Saturday, January 11, 2014

စည္ပင္ဖယ္ခိုင္းသည့္ မ.ထ.သ (၃၁) ယာဥ္လိုင္း ညအိပ္ရပ္နားကြင္း အျငင္းပြားေန

ဟိန္းကိုစိုး

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရးစီမံကိန္း အေၾကာင္းျပကာ မ.ထ.သ အမွတ္(၃၁)ယာဥ္လိုင္း ညအိပ္ရပ္နားကြင္းကို ဖယ္ရွားခိုင္းသျဖင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ ငန္းေပါင္းစံုထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ (မ.ထ.သ)ႏွင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တို႔အၾကား အျငင္းပြားေန သည္ကို မဇၩိမက စံုးစမ္းသိရိွရသည္။

ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕ ေဘလီတံတားအနီး ေျမကြက္လပ္ကို မ.ထ.သ အမွတ္ (၃၁) ယာဥ္လိုင္းအတြက္ ညအိပ္ယာဥ္ရပ္နားကြင္းအျဖစ္ ငွားရမ္းခဲ့ၿပီး ၁၉၉၄ ခုႏွစ္က စတင္ကာ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္အထိ သက္တမ္းတိုးစာခ်ဳပ္၍ အသံုးျပဳလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ငန္းေပါင္းစံုထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ ေကာ္မတီက အႀကီးတန္းအရာရိွတစ္ဦးက မဇၩိမကို ေျပာသည္။

စတင္အသံုးျပဳခ်ိန္က ၿမိဳ႕ရြာႏွင့္ အိုးအိမ္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈဦးစီးဌာနပိုင္ ေျမျဖစ္ေသာ္လည္း ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္ ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ လႊဲေျပာင္းရယူခဲ့ၿပီးေနာက္ပိုင္း စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုငွားရမ္းႏိုင္ခဲ့ျခင္း မရိွေတာ့ဟု အဆို ပါတာ၀န္ရိွသူက အသိေပးေျပာဆိုသည္။ သို႔ေသာ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္က သတ္မွတ္သည့္ ေျမခြန္ မ်ားကို လစဥ္ ေပးေဆာင္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၆ ရက္အေရာက္တြင္ သက္ဆိုင္ရာက စာပို႔အ ေၾကာင္းၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

“တကယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္မယ္ဆိုရင္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရိွရိွ ခ်ျပ ေဆြးေႏြးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္” ဟု မ.ထ.သ တာ၀န္ရိွသူက ဆိုသည္။ မ.ထ.သ အမွတ္ (၃၁) ယာဥ္ပိုင္ရွင္တို႔ကမူ ဖယ္ရွားေပးမည္မ ဟုတ္ဟု မဇၩိမကို ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းႏွင့္ ေျမစီမံခန္႔ခြဲမႈဌာနက အဆိုပါေျမေနရာ မွဖယ္ရွားေပးရန္ႏွင့္ လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ကို ရပ္ဆိုင္းရန္ အသိေပးစာေပးပို႔ထားသည္ဟု ဌာနစုမွဴး ဦးသိန္းထြန္းက မဇၩိမကို အတည္ျပဳ ေျပာၾကားသည္။

အမွန္တကယ္ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ျခင္းမရိွဟု ဌာနက မ်က္ျမင္စစ္ေဆးရရိွသျဖင့္ ယင္းသို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ သည္ဟု အဆိုပါ တာ၀န္ရိွသူက ေျပာေသာ္လည္း မ.ထ.သ ႏွင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္တို႔ကမူ အသံုးျပဳလ်က္ရိွ သည္ဟု ဆိုသည္။

မ.ထ.သ(၃၁)ယာဥ္လိုင္းသည္ ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္၊ ေဘလီတံတားအနီးမွ ဘုန္းႀကီးလမ္းသုိ႔ ယာဥ္ စီးေရ ၂၁ စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္ရိွ ေျမတိုင္းအမွတ္ ၁၅၊ ေျမကြက္အမွတ္ ၂၉၇ တြင္ ၁ ဒသမ ၅၂၅ ဧကရိွ ေျမကြက္ေပၚတြင္ ဂိတ္ရင္းႏွင့္ ညအိပ္ရပ္နားကြင္းအျဖစ္ အသံုးျပဳေနသည္။

No comments: