ႔ဘက္က လုံး၀အကုန္က်မခံႏိုင္ေၾကာင္းနဲ႔ ကုန္က်စရိတ္အားလုံးကို အျမန္ဆုံးျဖတ္ေတာက္မယ့္အေၾကာင္း ဘာသာျပန္ေျပာခိုင္းေနပါတယ္။

မဲေဆာက္ၿမိဳ႕မွလို႔ေျပာတဲ့ ထိုင္း-ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈအသင္းက က်ေနာ္တို႔အလုပ္သမားေတြအေပၚ မသက္ညႇာတဲ့အျပင္ ထပ္မံေခါင္းပုံျဖတ္လို႔ေနပါတယ္။ အလုပ္သမားအားလုံးကို ရွင္းျပရမယ့္ က်ေနာ္အေနနဲ႔ ရင္ေလးေနမိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ယခုသတင္းကို ေဖာ္ျပေပးေစလိုပါတယ္။ ဒါမွသာ က်ေနာ္တို႔အတြက္ သက္သာရာတခုခု ျဖစ္လာလိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။

No comments: