Tuesday, January 28, 2014

လမ္းပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားေၾကာင့္ ဗႏၶဳလႀကိဳးတံတား အႏၲရာယ္ရွိႏိုင္ဟုဆုိ

နန္းျမင့္

မဟာဗႏၶဳလ တံတားအဆင္း ေဒါပံုဘက္အျခမ္း တံတားေပၚတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈေၾကာင့္ ႀကိဳးတံတားျဖစ္သည့္အတြက္ အေလးခ်ိန္ တစ္ဖက္ေစာင္းသြားတတ္သျဖင့္ တံတားအႏၲရာယ္ရွိႏိုင္သည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက အဆင့္ျမင့္ အရာရွိတစ္ဦးက ဇန္နဝါရီ ၂၇ ရက္တြင္ မဇၩိမကို ေျပာသည္။

အဆင့္ျမင့္အရာရွိတစ္ဦးက “တံတားက ႀကိဳးတံတားျဖစ္ေနေတာ့ Level ညိႇထားတဲ့အတြက္ တစ္ဖက္ေစာင္းနင္း ျဖစ္ေနတယ္။ေရရွည္က်ရင္ တံတားရဲ႕ခံႏိုင္ဝန္ေတြက ေလ်ာ့သြားမယ္ဆိုရင္ အႏၲရာယ္ရွိႏိုင္တယ္”ဟု ေျပာသည္။

လက္ရွိတြင္ မဟာဗႏၶဳလတံတားေပၚမွ ေဒါပံုဘက္အဆင္း တံတား၏ ညာဘက္ေကြ႔သည့္ အျခမ္းသည္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားသည့္အတြက္ တံတားေပၚတြင္ တန္းစီပိတ္ေနေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ဆင္းႏိုင္ရန္အတြက္ လမ္းဆုံကို တိုးခ်ဲ႕ျခင္းကို ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ အစပုိင္းက စတင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိကာ မတ္လ အတြင္း အၿပီးေဆာင္ရြက္သြားရန္ ရည္မွန္း ထားသည္။

ယခုအခါတြင္ ရႈခင္းသာလမ္းကို ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းအျဖစ္ ကြန္တိန္နာကား အပါအဝင္ က်န္သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ေခ်ာေခ်ာေမြ႔ေမြ႔ သြားလာႏိုင္ရန္ ရႈခင္းသာလမ္းမွ မဟာဗႏၶဳလ တံတားအဆင္းေက်ာ္ (ၿမိဳ႕ထဲဘက္ျခမ္း)အထိ ကြန္ကရစ္လမ္းေျခာက္လမ္းသြား တိုးခ်ဲ႕ျပဳျပင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။

No comments: